Hij komt daar nooit meer overheen.quote:Op zaterdag 8 september 2007 21:22 schreef Monidique het volgende:
[..]
Het zit nog steeds erg diep, hč?
Wie is Wilberts?quote:Op zaterdag 8 september 2007 13:27 schreef JohnDope het volgende:
Die uitspraak van Wilberts heeft hem wel weer wat extra zetels opgeleverd....
ongeveer hetzelfde als zeggen euri, maar dan minder irritant.quote:
Jawel, maar JohnDope verbaasde me.quote:Op zondag 9 september 2007 03:43 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ongeveer hetzelfde als zeggen euri, maar dan minder irritant.
Wat is er mis met bewindslieden, van welke achtergrond of signatuur dan ook, te beoordelen op hun beleid?quote:Op zaterdag 8 september 2007 20:59 schreef PJORourke het volgende:
Het ministerschap van mevrouw Vogelaar, met haar verleden als CPN Staliniste, is zelf veel grover dan met welke uitspraak dan ook te kwalificeren is. Knettergek en een schande voor het land lijken me minimaal op hun plaats.
Wel goed?quote:Op zondag 9 september 2007 03:53 schreef tntkiller het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)rlanglijstje_in.html
ik vond hem wel goedgo wilders
Als je dr ziet dan denk je ook dat ze zwakzinnig isquote:Op zondag 9 september 2007 02:54 schreef Lyrebird het volgende:
Bij sommige uitspraken van minister Vogelaar kun je niet anders denken dan "dat mens is echt knettergek".
Prachtwijken - alleen een zwakzinnige bedenkt zoiets.
Ze is het.quote:Op zondag 9 september 2007 08:54 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Als je dr ziet dan denk je ook dat ze zwakzinnig is
Toch denk ik, dat ze gelijk heeft. En wat is dan het probleem?quote:
Zwakbegaafd is ook weer zo wat, ze is in elk geval te licht voor die functie. En dan niet alleen in intellectuele zin. Ze gaat huilen als ze problemen heeft budget te krijgen voor haar plannen, ze heeft haar feiten niet op een rij en ze doet wereldvreemd aan door het oud-linkse gebruik van NewSpeak door probleemwijken "prachtwijken" te noemen en aanverwante zaken. Dan hebben we nog haar bewondering voor de Sovjet-Unie en last but not least is ze lid van de PvdA. Ik vraag me af wanneer ze gedwongen wordt haar portefeuille op te geven. Erg lang zal het niet duren, ze heeft in de korte tijd dat ze minister is het vertrouwen van de PVV en de VVD al verloren.quote:
Zo, jij bent goed met circelredeneringen zeg!quote:Op maandag 10 september 2007 02:35 schreef DrWolffenstein het volgende:
en last but not least is ze lid van de PvdA. Ik vraag me af wanneer ze gedwongen wordt haar portefeuille op te geven. Erg lang zal het niet duren, ze heeft in de korte tijd dat ze minister is het vertrouwen van de PVV en de VVD al verloren.
1. Beoordelingsvermogen. Daar is toch wel wat mis mee, niet als je tot 1983 bij de CPN zit?quote:Op zondag 9 september 2007 04:01 schreef Iblardi het volgende:
Wat is er mis met bewindslieden, van welke achtergrond of signatuur dan ook, te beoordelen op hun beleid?
Ze spreekt niet eens fatsoenlijk Nederlands.quote:Op zondag 9 september 2007 08:54 schreef Het_hupt het volgende:
Als je dr ziet dan denk je ook dat ze zwakzinnig is
Dit.quote:Op zondag 9 september 2007 04:03 schreef Iblardi het volgende:
Afgelopen weken vond ik het belachelijk, zelfs achterlijk, dat Wilders met zijn Koran-voorstellen "gek" werd genoemd. Onterecht, ook, een debat moet je kunnen voeren op grond van argumenten.
Ik heb een stuk meer moeite met het verdedigen van zijn debat als hij precies hetzelfde doet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |