Bel Coughlanquote:Op donderdag 13 september 2007 19:11 schreef Acathla het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat dat bij Mclaren het geval is. Wil ik wel eens zwart op wit zien.
Bedankt voor de tip, nou is mn vriendin boos op me omdat ik niet gezellig met haar mee eet (zij heeft de lasange gemaaktquote:Op donderdag 13 september 2007 19:09 schreef Treveo het volgende:
[..]
Ga nou maar gewoon eten achter je comp
Ik denk ook dat Vodafone zal vertrekken als McLaren ook voor 2008 wordt uitgeslotenquote:Op donderdag 13 september 2007 19:12 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Vodafone meer dan 100 mio per jaar betaald om nergens in het F1-circus terug te zien te zijn. Maar goed, das mijn idee als boekhouder....
massa en fisichella denk ikquote:Op donderdag 13 september 2007 19:12 schreef MonoSynth het volgende:
maar. stel. het gebeurt. Welke coureurs krijgen dan uiteindelijk de klappen? Ik denk Wurz, Kubica, Kovalainen en/of Fisichella. Twee daarvan dan.
Net zoals Renault, die onderdelen van de McLaren van vorig jaar erop hebben zitten.quote:
ik denk dat ze mooi terug gaan naar de rode bolides in dat geval ja.quote:Op donderdag 13 september 2007 19:13 schreef Treveo het volgende:
[..]
Ik denk ook dat Vodafone zal vertrekken als McLaren ook voor 2008 wordt uitgesloten
Hallo, niet zeiken hoor. Het is een vrouw en F1 is veel belangrijkerquote:Op donderdag 13 september 2007 19:13 schreef NED het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, nou is mn vriendin boos op me omdat ik niet gezellig met haar mee eet (zij heeft de lasange gemaakt![]()
![]()
Alleen worden die niet gepaktquote:Op donderdag 13 september 2007 19:14 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Net zoals Renault, die onderdelen van de McLaren van vorig jaar erop hebben zitten.
Vanavond goedmaken?quote:Op donderdag 13 september 2007 19:13 schreef NED het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, nou is mn vriendin boos op me omdat ik niet gezellig met haar mee eet (zij heeft de lasange gemaakt![]()
![]()
Mooie discussie voor het a1 weekend gaat dit opleveren deze soap.quote:Op donderdag 13 september 2007 19:14 schreef sanger het volgende:
[..]
Hallo, niet zeiken hoor. Het is een vrouw en F1 is veel belangrijker
Laat hem nou gewoon 1 avond niet beffen .quote:
Zou jij met verraad zitten voor een paar miljoen ?quote:Op donderdag 13 september 2007 19:16 schreef MonoSynth het volgende:
[..]
Als één van de twee naar Ferrari gaat dan zou dat puur verraad t.o.v. McLaren zijn.
Ik denk de bridgestone informatie.quote:Op donderdag 13 september 2007 19:17 schreef Mr_Memory het volgende:
De vraag is, wat heeft McLaren uiteindelijk gebruikt van de Ferarri documenten?
Hebben ze er uberhaupt gebruik van gemaakt?
Wat weet de FIA wat wij niet weten? (dat moet heel wat zijn met zo'n zware straf)
Vragen, vragen...
Ik mis de discussie een beetje, welke klappen?quote:Op donderdag 13 september 2007 19:12 schreef MonoSynth het volgende:
maar. stel. het gebeurt. Welke coureurs krijgen dan uiteindelijk de klappen? Ik denk Wurz, Kubica, Kovalainen en/of Fisichella. Twee daarvan dan.
Ik totaal niet, maar wie ben ik om dat te zeggen?quote:Op donderdag 13 september 2007 19:17 schreef Joene het volgende:
[..]
Zou jij met verraad zitten voor een paar miljoen ?
Kan ik me prima in vinden. Vrijspraak zou onzin zijn, evenals een schorsing voor 2008.quote:Op donderdag 13 september 2007 19:11 schreef Xebber het volgende:
[..]
http://f1.gpupdate.net/nl(...)an-deelname-in-2007/
Dat zou dan alleen om 2007 gaan.
Wees blij dat mijn vriendin niet meegaat met der zwangere hormonen.quote:Op donderdag 13 september 2007 19:15 schreef Joene het volgende:
[..]
Mooie discussie voor het a1 weekend gaat dit opleveren deze soap.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |