niet in story mode, als je nog underleveled bentquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:42 schreef BaajGuardian het volgende:
dat was juist het leukst van dat spel.
ow mn eerste fighter was een streetfighter/wrestler/martial artist 2de was een kickboxer/submissionist/martial artist , en nu bezig met een martial/street/kickquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:51 schreef BaajGuardian het volgende:
Dat is dus juist leuk ja, nooit moeite mee gehad
Je moet dan ook goede combinaties maken zodat je vette moves krijgt, zoals een muay thai boxer build.
(mijn fav)
De build is als je bepaalde combinaties op de juiste volgorde maakt dus met die vechttypes, dan unlock je nieuwe stylen en een daarvan is bijv drunken kungfu een ander muay thai (fav.) mijn muay thai popje is onverslaanbaar, die word amper geraakt zelfs.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:54 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ow mn eerste fighter was een streetfighter/wrestler/martial artist 2de was een kickboxer/submissionist/martial artist , en nu bezig met een martial/street/kick, en die builds die zie ik dus niet , zelfs met alles gemaxed.
Dat weet ik , maar de meeste van die styles zijn alleen te verkrijgen als je martial arts al begin stijl neemt waardoor vooral het gevecht tegen ice-t in het begin een hel is(met de rest van de stijlen versla ik hem echt binnen no time)quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:03 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
De build is als je bepaalde combinaties op de juiste volgorde maakt dus met die vechttypes, dan unlock je nieuwe stylen en een daarvan is bijv drunken kungfu een ander muay thai (fav.) mijn muay thai popje is onverslaanbaar, die word amper geraakt zelfs.
leuk en aardig , maar in het eerste gevecht tegen ice-t sta je in een worstelring , dus heb je op de 4 hoeken na niks om hem tegen aan te keilenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:17 schreef BaajGuardian het volgende:
Geen enkel gevecht vond ik moeilijk met MA hoor.
Ook ice-t niet, gewoon tegen de muur omhoog keilen.
dus, hij is gewoon simpel, of jij hebt het spel niet zoveel gespeeld.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:23 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
leuk en aardig , maar in het eerste gevecht tegen ice-t sta je in een worstelring , dus heb je op de 4 hoeken na niks om hem tegen aan te keilen
wel eens op hard gespeeld?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:39 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
dus, hij is gewoon simpel, of jij hebt het spel niet zoveel gespeeld.
Ik speel altijd op hard met spellen anders is het niks an.quote:
Volgens mij is het wel een strak plan, maar de vraag is natuurlijk wel een beetje in welk genre...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:58 schreef Lyzio het volgende:
Ben er naarstig over aan het denken om een PS2 Lite Version aan te schaffen, met de benodigde klassiekers. Ben altijd meer van de Nintendo geweest (altijd eigenlijk) en toevallig een twee jaar terug een 360 gekocht waar ik totaal geen spijt van heb. Toch bekruipt mij het gevoel dat ik iets gemist heb, namelijk de PS2. Denken jullie dat dit een strak plan is of krijg ik de deksel op mijn neus? En welke klassiekers MOETEN gespeeld worden op de PS2?
Persona 3 staat nog steeds op een Q1 2008 release voor Europa.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 03:45 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik zie net dat er niet eens een release datum is voor Persona 3.
Ik denk dat ik maar nog een keer een Amerikaanse PS2 ga overwegen.
Of is het gewoon niet mogelijk?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:44 schreef BobbyJames het volgende:
Vraagje ..kan ik mijn PS2 aan m'n Samsung 206BW hangen? En zo ja, welke kabel heb ik daar voor nodig?
Dat ligt aan de aansluitingen die je monitor heeft natuurlijk, dat ga ik niet zitten googlen voor jouquote:
goede tip die winkelquote:Op zondag 21 oktober 2007 21:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat ligt aan de aansluitingen die je monitor heeft natuurlijk, dat ga ik niet zitten googlen voor jouOverigens is het antwoord echt niet moeilijk
Kijk welke aansluitingen er zijn en ga dan naar www.psxshop.nl en kijk of ze daar een PS2 kabel hebben die een van jouw monitor aansluitingen heeft.
Een *klein* beetje moeite mag je zelf wel doen
Monitor heeft een DVI ingang.quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat ligt aan de aansluitingen die je monitor heeft natuurlijk, dat ga ik niet zitten googlen voor jouOverigens is het antwoord echt niet moeilijk
Kijk welke aansluitingen er zijn en ga dan naar www.psxshop.nl en kijk of ze daar een PS2 kabel hebben die een van jouw monitor aansluitingen heeft.
Een *klein* beetje moeite mag je zelf wel doen
Je bent er echt nog lang nietquote:Op maandag 22 oktober 2007 18:07 schreef Laniboekje het volgende:
Vanmiddag heerlijk de hele middag gespendeerd aan Okami aangezien ik toch een beetje ziekjes thuis zit. Ik denk dat ik hem de komende dagen wel uit ga spelen, zit nu op 24 uur en heb net Nine Tails verslagen op Oni Island.
Say what? Ik hoef nog maar 1 brush techniek, hoe kan het dan nog eens 20 uur gaan duren? Ben benieuwd!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:36 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Je bent er echt nog lang nietik zat op 44 uur
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:21 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Say what? Ik hoef nog maar 1 brush techniek, hoe kan het dan nog eens 20 uur gaan duren? Ben benieuwd!
* Laniboekje Okami opstarten gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.).
Gran Turismo 4 en God of War zijn wel geweldig.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:32 schreef wdn het volgende:
-Ik- vond FF12 goed zolang ik van de gambits afblijf. Want dat maakt het autoplay.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |