playasia ntsc voorlopig. In Europa rond maart met een prijskaartje van 30-35 (gokje).quote:
Oeeh, Rond maart maar eens kopen dan! :]quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:09 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
playasia ntsc voorlopig. In Europa rond maart met een prijskaartje van 30-35 (gokje).
swapper is dat ofso, disc swapquote:Op zondag 3 februari 2008 00:15 schreef Slappy het volgende:
Weet iemand een boot disc voor Ps2(even voor de duidelijkheid niks met warez te maken)maar ik wil wat vette rpg's kopen Ps1 en Ps2 Usa versie's bij Videogamesplus.ca,Hoe werkt zo ding of kan je die gewoon downloaden en als Iso branden(wil me Ps2 niet ombouwen).
heb GT4 altijd al willen spelen en van plan zelfs ps2 te halen ervoo maar wat ik nu lees is nie erg cool, hoop dat de game op andere unten wel goed scoort qua realisme etcquote:Op zondag 3 februari 2008 00:21 schreef Ruzbeh het volgende:
GT4 is vrij teleurstellend. Erg gay hoe je enorm veel motion blur krijgt als je hard botst, alsof het een soort compensatie is voor de shit bots auto physics and dat je ook geen schade model hebt. En als je een race start zijn de auto's al aan het rijden en dan moet je wachten totdat jij er controle over hebt.
het grafisch verschil tussen gt3 en 4 dan?quote:Op zondag 3 februari 2008 02:02 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik heb tot dusver geen spijt dat ik eerst GT3 heb gekocht en gespeeld en daarna pas GT4. GT3 is echt erg verslavend. Het racen vind ik beter werken in GT3 dan in GT4. In GT4 zijn alle races namelijk apart en in een soort categorie maar in GT3 zijn alle races bij elkaar en alleen maar in een moeilijkheidsgraad categorie gezet.
hmm tsjah, maargoed als ik ps2 heb check ik ze beide wel dan. Heb ik van beide werelden watquote:Op zondag 3 februari 2008 02:22 schreef Ruzbeh het volgende:
Tja, dat valt wel mee. Op de auto's dan. Enige echt verschil is de zon die reflecteert op de baan, in GT3 is dat een beetje irritant soms, maar in GT4 ziet het er goed uit. GT4 ziet er inderdaad beter uit, maar ja, als het slechter speelt heb ik toch liever mindere graphics dan mindere gameplay.
Persona 3 heb ik ook vorige week gekocht en het spel is erg tof. Heerlijke sfeer en leuke humor.quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
zow persona 3 is binnen, denk dat dit echt de laatste PS2 game is die ik gekocht heb, tenzij er nog verassende games naar europa gaan komen.
Component Cable, die aansluiting zit tegenwoordig wel standaard op een HDTV.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:11 schreef Slappy het volgende:
Wat is beste kabels voor op een Hdtv?Rgb is vet lelijk/wazig op hdtv.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |