tosti hawaiiquote:Op zaterdag 8 september 2007 18:35 schreef Plasterk het volgende:
[..]
warme ananas![]()
pizza hawai![]()
ananas in pasta![]()
Ik geloof niet dat je het smerig vindtquote:Op zaterdag 8 september 2007 18:25 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik vind het vers ook niet lekker![]()
quote:Op zaterdag 8 september 2007 18:36 schreef TradeMarkie het volgende:
Zou Tim ananas lekker vinden?
Maar toch is het zoquote:Op zaterdag 8 september 2007 18:38 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat je het smerig vindt![]()
Als je nou had gezegd dat je er allergisch voor was..quote:
Het werkt welquote:Op zaterdag 8 september 2007 18:35 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Die ga ik ook gebruiken denk ik![]()
Ik ben niet zo wakkerquote:Op zaterdag 8 september 2007 18:40 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Als je nou had gezegd dat je er allergisch voor was..
Maar volgens mij eet je gewoon niks liever![]()
Ik ben allergisch voor ananas, prei, rode kool en witlofquote:Op zaterdag 8 september 2007 18:41 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik ben niet zo wakker![]()
Maar ik ben er allergisch voor inderdaad, net als voor andijvie
En gember natuurlijkquote:Op zaterdag 8 september 2007 18:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor ananas, prei, rode kool en witlof
Hmm volgens mij niet? Rode kool vind ik het ergste, ik ga al kokhalzen als ik het ruikquote:
Ik zou het houden op een intolerantiequote:Op zaterdag 8 september 2007 18:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hmm volgens mij niet? Rode kool vind ik het eerste, ik ga al kokhalzen als ik het ruikMisschien ben ik er wel écht allergisch voor
Begin dit jaar inderdaad. Ik vraag het me ook wel af omdat ik meteen ben gaan interrailenquote:Op zaterdag 8 september 2007 18:59 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ken wel iemand die voor een tweede keer Pfeiffer kreeg ja......
Maar jij hebt dat niet zo heel lang geleden gehad toch? is het wel helemaal weggeweest?
Behquote:
Maar dat onbekende kan ook een niet goed uitgeziekte Pfeiffer zijn........quote:Op zaterdag 8 september 2007 19:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Begin dit jaar inderdaad. Ik vraag het me ook wel af omdat ik meteen ben gaan interrailenMaar toen ging het wel goed eigenlijk, maar nu ben ik zo moe dat ik echt voor 12 uur naar bed moet en vaak ´s middags ook nog een tukkie doe. Maar misschien hoort dat ook wel weer bij het onbekende wat ik nu onder de leden heb
![]()
Ja..dan is het gewoon niet weggeweest.quote:Op zaterdag 8 september 2007 18:58 schreef MaJo het volgende:
Hmmm, ik begin weer wat last van mijn keel te krijgen en nu keek ik net in mijn keel, zitten er allemaal witte stippenHad ik ook toen ik pfeiffer had, ook weer last van dezelfde kant (+ veel moe) Kan pfeiffer ook terugkomen?
Zou kunnen, behalve dan dat je door pfeiffer niet af hoort te vallen... Wel in het begin omdat je minder eet, maar als je weer normaal eet dan zou je niet verder af moeten vallenquote:Op zaterdag 8 september 2007 19:05 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Maar dat onbekende kan ook een niet goed uitgeziekte Pfeiffer zijn........
Nou..het gaat weg en dan ben je een drager.quote:Op zaterdag 8 september 2007 19:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik dacht dat Pfeiffer nooit helemaal wegging en dat het altijd slapend aanwezig is
Een mede prei/witlof/rode kool haterquote:Op zaterdag 8 september 2007 19:08 schreef Nembrionic het volgende:
prei, rode kool en witlof
Zo..ik ben weer fris
Je omschrijft het beter, maar zoiets bedoelde ik ookquote:Op zaterdag 8 september 2007 19:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou..het gaat weg en dan ben je een drager.
Witlof moet je in genoeg ham en kaas wikkelen, dan is het best lekkerquote:Op zaterdag 8 september 2007 19:08 schreef Nembrionic het volgende:
prei, rode kool en witlof
Zo..ik ben weer fris
Maar witte bonen in tomatensausquote:Op zaterdag 8 september 2007 19:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Een mede prei/witlof/rode kool hater
Bleh
Ik eet even slecht als altijd, geen verandering dus. Heb zelfs iets meer honger dan eerst dus dat kan het niet zijn...quote:Op zaterdag 8 september 2007 19:10 schreef LadyBlack het volgende:
Maar als je ziek bent kun je wel afvallen toch?
Ik weet niet hoe het met je eetlust is gesteld vergeleken met voor je Pfeiffer.... maar ik eet haast niet als ik ziek of gestressd ben.
We hebben wel dezelfde smaak qua etenquote:Op zaterdag 8 september 2007 19:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar witte bonen in tomatensaus![]()
Als peuter heb ik ooit de tafel ondergekotst toen mijn ouders vonden dat ik witlof wel luste
Toen ik nog een baby was heeft m'n moeder geprobeerd me verse mango te voeren. Ik deed er helemaal niets mee, zodat het vanzelf weer uit m'n mond viel. Ze kreeg het maar niet bij me naar binnenquote:Op zaterdag 8 september 2007 19:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar witte bonen in tomatensaus![]()
Als peuter heb ik ooit de tafel ondergekotst toen mijn ouders vonden dat ik witlof wel luste
ik nietquote:Op zaterdag 8 september 2007 19:19 schreef Plasterk het volgende:
gaan er nog mensen stappen vanavond?
Gadverpielekes, da's lekkerquote:Op zaterdag 8 september 2007 19:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ga vanavond Guinness drinken, en misschien nog wat extra's koud zetten
De ultieme smaakvergelijkingstest: lust je vis?quote:Op zaterdag 8 september 2007 19:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
We hebben wel dezelfde smaak qua eten![]()
Ik ga vanavond eens kijken of ik een Triple Karmeliet kan scorenquote:Op zaterdag 8 september 2007 19:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ga vanavond Guinness drinken, en misschien nog wat extra's koud zetten
Ik weet in Utrecht en in Enschede een café waar dat gaat lukken, en in Leeuwarden een waar je een goede kans hebt daaropquote:Op zaterdag 8 september 2007 19:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ga vanavond eens kijken of ik een Triple Karmeliet kan scoren
Of een blonde Leffe
Ik weet hier 4 cafés waar het gegarandeerd gaat lukkenquote:Op zaterdag 8 september 2007 19:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik weet in Utrecht en in Enschede een café waar dat gaat lukken, en in Leeuwarden een waar je een goede kans hebt daarop
Waar in Utrecht dan? Want daar moet ik binnenkort even iemand opzoeken en dan wil ik wel naar een biercaféquote:Op zaterdag 8 september 2007 19:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik weet in Utrecht en in Enschede een café waar dat gaat lukken, en in Leeuwarden een waar je een goede kans hebt daarop
Ook zeker niet verkeerdquote:Op zaterdag 8 september 2007 19:40 schreef Nembrionic het volgende:
Er is ook geen grote kans op een Rochefort of een Maredsaous
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |