En bij 3 van de 4 gaat het dan verkeerd. Dan blijken ze niets te zijn zonder de aandacht.quote:Op zondag 16 maart 2008 15:06 schreef SnuggLe het volgende:
Die tenten draaien zo wel aardig. Tenminste: als je (buiten Den Haag) naar de financien kijkt.
Leuk, circa 20.000 winst in drie weken tijd. Dat betekent dat in de hele rit die het programma duurt je toch wel rond de 50.000 winst uit kan komen. Heb je alweer een groot deel van je lening terug.
En dan na het programma, alle aandacht weg, en moet je op eigen benen staan....
46% van de omzet gaat naar personeel. Dat is echt niet normaal en tevens de reden dat het dus slecht draait.quote:Op zondag 16 maart 2008 20:25 schreef DANILXL het volgende:
apart dat den haag zo slecht draait
't is ook het kleinste volgens mij. Erg groot is het alvast niet. De flinstering is al een stuk groter, van wat ik op tv zag Bij Jansen ook, met mangu zal het niet zo heel veel schelen.quote:Op maandag 17 maart 2008 16:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ook de omzet blijft behoorlijk achter van Den Haag bij de anderen hoor.
Max, ik vind hem een beetje een sulletjequote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:46 schreef SnuggLe het volgende:
BLEERGH, wat zit die Max meteen weer te zeiken zeg bij die opdracht, BAH!![]()
Op zich wel een leuke opdracht. Ook wel komisch volgensmij, wat het personeel van Breda gaat doen, die tour!![]()
Chips, zelf een reservering staan voor de 28ste bij Choix du Chef, moet ik hem vezetten
ach hij was in ieder geval onder mensen van zn eigen niveau..quote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:44 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ja hoor Max, als je verstandelijk gehandicapt bent is het ergste inderdaad dat je niet kunt meedoen aan een programma als Mijn tent is top.
Er is nooit beweerd dat het ook maar enigzins live is. Sterker nog, ze zijn in november of december al begonnen met opnames en toch pas in februari begonnen met uitzenden. Oh nee! Bedrog! De uitzendingen lopen inderdaad zo ongeveer een week achter er moet namelijk ook nog het een en ander aan beeld materiaal bekeken, beoordeeld en gemonteerd worden. Waarna er ook nog een voiceover bij moet. Ikzelf zat écht bij die veiling in Choix du Chef dat was écht vorige week en toch kon ik gister mezelf op tv zien raar he.quote:Op woensdag 19 maart 2008 01:28 schreef thloreg het volgende:
ach man, je gaat me toch niet vertellen dat je dit programma geloofd he? Als ik de verhalen intussen moet geloven is alles van A tot Z gescript en voorgekauwd en gaat het alleen maar om die kale kok zijn personage en is de rest bijzaak. Sterker nog, deze week zou al de afgevallen zaak bekend zijn omdat ze vaak een week achterlopen met de uitzending. Dus wat wij vanavond zagen heeft vorige week al plaatsgevonden. Tenminste, zo heb ik het begrepen.Dus ff een een fake telefoontje plegen en je komt zo te weten welke eruit ligt deze week zodat je niet hoeft te wachten tot volgende week.
Was jij die gek die 1000e ging bieden?quote:Op woensdag 19 maart 2008 07:59 schreef Fixers het volgende:
[..]
Ikzelf zat écht bij die veiling in Choix du Chef dat was écht vorige week en toch kon ik gister mezelf op tv zien raar he.![]()
Whehe idd, vooral de manier waarop ze het zeiquote:Op woensdag 19 maart 2008 12:07 schreef DANILXL het volgende:
dat blonde meisje was ook wel erg dom, over die garnalen
"nou ik denk ik zeg het maar, dan weet je het voor de volgende keer"
dat kwam meer door de reactie van Gina... Dat kwam er op neer 'die klant is gek' ipv dat ze een kalcht serieus neemt..quote:Op woensdag 19 maart 2008 12:10 schreef Remzz het volgende:
[..]
Whehe idd, vooral de manier waarop ze het zei
Eens met je post. Kromme tenen bij Dictator Maxquote:Op woensdag 19 maart 2008 09:10 schreef noekje het volgende:
Max!![]()
Die begrijpt niet dat als je goed personeel wil krijgen, je ook goodwill moet kweken. Dat is meer dan een papiertje in de handen drukken. Breda deed dat dus hartstikke goed. Vieren met het personeel dat het goed gaat. Daarmee maak je ze echt deel van de zaak en die zullen een tandje meer geven.
Gina lult over een klein meisje. Je weet toch verdomme de namen wel?
Afschuwelijk stel!
ik vind die idd ook het meest sympathiekquote:Op woensdag 19 maart 2008 14:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind de kok van Den Haag de leukste deelnemer. Dus eigenlijk hoop ik dat Den Haag het een stuk beter qua geld gaat doen.
Dat dacht ik ook direct iddquote:Op woensdag 19 maart 2008 09:10 schreef noekje het volgende:
Max!![]()
Die begrijpt niet dat als je goed personeel wil krijgen, je ook goodwill moet kweken. Dat is meer dan een papiertje in de handen drukken. Breda deed dat dus hartstikke goed. Vieren met het personeel dat het goed gaat. Daarmee maak je ze echt deel van de zaak en die zullen een tandje meer geven.
Gina lult over een klein meisje. Je weet toch verdomme de namen wel?
Afschuwelijk stel!
Dat hij niet inziet dat je klanten geen plezier doet met een opgedreund verhaaltje is nog wel het ergste.quote:Op woensdag 19 maart 2008 14:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Eens met je post. Kromme tenen bij Dictator Max
én dat noemt zichzelf een echte manager.quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:24 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Dat hij niet inziet dat je klanten geen plezier doet met een opgedreund verhaaltje is nog wel het ergste.
Als ik daar binnen zou komen, en dan staat er zo'n griet naast je tafel overduidelijk een standaard riedeltje op te lepelen dan ben ik echt acuut weer vertrokken. De desinteresse t.o.v. je klanten druipt er van af.
En dan Max met z'n "er is nu een protocol om gasten te verwelkomen." Dude! Je hebt een veredelde cocktailbar, geen callcenter!
Nee, we wilden tot een euro of 500 gaan. die duizend von we ook te veel.quote:Op woensdag 19 maart 2008 11:01 schreef Yankee het volgende:
[..]
Was jij die gek die 1000e ging bieden?
En wat heeft dat met dit programma te makenquote:Op donderdag 20 maart 2008 00:35 schreef FritsFlits het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=ocLWxFwQ7fE
Dat is Maxquote:Op donderdag 20 maart 2008 00:42 schreef golfer het volgende:
[..]
En wat heeft dat met dit programma te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |