quote:Op donderdag 13 september 2007 18:59 schreef MonoSynth het volgende:
[..]
bleek in de jaren '00-'04
* MonoSynth bukt
Hehequote:Op donderdag 13 september 2007 18:59 schreef MonoSynth het volgende:
[..]
bleek in de jaren '00-'04
* MonoSynth bukt
Ownedquote:Op donderdag 13 september 2007 19:04 schreef roelofjan het volgende:
http://www.f1-live.com/f1/en/index.shtml
Maar die tijd bij het bericht is niet de tijd waarop het bericht geplaatst is, dat is gewoon de huidige tijd.
Sneaky bastards.
Dus........... Spannend!quote:Not just yet GrandPrix.com 17:53
The world waits GrandPrix.com 17:53
quote:Op donderdag 13 september 2007 19:03 schreef NED het volgende:
is er iemand die door weet te komen naar die 2 berichten op grandprix.com van 18:53?
- Not just yet
- The world waits
Dat zijn de headlines. Iemand die er door komt?
quote:What if?
If, according to the rumours swirling in the F1 paddock in Belgium, the McLaren team has been thrown out of the F1 World Championship for 2007 and 2008 there will be many effects, not just in terms of the immediate impact on the team but also on the long term funding.
The world waits
The FIA World Council has attracted unprecedented interest with the F1 media (and those claiming to be) around the world waiting for a result from Paris.
Not just yet
Stories that McLaren has been banned for 2007 and 2008 are not confirmed, according to our sources in Paris. The World Council is debating the matter but no decision is yet official.
Volgens Coutlhard zal het dus geen financiele doodsteek zijn aangezien ze genoeg geld hebben vaststaanquote:Sollten dem Team die Konstrukteurspunkte aberkannt werden, so wäre dies für McLaren-Mercedes zumindest finanziell kein Weltuntergang, wie der Ex-"Silberpfeil"-Pilot meint: "Das ist schlussendlich nur ein Tropfen in den Ozean für ein Team wie McLaren, das wohl für die kommenden fünf oder zehn Jahre schon eine Milliarde an Sponsoren-Geldern sicher hat.
bron: http://www.motorsport-total.com/f1/news/2007/
Ik vermoed dat bericht 1 zegt dat er nog geen beslissing is gevallen en bericht twee meldt dat iedereen in afwachting is van het nieuws.quote:Op donderdag 13 september 2007 19:03 schreef NED het volgende:
is er iemand die door weet te komen naar die 2 berichten op grandprix.com van 18:53?
- Not just yet
- The world waits
Dat zijn de headlines. Iemand die er door komt?
Vraag me echter af in hoeverre de sponsoren het team trouw blijven....evenals Alonso.quote:Op donderdag 13 september 2007 19:06 schreef NED het volgende:
[..]
Volgens Coutlhard zal het dus geen financiele doodsteek zijn aangezien ze genoeg geld hebben vaststaan
Die kopieren gewoon je autoquote:Op donderdag 13 september 2007 19:08 schreef Acathla het volgende:
Meerdere incidenten met Ferrari en coureurs van het team. Het niet laten winnen van Rubens in Oostenrijk. Schumacher die vorig jaar zijn bolide bij Rascasse parkeert en de vermoorde onschuld (incl. team) uithangt. Het continue oprekken en zoeken van mazen in het regelement. Ferrari houdt er van om op het scherpst van de snede te spelen. Dat zie ik bij Mclaren minder terug.
Ga nou maar gewoon eten achter je compquote:Op donderdag 13 september 2007 19:09 schreef NED het volgende:
NOU SCHIET OP, IK HOU HET NIET MEER EN MN LASAGNE STAAT KOUD TE WORDEN!!!!!
Mja, dat is even afwachten denk ikquote:Op donderdag 13 september 2007 19:08 schreef sanger het volgende:
[..]
Vraag me echter af in hoeverre de sponsoren het team trouw blijven....evenals Alonso.
Na Oostenrijk zijn teamorders voor het eerst verboden. Dus was het legaal destijds.quote:Op donderdag 13 september 2007 19:08 schreef Acathla het volgende:
Meerdere incidenten met Ferrari en coureurs van het team. Het niet laten winnen van Rubens in Oostenrijk. Schumacher die vorig jaar zijn bolide bij Rascasse parkeert en de vermoorde onschuld (incl. team) uithangt. Het continue oprekken en zoeken van mazen in het regelement. Ferrari houdt er van om op het scherpst van de snede te spelen. Dat zie ik bij Mclaren minder terug.
Ik geloof niet dat dat bij Mclaren het geval is. Wil ik wel eens zwart op wit zien.quote:
Ben gewoon heel benieuwd wat er nou precies met uitsluiten/bannen bedoeld wordt.quote:Op donderdag 13 september 2007 19:06 schreef NED het volgende:
[..]
Volgens Coutlhard zal het dus geen financiele doodsteek zijn aangezien ze genoeg geld hebben vaststaan
http://f1.gpupdate.net/nl(...)an-deelname-in-2007/quote:Volgens de eerste geruchten vanuit Parijs heeft de World Motorsport Council (WMSC) besloten om McLaren uit te sluiten van deelname aan het huidige kampioenschap. De WMSC moet echter haar definitieve oordeel nog vellen.
Ik denk niet dat Vodafone meer dan 100 mio per jaar betaald om nergens in het F1-circus terug te zien te zijn. Maar goed, das mijn idee als boekhouder....quote:Op donderdag 13 september 2007 19:09 schreef NED het volgende:
[..]
Mja, dat is even afwachten denk ik
Later deze avond kan je je journalistieke hart erop los latenquote:Op donderdag 13 september 2007 19:11 schreef Acathla het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat dat bij Mclaren het geval is. Wil ik wel eens zwart op wit zien.
Bel Coughlanquote:Op donderdag 13 september 2007 19:11 schreef Acathla het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat dat bij Mclaren het geval is. Wil ik wel eens zwart op wit zien.
Bedankt voor de tip, nou is mn vriendin boos op me omdat ik niet gezellig met haar mee eet (zij heeft de lasange gemaaktquote:Op donderdag 13 september 2007 19:09 schreef Treveo het volgende:
[..]
Ga nou maar gewoon eten achter je comp
Ik denk ook dat Vodafone zal vertrekken als McLaren ook voor 2008 wordt uitgeslotenquote:Op donderdag 13 september 2007 19:12 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Vodafone meer dan 100 mio per jaar betaald om nergens in het F1-circus terug te zien te zijn. Maar goed, das mijn idee als boekhouder....
massa en fisichella denk ikquote:Op donderdag 13 september 2007 19:12 schreef MonoSynth het volgende:
maar. stel. het gebeurt. Welke coureurs krijgen dan uiteindelijk de klappen? Ik denk Wurz, Kubica, Kovalainen en/of Fisichella. Twee daarvan dan.
Net zoals Renault, die onderdelen van de McLaren van vorig jaar erop hebben zitten.quote:
ik denk dat ze mooi terug gaan naar de rode bolides in dat geval ja.quote:Op donderdag 13 september 2007 19:13 schreef Treveo het volgende:
[..]
Ik denk ook dat Vodafone zal vertrekken als McLaren ook voor 2008 wordt uitgesloten
Hallo, niet zeiken hoor. Het is een vrouw en F1 is veel belangrijkerquote:Op donderdag 13 september 2007 19:13 schreef NED het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, nou is mn vriendin boos op me omdat ik niet gezellig met haar mee eet (zij heeft de lasange gemaakt![]()
![]()
Alleen worden die niet gepaktquote:Op donderdag 13 september 2007 19:14 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Net zoals Renault, die onderdelen van de McLaren van vorig jaar erop hebben zitten.
Vanavond goedmaken?quote:Op donderdag 13 september 2007 19:13 schreef NED het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, nou is mn vriendin boos op me omdat ik niet gezellig met haar mee eet (zij heeft de lasange gemaakt![]()
![]()
Mooie discussie voor het a1 weekend gaat dit opleveren deze soap.quote:Op donderdag 13 september 2007 19:14 schreef sanger het volgende:
[..]
Hallo, niet zeiken hoor. Het is een vrouw en F1 is veel belangrijker
Laat hem nou gewoon 1 avond niet beffen .quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |