Van the Doors? Dacht even dat ik een Beatles nummer niet kendequote:Op zaterdag 8 september 2007 19:00 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik heb net maar weer ' When the music's over gedraaid'
Wat is dat toch een wereldnummer
Hoewel de naam erg fout is geschreven reken ik het wel goed, want Jojo weet wel wie het is, zanger INXS, Michael Hutchencequote:Op zaterdag 8 september 2007 19:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Hutchinso, zanger INXS
quote:Op zaterdag 8 september 2007 19:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Van the Doors? Dacht even dat ik een Beatles nummer niet kendeIk had dat vandaag met Eleanor Rigby, heb nu een versie met alleen de viool/cello partijen zonder zang, echt heel tof
the west is the best.... echt heerlijk nummer iddquote:Op zaterdag 8 september 2007 19:00 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik heb net maar weer ' When the music's over gedraaid'
Wat is dat toch een wereldnummer
Ik ken eigenlijk alleen maar de bekende nummersquote:Op zaterdag 8 september 2007 19:05 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
![]()
van the doors inderdaad, moet je maar eens luisteren, of vind je the doors niet zo?
The changeling ook luisteren danquote:Op zaterdag 8 september 2007 19:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ken eigenlijk alleen maar de bekende nummersZal me er eens in gaan verdiepen, ben wel een grote sixties fan
knaagdieren?quote:Op zaterdag 8 september 2007 19:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
tot welke diersoorten behoord het kleinste zoogdier?
quote:Op zaterdag 8 september 2007 19:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
1000
Jawel (verrassend hequote:Op zaterdag 8 september 2007 19:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
1000
Denk dat wiki er dan naast zit, muizen zijn toch kleiner dan vleermuizen?quote:Op zaterdag 8 september 2007 19:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
jawel. maar volgens wiki was een vleermuis de kleinste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |