Dat dit nog steeds niet gebeurd is.quote:Op zaterdag 8 september 2007 12:56 schreef gronk het volgende:
Dan wacht ik op de eerste knokpartij in de tweede kamer.
Ja, het scheldwoord kwam van links!quote:Op zaterdag 8 september 2007 13:06 schreef M42 het volgende:
Nederland verruwt omdat vele linkse politici dit hebben laten gebeuren!
quote:Op zaterdag 8 september 2007 13:06 schreef M42 het volgende:
Nou, zal ik dan maar een '39, Nazi of Hitler opmerking maken. Hebben die ook alvast gehadquote:Op zaterdag 8 september 2007 13:06 schreef M42 het volgende:
Yep, Hitler dacht dat de Joden fascisten waren.quote:Op zaterdag 8 september 2007 13:11 schreef Sinat het volgende:
[..]
Nou, zal ik dan maar een '39, Nazi of Hitler opmerking maken. Hebben die ook alvast gehad![]()
Nu wel dan?quote:Op zaterdag 8 september 2007 12:57 schreef TNA het volgende:
Van mij mogen ze elkaar de hele dag de huid volschelden, alleen gaat het op een gegeven moment wel ten koste van de inhoud. Ook al heeft Wilders die toch al amperAls het parlement een afspiegeling moet zijn van de bevolking zouden zo'n 130 kamerleden niets van politiek moeten weten
jaja, *alles* is *altijd* de schuld van linksquote:Op zaterdag 8 september 2007 13:06 schreef M42 het volgende:
Is het erg als je je geen mensen meer kunt aanspreken op hun gedrag, omdat je anders een paar tanden kwijt bent?quote:Op zaterdag 8 september 2007 13:17 schreef simmu het volgende:
en wellicht moet je meer de vraag stellen: is het erg als de samenleving verruwt?
jammer genoeg welquote:Op zaterdag 8 september 2007 13:27 schreef JohnDope het volgende:
Die uitspraak van Wilberts heeft hem wel weer wat extra zetels opgeleverd....
Het leidt de aandacht wel af van de inhoud, jaquote:Op zaterdag 8 september 2007 12:57 schreef TNA het volgende:
Van mij mogen ze elkaar de hele dag de huid volschelden, alleen gaat het op een gegeven moment wel ten koste van de inhoud.
Klopt. Eigenlijk is Wilders niet veel meer dan een singletje "Isam-bashen" dat nog blijft hangen ook.quote:Ook al heeft Wilders die toch al amper
Nou, ik denk toch wel iets meer mensen affiniteit met politiek hebben. Ook met de onderwerpen die er aan de orde komen.quote:Als het parlement een afspiegeling moet zijn van de bevolking zouden zo'n 130 Kamerleden niets van politiek moeten weten
Links heeft constant alle criminaliteit begataliseerd vooral dat afkomstig van Marokkanen. Alle uitspraken die gedaan werden over criminele allochtonen werden afgedaan als incidenten en discriminatie...quote:
Wat heeft Vogelaar over Wilders gezegd?quote:Op zaterdag 8 september 2007 14:06 schreef Het_hupt het volgende:
Wel frapant dat men Wilders voor alles uit mag maken, maar zelf het moeilijk hebben met kritiek![]()
Het verschil is dat men, die kritiek geeft op Wilders, meestal wel inhoudelijk op zijn uitlatingen ingaan. Terwijl Wilders krachttermen als 'knettergek' in de mond neemt.quote:Op zaterdag 8 september 2007 14:06 schreef Het_hupt het volgende:
Wel frapant dat men Wilders voor alles uit mag maken, maar zelf het moeilijk hebben met kritiek![]()
hoge bomen vangen nu eenmaal meer wind, deal with it.
Een van de voordelen die ik wel zie van die islamjongens: dat ze --omdat ze de koran uit hun hoofd hebben moeten leren, en dus de nodige hersengymnastiek hebben gehad-- wel in staat zijn om een coherent verhaal te vertellen.quote:Op zaterdag 8 september 2007 14:10 schreef M42 het volgende:
Ach, de PvdA naait ook stijlloos de mensen.quote:Op zaterdag 8 september 2007 14:28 schreef nonzz het volgende:
Dat komt omdat Wilders de woonwagenbewoner van de Tweede Kamer is. Geen stijl, geen inhoud.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |