Maak je er wel een voor deel 250?quote:Op zaterdag 8 september 2007 14:37 schreef Nembrionic het volgende:
Ik had trouwens een collage beloofd voor 1000 maar dat gaat niet lukken.
Gaat niet lekker met je he?quote:
Nee lichamelijk en nu psychisch ook (jongen waar ik wel/niet wat mee had heeft het nu definitief verbrokenquote:Op zaterdag 8 september 2007 15:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gaat niet lekker met je he?
Al gebeld naar de dokter?
Heb je trouwens pijn in je benen als je 's ochtends wakker wordt?
Dat helpt ook niet echt meequote:Op zaterdag 8 september 2007 15:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee lichamelijk en nu psychisch ook (jongen waar ik wel/niet wat mee had heeft het nu definitief verbroken)
Dan zou ik een maandag echt even bellen. En als het gewoon echt niet lekker loopt naar huisartsenpost gaan/toch bellen want het schiet niet op zoquote:Dokter nog niet gebeld, in het weekend alleen spoedgevallen. Word er wel moedeloos van, begin me nu echt heel ongerust te maken![]()
Hmm geen pijnlijke benen maar wel vaak een slapend been/voet...
Maandag meteen naar de dokter gaan. Kan ie meteen naar je gebroken hart kijkenquote:Op zaterdag 8 september 2007 15:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee lichamelijk en nu psychisch ook (jongen waar ik wel/niet wat mee had heeft het nu definitief verbroken) Dokter nog niet gebeld, in het weekend alleen spoedgevallen. Word er wel moedeloos van, begin me nu echt heel ongerust te maken
![]()
Hmm geen pijnlijke benen maar wel vaak een slapend been/voet...
Ja wat een schat hequote:
Zal ik doen ja, al kan het me op het moment gestolen worden hoe het met mijn gezondheid gaatquote:Dan zou ik een maandag echt even bellen. En als het gewoon echt niet lekker loopt naar huisartsenpost gaan/toch bellen want het schiet niet op zo
En bloed prikken om je suikerwaardes te bekijken is natuurlijk binnen 2 seconden gebeurt
Geweldige gastquote:Op zaterdag 8 september 2007 15:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja wat een schat heHij weet dat het kut met me gaat maar dat interesseert hem helemaal niets. En bam, weg is mijn eetlust ook weer
[..]
Ja het is echt belangrijk want het is gewoon niet goed als je je duizelig voelt en alles.quote:Zal ik doen ja, al kan het me op het moment gestolen worden hoe het met mijn gezondheid gaat(kan nogal zelfdestructief zijn als het gaat om liefdesverdriet
)
In mijn geval veel alcohol en roken. Laat ik alleen net met het laatste gestopt zijnquote:Op zaterdag 8 september 2007 15:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Geweldige gast![]()
Tijd voor depri muziek, warme chocomel en een deken
Weet ik ook wel, daarom ga ik maandag ook echt bellenquote:Ja het is echt belangrijk want het is gewoon niet goed als je je duizelig voelt en alles.
En als het echt iets is dan kan het natuurlijk nog gevaarlijk/schadelijk zijn ook
quote:Op zaterdag 8 september 2007 15:49 schreef LadyBlack het volgende:
Bij liefdesverdriet: veel zwelgen met goeie depri muziek inderdaad, en ik heb nachtenlang gedownloade afleveringen Grey's Anatomy gekekenDat hielp, en ook leuke dingen doen met vrienden.
Vrienden zijn lief als je liefdesverdriet hebt
mail voor school gaat via mail van schoolquote:Op zaterdag 8 september 2007 15:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Eddie
Over de mail naar je stagebegeleider: verstuur je die vanaf een hotmail of gmail adres of vanaf je school mail? Bij mij waarschuwen ze dat ze een veel te strikt spamfilter hebben en dat je dus eigenlijk vanaf je schoolmail moet sturen
Ohja, en dan kun je de volgende dag zwelgen in je katerquote:Op zaterdag 8 september 2007 16:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zwelgen is heerlijk
(Zie ook mijn signature)
Je compleet lam zuipen kan daar bij helpen
Probleem is alleen dat hij behoort tot mijn belangrijkste vriendengroepquote:Op zaterdag 8 september 2007 15:49 schreef LadyBlack het volgende:
Bij liefdesverdriet: veel zwelgen met goeie depri muziek inderdaad, en ik heb nachtenlang gedownloade afleveringen Grey's Anatomy gekekenDat hielp, en ook leuke dingen doen met vrienden.
Vrienden zijn lief als je liefdesverdriet hebt
Dat ken ik ja, dat je je helemaal klemzuipt uit liefdesverdriet en dan mag je je door de kater heenworstelen de volgende ochtendquote:Op zaterdag 8 september 2007 16:01 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ohja, en dan kun je de volgende dag zwelgen in je kater
Bovendien zijn de katers een stuk minder erg als je niet meer rooktquote:Op zaterdag 8 september 2007 16:21 schreef Nembrionic het volgende:
Maar daar hebben ze dan weer pijnstillers voor uitgevonden
Michael Moore toch? Of is dat weer iets anders?quote:
Nee, iets anders inderdaad.quote:Op zaterdag 8 september 2007 16:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Michael Moore toch? Of is dat weer iets anders?
quote:Op zaterdag 8 september 2007 16:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Bovendien zijn de katers een stuk minder erg als je niet meer rooktSchrale troost is dat hij elke avond zuipt dus elke ochtend met een kater wakker wordt
Vet etenquote:Zo met mijn ouders uit etenZe vinden ook dat ik veel te dun ben dus daar gaan we iets aan doen
Tja je moet toch watquote:
We gaan niet naar de snackbarquote:Vet eten
Je hoeft niet naar de snackbar te gaan om vet te eten hoorquote:Op zaterdag 8 september 2007 16:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Tja je moet toch watVind hem eigenlijk juist vet liev maar daar wil ik nu niet aan denken dus ga ik maar zijn slechte kanten mocken
[..]
We gaan niet naar de snackbarIk ga vooral veel eten, voor- hoofd- en nagerecht
![]()
same herequote:Op zaterdag 8 september 2007 16:39 schreef Nembrionic het volgende:
Over katers gesproken: ik ben bang dat ik er morgen ook weer één ga hebben
Lekker aan de Baileys of Sheridansquote:
Nee hoor, gewoon aan de rode wijnquote:Op zaterdag 8 september 2007 16:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Lekker aan de Baileys of Sheridans
In dat geval moet je alles door elkaar drinken. Dan ga je echt kapotquote:Op zaterdag 8 september 2007 17:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon aan de rode wijnHeb echt zin om het op een zuipen te zetten
Wat dacht je? Laat ik eens lekker link gaan doen?quote:Op zaterdag 8 september 2007 17:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ben weer terug van de braderie, viel wat tegen. Het was voor een groot deel rommelmarkt en ze leken ook niet écht goedkope items te hebben. Hetgeen ik gekocht heb vandaag komt dan ook bij de supermarkt vandaan
Zeker, en nu zoek ik lekker link verder naar eentje die mooier uitkomt op Fok!quote:Op zaterdag 8 september 2007 17:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat dacht je? Laat ik eens lekker link gaan doen?
230V gaat nog wel hoorquote:Op zaterdag 8 september 2007 17:31 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb vandaag al snelbinders op mn fiets gezet, een klok opgehangen en eindelijk de lamp in mn slaapkamer gefikstWas wel even bijna exit LB trouwens, ik was vergeten de stroom eraf te halen en had al wel mooi het kroonsteentje verwijderd en de draadjes in de nieuwe fitting geprutst
![]()
Nu zo nog een nieuw slot op mn fiets zetten en een plankje ophangen....
netjesquote:Op zaterdag 8 september 2007 17:31 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb vandaag al snelbinders op mn fiets gezet, een klok opgehangen en eindelijk de lamp in mn slaapkamer gefikstWas wel even bijna exit LB trouwens, ik was vergeten de stroom eraf te halen en had al wel mooi het kroonsteentje verwijderd en de draadjes in de nieuwe fitting geprutst
![]()
Zeker als je daarbij ook nog met blote voeten op een natte vloer had gestaanquote:Op zaterdag 8 september 2007 17:38 schreef Etcetera het volgende:
kijk als je dat met natte handen had gedaan dan wordt het een heel ander verhaal
eerst even je collega vastpakkenquote:Op zaterdag 8 september 2007 17:44 schreef TradeMarkie het volgende:
Wat ook pijnlijk is, schrikdraad vasthouden omdat je een doorgang moet dichtmaken (zo'n plastic handvat dus) en dan omdraaien omdat je collega iets vraagt en zo ongevraagd jezelf in het schrikdraad wikkelen
volgend jaar zijn ze waarschijnlijk gratisquote:Op zaterdag 8 september 2007 17:46 schreef Etcetera het volgende:
ik heb Friends seizoen 5 ook maar gekocht![]()
![]()
ze zijn nu 15 euro, daar moet je toch gebruik van maken
)
Goed bezigquote:Op zaterdag 8 september 2007 17:31 schreef LadyBlack het volgende:
![]()
Nee, k heb in de bloembollensector gewerktquote:Op zaterdag 8 september 2007 17:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
eerst even je collega vastpakken
Maar je drijft dus koeien van de ene wei naar de andere voor je werk
quote:Op zaterdag 8 september 2007 17:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
volgend jaar zijn ze waarschijnlijk gratis
ik ga niet nog een jaar wachten op een waarschijnlijkquote:Op zaterdag 8 september 2007 17:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
volgend jaar zijn ze waarschijnlijk gratis
Ken het niet maar even gezocht en ik denk dit:quote:Op zaterdag 8 september 2007 17:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ff vraagje.
Ik hoorde net van iemand iets over de band Plaid. Wat is het bekendste nummer?
Ik vond de 2 kg sinaasappels die ik heb gehaald al redelijk watquote:Op zaterdag 8 september 2007 17:45 schreef Supersheep het volgende:
Zo, heb even gezond gedaan. 4kg aan fruit gekocht voor mezelf
En nog geopend door MaJo ook, hoe symbolischquote:
Is het ookquote:Op zaterdag 8 september 2007 17:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik vond de 2 kg sinaasappels die ik heb gehaald al redelijk wat
Puur toeval hoorquote:Op zaterdag 8 september 2007 18:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En nog geopend door MaJo ook, hoe symbolisch
Wat heb je gedaan waar je zo moe van bent dan?quote:Op zaterdag 8 september 2007 18:04 schreef wyccie het volgende:
Ik heb er alleen een tvp in de vorm van een felicitatie voor MaJo in gezet. Ik ga er niet meer posten, ben er te moe voor.
Ik zet de tv aan en ga lekker zappen.![]()
Dat maakt helemaal niets uitquote:
Heel laat pas in slaap gevallen en vandaag gewerkt. En ik ben deze week weer begonnen met studeren. Dat hakt er ook behoorlijk in.quote:Op zaterdag 8 september 2007 18:05 schreef TradeMarkie het volgende:
Wat heb je gedaan waar je zo moe van bent dan?
Ik eet ook weinig fruit, omdat ik de meeste fruitsoorten niet zo boeiend vind, maar af en toe haal ik wel wat. Vandaag nog gekeken naar passievruchten (quote:
Ongezondquote:
Wel vreemd eigenlijk, want ik vond het dan weer geen probleem om 5 euro uit te geven voor 4 blikjes Guinnessquote:Op zaterdag 8 september 2007 18:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik eet ook weinig fruit, omdat ik de meeste fruitsoorten niet zo boeiend vind, maar af en toe haal ik wel wat. Vandaag nog gekeken naar passievruchten () alleen ik vond 2,49 voor drie van die dingen wat veel. Dus werden het sinaasappels
Als ik mocht kiezen tussen Guiness en passievruchten wist ik het ook wel hoor, logische keusquote:Op zaterdag 8 september 2007 18:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wel vreemd eigenlijk, want ik vond het dan weer geen probleem om 5 euro uit te geven voor 4 blikjes Guinness
Ik heb perssinaasappels gekocht waar ik op ga kauwenquote:Op zaterdag 8 september 2007 18:08 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ongezondnee vooral niet lekker, of nooit zin in iig. Heb in Italiė wel veel nectarines gegeten, die zijn lekker daar
Maar sinaasappels, bananen en meloenen
Heb niet zo lang geleden voor het eerst grapefruit uitgeprobeerd. Ik zat echt met zo'nquote:Op zaterdag 8 september 2007 18:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik eet ook weinig fruit, omdat ik de meeste fruitsoorten niet zo boeiend vind, maar af en toe haal ik wel wat. Vandaag nog gekeken naar passievruchten () alleen ik vond 2,49 voor drie van die dingen wat veel. Dus werden het sinaasappels
quote:Op zaterdag 8 september 2007 18:08 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Maar sinaasappels, bananen en meloenen
quote:Op zaterdag 8 september 2007 18:10 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Als ik mocht kiezen tussen Guiness en passievruchten wist ik het ook wel hoor, logische keus![]()
Het scheelt dat je ze ook op eetquote:Op zaterdag 8 september 2007 18:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb perssinaasappels gekocht waar ik op ga kauwen
De schillen eet ik niet op hoorquote:Op zaterdag 8 september 2007 18:13 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Het scheelt dat je ze ook op eet
Ik heb peren en minneola's gehaald.
Wel een paar keer gedaan met die citroenschijfjes die je in ijsthee krijgt, maar het schijnt niet echt goed voor je te zijnquote:Op zaterdag 8 september 2007 18:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De schillen eet ik niet op hoor
Inderdaad, allebei niet lekkerquote:Op zaterdag 8 september 2007 18:10 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Als ik mocht kiezen tussen Guiness en passievruchten wist ik het ook wel hoor, logische keus![]()
quote:
Ik luste vroeger dus ook nooit ananas. Maar nu weet ik dus waaromquote:
Ik vind het vers ook niet lekkerquote:Op zaterdag 8 september 2007 18:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik luste vroeger dus ook nooit ananas. Maar nu weet ik dus waarom
Ik ga er 1 in de oven werpen, en dan misschien nog wel 1quote:Op zaterdag 8 september 2007 18:25 schreef LadyBlack het volgende:
Ananas
En nu ga ik pizza maken.......
Wat komt erop te liggen?quote:Op zaterdag 8 september 2007 18:25 schreef LadyBlack het volgende:
Ananas
Ik heb nog rucola, olijfjes, een groene paprika, tomaatjes, pesto en kaas.... en natuurlijk tomatenpuree, en flink veel italiaanse kruidenquote:
Maken of in de oven leggen?quote:Op zaterdag 8 september 2007 18:25 schreef LadyBlack het volgende:
Ananas
Als je die paprika er nou niet opgooit is ie perfectquote:Op zaterdag 8 september 2007 18:32 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik heb nog rucola, olijfjes, een groene paprika, tomaatjes, pesto en kaas.... en natuurlijk tomatenpuree, en flink veel italiaanse kruiden
En ik heb nog salade van gisteren
warme ananasquote:Op zaterdag 8 september 2007 18:33 schreef MaJo het volgende:
Bah ananasOmdat niemand geloofd dat ik het echt niet lust zeg ik tegenwoordig maar dat ik er allergisch voor ben
Die ga ik ook gebruiken denk ikquote:Op zaterdag 8 september 2007 18:33 schreef MaJo het volgende:
Bah ananasOmdat niemand geloofd dat ik het echt niet lust zeg ik tegenwoordig maar dat ik er allergisch voor ben
tosti hawaiiquote:Op zaterdag 8 september 2007 18:35 schreef Plasterk het volgende:
[..]
warme ananas![]()
pizza hawai![]()
ananas in pasta![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |