volgend jaar zijn ze waarschijnlijk gratisquote:Op zaterdag 8 september 2007 17:46 schreef Etcetera het volgende:
ik heb Friends seizoen 5 ook maar gekocht![]()
![]()
ze zijn nu 15 euro, daar moet je toch gebruik van maken
)
Goed bezigquote:Op zaterdag 8 september 2007 17:31 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb vandaag al snelbinders op mn fiets gezet, een klok opgehangen en eindelijk de lamp in mn slaapkamer gefikstWas wel even bijna exit LB trouwens, ik was vergeten de stroom eraf te halen en had al wel mooi het kroonsteentje verwijderd en de draadjes in de nieuwe fitting geprutst
![]()
Nu zo nog een nieuw slot op mn fiets zetten en een plankje ophangen....
Nee, k heb in de bloembollensector gewerktquote:Op zaterdag 8 september 2007 17:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
eerst even je collega vastpakken
Maar je drijft dus koeien van de ene wei naar de andere voor je werk
quote:Op zaterdag 8 september 2007 17:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
volgend jaar zijn ze waarschijnlijk gratis
ik ga niet nog een jaar wachten op een waarschijnlijkquote:Op zaterdag 8 september 2007 17:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
volgend jaar zijn ze waarschijnlijk gratis
Ken het niet maar even gezocht en ik denk dit:quote:Op zaterdag 8 september 2007 17:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ff vraagje.
Ik hoorde net van iemand iets over de band Plaid. Wat is het bekendste nummer?
Ik vond de 2 kg sinaasappels die ik heb gehaald al redelijk watquote:Op zaterdag 8 september 2007 17:45 schreef Supersheep het volgende:
Zo, heb even gezond gedaan. 4kg aan fruit gekocht voor mezelf
En nog geopend door MaJo ook, hoe symbolischquote:
Is het ookquote:Op zaterdag 8 september 2007 17:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik vond de 2 kg sinaasappels die ik heb gehaald al redelijk wat
Puur toeval hoorquote:Op zaterdag 8 september 2007 18:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En nog geopend door MaJo ook, hoe symbolisch
Wat heb je gedaan waar je zo moe van bent dan?quote:Op zaterdag 8 september 2007 18:04 schreef wyccie het volgende:
Ik heb er alleen een tvp in de vorm van een felicitatie voor MaJo in gezet. Ik ga er niet meer posten, ben er te moe voor.
Ik zet de tv aan en ga lekker zappen.![]()
Dat maakt helemaal niets uitquote:
Heel laat pas in slaap gevallen en vandaag gewerkt. En ik ben deze week weer begonnen met studeren. Dat hakt er ook behoorlijk in.quote:Op zaterdag 8 september 2007 18:05 schreef TradeMarkie het volgende:
Wat heb je gedaan waar je zo moe van bent dan?
Ik eet ook weinig fruit, omdat ik de meeste fruitsoorten niet zo boeiend vind, maar af en toe haal ik wel wat. Vandaag nog gekeken naar passievruchten (quote:
Ongezondquote:
Wel vreemd eigenlijk, want ik vond het dan weer geen probleem om 5 euro uit te geven voor 4 blikjes Guinnessquote:Op zaterdag 8 september 2007 18:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik eet ook weinig fruit, omdat ik de meeste fruitsoorten niet zo boeiend vind, maar af en toe haal ik wel wat. Vandaag nog gekeken naar passievruchten () alleen ik vond 2,49 voor drie van die dingen wat veel. Dus werden het sinaasappels
Als ik mocht kiezen tussen Guiness en passievruchten wist ik het ook wel hoor, logische keusquote:Op zaterdag 8 september 2007 18:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wel vreemd eigenlijk, want ik vond het dan weer geen probleem om 5 euro uit te geven voor 4 blikjes Guinness
Ik heb perssinaasappels gekocht waar ik op ga kauwenquote:Op zaterdag 8 september 2007 18:08 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ongezondnee vooral niet lekker, of nooit zin in iig. Heb in Italiė wel veel nectarines gegeten, die zijn lekker daar
Maar sinaasappels, bananen en meloenen
Heb niet zo lang geleden voor het eerst grapefruit uitgeprobeerd. Ik zat echt met zo'nquote:Op zaterdag 8 september 2007 18:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik eet ook weinig fruit, omdat ik de meeste fruitsoorten niet zo boeiend vind, maar af en toe haal ik wel wat. Vandaag nog gekeken naar passievruchten () alleen ik vond 2,49 voor drie van die dingen wat veel. Dus werden het sinaasappels
quote:Op zaterdag 8 september 2007 18:08 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Maar sinaasappels, bananen en meloenen
quote:Op zaterdag 8 september 2007 18:10 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Als ik mocht kiezen tussen Guiness en passievruchten wist ik het ook wel hoor, logische keus![]()
Het scheelt dat je ze ook op eetquote:Op zaterdag 8 september 2007 18:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb perssinaasappels gekocht waar ik op ga kauwen
De schillen eet ik niet op hoorquote:Op zaterdag 8 september 2007 18:13 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Het scheelt dat je ze ook op eet
Ik heb peren en minneola's gehaald.
Wel een paar keer gedaan met die citroenschijfjes die je in ijsthee krijgt, maar het schijnt niet echt goed voor je te zijnquote:Op zaterdag 8 september 2007 18:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De schillen eet ik niet op hoor
Inderdaad, allebei niet lekkerquote:Op zaterdag 8 september 2007 18:10 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Als ik mocht kiezen tussen Guiness en passievruchten wist ik het ook wel hoor, logische keus![]()
quote:
Ik luste vroeger dus ook nooit ananas. Maar nu weet ik dus waaromquote:
Ik vind het vers ook niet lekkerquote:Op zaterdag 8 september 2007 18:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik luste vroeger dus ook nooit ananas. Maar nu weet ik dus waarom
Ik ga er 1 in de oven werpen, en dan misschien nog wel 1quote:Op zaterdag 8 september 2007 18:25 schreef LadyBlack het volgende:
Ananas
En nu ga ik pizza maken.......
Wat komt erop te liggen?quote:Op zaterdag 8 september 2007 18:25 schreef LadyBlack het volgende:
Ananas
Ik heb nog rucola, olijfjes, een groene paprika, tomaatjes, pesto en kaas.... en natuurlijk tomatenpuree, en flink veel italiaanse kruidenquote:
Maken of in de oven leggen?quote:Op zaterdag 8 september 2007 18:25 schreef LadyBlack het volgende:
Ananas
Als je die paprika er nou niet opgooit is ie perfectquote:Op zaterdag 8 september 2007 18:32 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik heb nog rucola, olijfjes, een groene paprika, tomaatjes, pesto en kaas.... en natuurlijk tomatenpuree, en flink veel italiaanse kruiden
En ik heb nog salade van gisteren
warme ananasquote:Op zaterdag 8 september 2007 18:33 schreef MaJo het volgende:
Bah ananasOmdat niemand geloofd dat ik het echt niet lust zeg ik tegenwoordig maar dat ik er allergisch voor ben
Die ga ik ook gebruiken denk ikquote:Op zaterdag 8 september 2007 18:33 schreef MaJo het volgende:
Bah ananasOmdat niemand geloofd dat ik het echt niet lust zeg ik tegenwoordig maar dat ik er allergisch voor ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |