quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:20 schreef kipknots het volgende:
Toch een weekje geleden maar een ps2 gekocht met Gran Turismo 4, Final Fantasy XII en God of War.
Ben ik de enige die final fantasy zwaar vind tegen vallen? Vooral het verhaal is tot nu toe nogal matig (SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.).
Gran Turismo 4 en God of War zijn wel geweldig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik vind trouwens dat er een vervolg op rogue galaxy moet komen
[ Bericht 8% gewijzigd door Deoxyribonucleic op 26-10-2007 22:39:45 ]trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
Ja dat is het zeker waard. Zeker nu ze weinig kosten. heb zelf laatste een logitech controller gehaalt en dat is echt een uitkomst als je even net iets meer dan 3 meter van de console af zit. Je moet wel batterijen hebben als je lang gamed, maar dat is geen probleemquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 02:07 schreef Ruzbeh het volgende:
Is dat het waard? Zo ja, welke controller zou ik moeten kiezen? Een controller met een draad is tegenwoordig not done.
Was 20 euro bij Gameshop Twente in Enschede. 2e hands waren ze 15 euro.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:10 schreef wdn het volgende:
T_M: dmc 3 Waar heb je die vandaan?
Ik ben alle lokaties met ps2 games in de gaten aan het houden voor dmc3
Arrigatoquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:18 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Was 20 euro bij Gameshop Twente in Enschede. 2e hands waren ze 15 euro.![]()
Ik zie net dat www.dimensionplus.nl dmc 3 CE ook verkoopt alleen hebben ze hem nu niet op voorraad. Ook voor 20 euro, maar dan komen er nog 2.95 verzendkosten bij op.![]()
Ik moet er nog 3 uitspelen ofzo, dus ik wacht nog wel ff met het aanschaffen van nieuwe NI titelsquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:29 schreef torn_Machina het volgende:
Net even weer op jacht geweest naar wat goedkopere spellen.
La Puchelle Tactics. Nu heb ik alle Nippon Ichi strategy rpg's.![]()
Voluit heet dat ding Logitech Cordless Action Controller. Website van Logitech.quote:Op maandag 29 oktober 2007 14:31 schreef Laniboekje het volgende:
Even over die cordless Logitech Controllers? Welke moet ik dan precies hebben wil ik lekker en goed kunnen gamen en waar is die dan bijvoorbeeld het goedkoopst (hey, we blijven Nederlander!) te halen?
Dan zou ik toch even bij de plaatselijke Bart Smit gaan kijken. Die heeft hem ook liggen, 25 euries. Maar ik wilde inderdaad deze ook gaan halen.quote:Op maandag 29 oktober 2007 18:46 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Voluit heet dat ding Logitech Cordless Action Controller. Website van Logitech.
Ik probeer 'm ook een beetje goedkoop te vinden en ik ben uiteindelijk hier terechtgekomen. Zo goedkoop als ik kan vinden en men schijnt ook positief te zijn over deze webwinkel.
Kijk wel uit dat je niet per ongeluk de PS3 versie koopt.
Geweldige game. Voor 20 euro echt een koopje.quote:Op donderdag 8 november 2007 13:35 schreef kipknots het volgende:
Weekje terug Okami voor 20 euro bij de free record shop gevonden![]()
Enige probleem waar ik nu mee zit is dat ik met FFXII, GT4, GoW en Okami bezig benquote:Op donderdag 8 november 2007 14:14 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Geweldige game. Voor 20 euro echt een koopje.
![]()
Dat is ook de reden waarom ik er niet mee verder ben gegaan.quote:Op woensdag 28 november 2007 21:47 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik heb een vraagje:
Is San Andreas het echt waard? Ik heb wat screens gezien en filmpjes en het lijkt me echt niks, terwijl ik een groot fan ben van GTA, GTA2, GTA3 en Vice City. De sfeer lijkt me in ieder geval niks. Ik moet niks hebben van dat hip hop gangster onzin.
Ik moet die game beslist een keer halen, verkoop je hem?quote:Op woensdag 7 november 2007 18:15 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Vanavond maar eens beginnen aan DBZ: Budokai Tenkaichi 3
die verkoop ik nietquote:Op zondag 2 december 2007 15:20 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Ik moet die game beslist een keer halen, verkoop je hem?
hebben jullie trouwens nog koopjes gezien? Kan me voorstellen dat PS2 games langzaam uit de schappen gaan verdwijnen namelijk.
www.dimensionplus.nl heeft veel.quote:Op zondag 2 december 2007 15:20 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Ik moet die game beslist een keer halen, verkoop je hem?
hebben jullie trouwens nog koopjes gezien? Kan me voorstellen dat PS2 games langzaam uit de schappen gaan verdwijnen namelijk.
Je zou kunnen proberen de lens schoon te maken. Dit heb ik met wisselend succes wel eens gedann.quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:17 schreef Kingside het volgende:
Hey,
Ik heb een probleem met mijn Playstation 2. Ik was toenstraks Devil May Cry 3 aan het spelen. Tot op een moment mijn PS2 vastliep. Ik resette hem toen. Maar toen deed het spel het niet meer. Toen helemaal uitgezet en weer aan. En deed die het weer tot dat die een savegame ging laden. toen met een ander spel geprobeerd en toen stond er "Plaats een Playstation of Playstation 2 game in de Playstation 2" terwijl er gewoon een spel inzat. Is dit dan het geval van een kapotte laser ofzo?
Betekent dit het einde van mijn Playstation 2, of is dit gemakkelijk te repareren?
Ik heb hem zelf maar kort gespeeld maar wat ik van een goede kameraad gehoord heb is het een goede action rpg. Op een gegeven moment valt de game echter wel erg in herhaling. Daarnaast schijnt het verhaal niet mega diepgaand te zijn. Maar het is wel een leuke game om de kerst mee door te komen ;Pquote:Op zaterdag 22 december 2007 12:44 schreef Chocobo het volgende:
Hier wat mensen die Rogue Galaxy gespeeld hebben? Is het cool? Ben veel op mijn 360 aan het gamen maar heb zin in een heerlijke PS2 RPG
Thanks! Hij is in de aanbieding bij play.com momenteelquote:Op maandag 24 december 2007 09:34 schreef Trancentral het volgende:
[..]
Ik heb hem zelf maar kort gespeeld maar wat ik van een goede kameraad gehoord heb is het een goede action rpg. Op een gegeven moment valt de game echter wel erg in herhaling. Daarnaast schijnt het verhaal niet mega diepgaand te zijn. Maar het is wel een leuke game om de kerst mee door te komen ;P
bij de lokale gameshop kan ik al eentje krijgen voor 80 met controller ( wel tweedehands) maar twijfel nogquote:Op dinsdag 25 december 2007 12:41 schreef SteelDogg het volgende:
Helaas. Ik zal de topconsole van Sony ''vaarwel'' moeten zeggen. Ik ga het namelijk verkopen. Heb het op Marktplaats gezet en al biedingen van 120 euro en hoger gekregen.
Legendary Sony Playstation 2
. We'll never forget the best console ever!!!!!
Ik word misselijk van de stem die dat inspreekt...quote:Op dinsdag 25 december 2007 12:25 schreef Chocobo het volgende:
,...........http://nl.youtube.com/watch?v=zaOwyYZe7w8&feature=related
Schijnt een teleurstellende game te zijn de grafics even terzijde.quote:Op dinsdag 25 december 2007 12:13 schreef Chocobo het volgende:
Odin Sphere
Ikke. Voor mij was het 1 van de betere games die in 2007 zijn uitgekomen.quote:Op zaterdag 22 december 2007 12:44 schreef Chocobo het volgende:
Hier wat mensen die Rogue Galaxy gespeeld hebben? Is het cool? Ben veel op mijn 360 aan het gamen maar heb zin in een heerlijke PS2 RPG
Netjes. Daar zul je veel plezier aan belevenquote:Op vrijdag 28 december 2007 20:35 schreef Chocobo het volgende:
Rogue Galaxy gekocht,.... 23 euro bij Play.com
nee het ging er hier mee dat er een kans bestaan dat bij het gebruiken van een van de hoofdcharacters, een freeze op kan treden in de PAL versie, maar ik ben er eilk nog niet echt mee begonnen , dus ik weet het alleen van andere gelezen verhalen.quote:Op maandag 31 december 2007 19:10 schreef wdn het volgende:
Met bug bedoel je memory card corrupted save games!? Is dat ook van belang bij een ps3?
Sommige games worden nou niet echt snel goedkoper he? , leuke games, dat wel.quote:Shin Megami Tensei - Digital Devil Saga 1 kost 45 euro. Damn en dat voor een game uit 2006
Die haal ik volgende keer wel
Wat haat ik het om voor mijn verjaardag kadobonnen te krijgen![]()
Besteld:
Devil May Cry 3: Dante's Awakening Special Edition
Xenosaga 2
Shin Megami Tensei - Devil Summoner
Shadow Hearts - From The New World![]()
Daar ben ik wel even zoet mee hoop ik.
ik vond hem in een gameshop in hilversum afgelopen jaar , maar daar hedden ze dus geen originele memcards , dus heb ik een officiele 2de hands op de kop kunnen tikken die wel werkt. Je hebt idd een psx memcard nodig , en de 3rd party cards die ik heb geprobeerd werkte iig niet in mn slimline.quote:Op maandag 31 december 2007 23:29 schreef Ruzbeh het volgende:
Waar heb je FFVII gevonden want die moet ik hebben.
En je kan dus geen PSX saves opslaan op een PS2 memory card? Wtf.
Thanksquote:Op maandag 31 december 2007 18:41 schreef wdn het volgende:
[..]
Ikke. Voor mij was het 1 van de betere games die in 2007 zijn uitgekomen.
Maar ik ben dan ook echt fan van rpg en turned based.
RG is wat repetetief op een gegeven moment. Plus het vinden van de juiste items voor je bord met skills en wapens is -irritant- als je niet zorgvuldig plant. Wapensysteem vond ik leuk gevonden. Wapen + wapen mergen = wapen. Of dat ding beter is dan die andere 2 is niet gegeven als je niet oplet wat je doet
Sorry voor de late reaktie
[..]
Netjes. Daar zul je veel plezier aan belevenVond het zelfs 60 euro waard
*-*-*-*-*-*-*
Ik kan voor 75 euro games uitzoeken bij bol en zit te denken aan de volgende games:
Shin Megami Tensei - Devil Summoner
Xenosaga 2
Shadow Hearts - From The New World
Zijn dat oede keuzes als ik naar 'fantasy rpg' op zoek ben (denk aan Enchanted arms, ff12, rogue galaxy)??
Of is er dan iets beters te bedenken?
Is DMC3 een idee? In het kader van de voorbereiding op DMC4
Wat is het verschil tussen Devil May Cry 3: Dante's Awakening en Devil May Cry 3: Dante's Awakening Special Edition?
De PS2 8MB cards zijn niet compatible met een PSX. Maar de PS3 maakt virtuele PSX en PS2 memcards aan. Erg briljant en ben erg blij met de dure PS3 versie,.... de meeste PSX en PS2 games werken prima op mijn systeem.quote:Op maandag 31 december 2007 23:29 schreef Ruzbeh het volgende:
Waar heb je FFVII gevonden want die moet ik hebben.
En je kan dus geen PSX saves opslaan op een PS2 memory card? Wtf.
Ik ga meteen een brief schrijvenquote:Op dinsdag 1 januari 2008 10:01 schreef wdn het volgende:
chocobo: world championship poker 2 werkt nog steeds niet![]()
quote:
De nurnburgringquote:Op vrijdag 25 januari 2008 20:22 schreef Ruzbeh het volgende:
GT3 inmiddels grijs gespeeld (GT4 besteld).
Wat een topspel.
gedurfte uitspraakquote:Op maandag 28 januari 2008 14:40 schreef Deoxybroxyfloxy het volgende:
Pas als God of \War III uitkomt, haal ik een ps3
quote:Op maandag 28 januari 2008 14:00 schreef JimmyJames het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Hoop op nog meer soortgelijke initiatieven.
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:52 schreef kipknots het volgende:
Net devil may cry 3 binnen (thanks wdn). Zo fucking vet.
playasia ntsc voorlopig. In Europa rond maart met een prijskaartje van 30-35 (gokje).quote:
Oeeh, Rond maart maar eens kopen dan! :]quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:09 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
playasia ntsc voorlopig. In Europa rond maart met een prijskaartje van 30-35 (gokje).
swapper is dat ofso, disc swapquote:Op zondag 3 februari 2008 00:15 schreef Slappy het volgende:
Weet iemand een boot disc voor Ps2(even voor de duidelijkheid niks met warez te maken)maar ik wil wat vette rpg's kopen Ps1 en Ps2 Usa versie's bij Videogamesplus.ca,Hoe werkt zo ding of kan je die gewoon downloaden en als Iso branden(wil me Ps2 niet ombouwen).
heb GT4 altijd al willen spelen en van plan zelfs ps2 te halen ervoo maar wat ik nu lees is nie erg cool, hoop dat de game op andere unten wel goed scoort qua realisme etcquote:Op zondag 3 februari 2008 00:21 schreef Ruzbeh het volgende:
GT4 is vrij teleurstellend. Erg gay hoe je enorm veel motion blur krijgt als je hard botst, alsof het een soort compensatie is voor de shit bots auto physics and dat je ook geen schade model hebt. En als je een race start zijn de auto's al aan het rijden en dan moet je wachten totdat jij er controle over hebt.
het grafisch verschil tussen gt3 en 4 dan?quote:Op zondag 3 februari 2008 02:02 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik heb tot dusver geen spijt dat ik eerst GT3 heb gekocht en gespeeld en daarna pas GT4. GT3 is echt erg verslavend. Het racen vind ik beter werken in GT3 dan in GT4. In GT4 zijn alle races namelijk apart en in een soort categorie maar in GT3 zijn alle races bij elkaar en alleen maar in een moeilijkheidsgraad categorie gezet.
hmm tsjah, maargoed als ik ps2 heb check ik ze beide wel dan. Heb ik van beide werelden watquote:Op zondag 3 februari 2008 02:22 schreef Ruzbeh het volgende:
Tja, dat valt wel mee. Op de auto's dan. Enige echt verschil is de zon die reflecteert op de baan, in GT3 is dat een beetje irritant soms, maar in GT4 ziet het er goed uit. GT4 ziet er inderdaad beter uit, maar ja, als het slechter speelt heb ik toch liever mindere graphics dan mindere gameplay.
Persona 3 heb ik ook vorige week gekocht en het spel is erg tof. Heerlijke sfeer en leuke humor.quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
zow persona 3 is binnen, denk dat dit echt de laatste PS2 game is die ik gekocht heb, tenzij er nog verassende games naar europa gaan komen.
Component Cable, die aansluiting zit tegenwoordig wel standaard op een HDTV.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:11 schreef Slappy het volgende:
Wat is beste kabels voor op een Hdtv?Rgb is vet lelijk/wazig op hdtv.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |