En hela hola kinder cola, zie ik daar toevallig die UFO's van vannacht aan het plafond hangen?!quote:
Ik zou de Geitenkamp en Malburgen links laten liggen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:43 schreef Guppyfriend het volgende:![]()
over een jaartje kom ik in Arnhem wonenik ben me zodoende natuurlijk erg aan het oriënteren op de wijken en huizen die daar staan. regelmatig hoor je dingen over 'goede en slechte wijken'...
mijn vraag is dus een beetje, waar wil je echt niet zitten? en zijn de wijken als malburgen en presikhaaf nou echt zo erg??
verder ga ik lekker met jullie meelezen![]()
![]()
![]()
Oh boy oh boy!!quote:Morfine verloren in Arnhemse wijk
ARNHEM - In de omgeving van de Arnhemse wijk De Laar West heeft iemand dinsdag zes morfinetabletten verloren. De politie waarschuwt dat de pillen gevaarlijk kunnen zijn voor kinderen.
Morfine kan leiden tot problemen met de ademhaling, shock-achtige verschijnselen geven of tot een bewustzijnsdaling leiden. De betrokkene maakt dan een versufte indruk.
Wie de gevaarlijke medicijnen vindt, wordt verzocht zich bij de politie te melden.
Da's een paar honderd meter bij mij vandaan. Wat dat pand precies is weet ik niet, maar ik ken wel mensen die in de Van Hasseltstraat wonen en over het algemeen zijn dat hele leuke woningen, volgens mij uit jaren 50/60 maar wel gerenoveerd.quote:Op woensdag 19 september 2007 23:04 schreef ozzyat105 het volgende:
Beste fok vrinden.
Vol blijdschap verneem ik van woningstichting Portaal dat ik ben geselecteerd als kandidaat huurder voor de Van Hasseltstraat 114 in Arnhem.
In de wijk St. Marten/Sonsbeek-zuid
Nu is het helaas niet meer mogelijk op de website van www.entree.nu terug te vinden wat voor woning dit nu eigenlijk is en in de brief staat niets meer als het adres en de huurprijs.
Welke (Arnhemse) Fokker kan me meer vertellen over de woning (aantal kamers/tuin e.d.) en over de wijk
Klarendal, en dan vooral langs in de omgeving van de Velperweg en hogerop richting de Vogelwijk is ook leuk als je een beperkt budget hebt, maar wel centraal wilt wonen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:34 schreef Guppyfriend het volgende:
het is ook vooral goed rondkijken, logischvan de week ben ik een rondje door malburgen gereden met de auto, gewoon om eens te kijken. om sommige stukken was het best oke, maar je hebt ook bepaalde stukken waar mijn nekharen overeind gaan staan!
beetje het bekende nadeel van het beperkte budget, maar goed. ik kijk ondertussen goed rond en lees met jullie mee. met de tijd zal ik dan nog wel eens specifieker vragen![]()
Ik stond slechts 32ste voor die woningquote:Op woensdag 19 september 2007 23:04 schreef ozzyat105 het volgende:
Beste fok vrinden.
Vol blijdschap verneem ik van woningstichting Portaal dat ik ben geselecteerd als kandidaat huurder voor de Van Hasseltstraat 114 in Arnhem.
In de wijk St. Marten/Sonsbeek-zuid
Nu is het helaas niet meer mogelijk op de website van www.entree.nu terug te vinden wat voor woning dit nu eigenlijk is en in de brief staat niets meer als het adres en de huurprijs.
Welke (Arnhemse) Fokker kan me meer vertellen over de woning (aantal kamers/tuin e.d.) en over de wijk
*kuch*quote:Op donderdag 20 september 2007 00:05 schreef donroyco het volgende:
How about de Driekoningenstraat?
Ze beginnen tegen 12 uur met afbreken, dus om een uur of twee is het meeste wel weg.quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:11 schreef -skippybal- het volgende:
Weet iemand tot hoelang de markt bij de Eusebieus er staat vandaag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |