eeuh, vorig jaar was toch Den Bosch, Groningen, Amsterdam en Rotterdam?quote:Op woensdag 20 februari 2008 19:23 schreef SnuggLe het volgende:
Toch denk ik overigens dat Enschede wel ver gaat komen..... Ik krijg er zo'n gevoel bij van Friesland vorig jaar, dat daar dadelijk geheel 'tukkerland' achter die twee gaat staan.
quote:Op woensdag 20 februari 2008 19:29 schreef Blawh het volgende:
[..]
eeuh, vorig jaar was toch Den Bosch, Groningen Leeuwarden, Amsterdam en Rotterdam?
En ik denk niet dat Enschede tot nu toe op veel sympathie kan rekenen van de meeste mensen hier in de regio.
eeuh, neequote:Op woensdag 20 februari 2008 19:29 schreef Blawh het volgende:
[..]
eeuh, vorig jaar was toch Den Bosch, Groningen, Amsterdam en Rotterdam?
Ok, My bad. Ik vond het al vreemd voor de 1e aflevering dat er weer een zaak uit Groningen zat... maar dat heb ik mezelf dus verkeerd wijsgemaakt.quote:
Inderdaad, Maxquote:Op woensdag 13 februari 2008 13:55 schreef pfaf het volgende:
Ik wil zo graag voor Enschede zijn, maar met Max lukt dat maar niet, wat een loser.
Herman heeft tenminste nog een 'mannen'-sjaal.quote:Op donderdag 21 februari 2008 17:03 schreef FoXje het volgende:
Is het niemand opgevallen dat echt iedereen met zo'n duffe sjaal om de nek loopt? Die Herman sowieso altijd, maar bijna alle deelnemers ook!
Ach ja, hij zal toch ook zijn goede kanten hebben. Om hem nu meteen helemaal de grond in te stampen. Feit is wel dat het Enschedese stel zich in een kunstmatige houding presenteert op tv en dat ligt er zo dik bovenop!!! (als ik Max was zou ik trouwens ook mijn ouders verbieden te reageren voor de camera!!)quote:
Hey! Ik zat op dat moment gewoon op het terras. Het weer was het probleem ook niet, maar het gebrek aan gezelligheid.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:00 schreef peterfan het volgende:
Inderdaad, die sjaaltjes.... echt verschrikkelijk. Zo ballerig en ... nou ja, gay.
Mijn indruk:
Enschede: heel mooi geworden, maar dat stel...En wie geeft er nou buiten een feest midden in de winter? Logisch toch dat iedereen naar binnen gaat? Ze gaan het niet redden ben ik bang. Hij kan niet tegen stress, kan niet tegen zijn personeel op en is gewoon niet iemand die je het wel gunt.
...en hypotheken en leningen en kredieten. Heineken doet natuurlijk zijn best het bier, de brouwerijcontracten en de 'zakelijke ondersteuning' aan de man te brengen. Het blijft immers een zwaar gesponsord programma.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:00 schreef peterfan het volgende:
En verder: probeert ING pinautomaten aan het kijkerspubliek te verkopen?![]()
Ja vind ik ook, een beetje zou niet erg zijn maar dat internetbankieren elke keer en idd die pinautomatenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:11 schreef FoXje het volgende:
Ik vind die product placement ook irritant. Heineken heeft practisch alle 'tenten' (:r) ontworpen, ING is ook veel te nadrukkelijk in beeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |