het wordt zoals het er nu uit ziet Den Haag vs Groningen...
tenminste, zij zijn na 2 afleveringen toch wel redelijk naar voren geschoven als favorieten
en ik denk ook dat zij het beste bezig zijn.
Breda is inderdaad niet met horeca bezig, maar slechts met 1 van de 6 P's, en das dus Presentatie
(en dan nog niet eens van het eten/drinken)
Enschede heeft geen idee waar ze aan beginnen, ja Gina mischien, maar Max gaat maximaal het schip in....
Groningen, het zou absoluut niet mijn tent zijn, maar ik bewonder het enthousiasme van de vrouwlijke helft van het duo. Ik vraag me echter af of ze zich niet hebben verkeken op hun grootste inkomstenbron.
Zij beweerden in de uitzending van vanavond dat het "bruin cafe" gedeelte voor de inkomsten garant zou kunnen staan. Ik vraag me dit af, tot nu toe nog steeds het gevoel dat het een beetje Villa Kakelbont gaat worden qua aankleding en styling. en of daar mensenhorde's op afkomen ... het is een beetje af te wachten.
(ik had de stylist/architect er al heel snel uit gegooid trouwens)
maar nogmaals het Enthousiasme van haar vind ik

en dat brengt me naar Den Haag. de onbetwiste favoriet tot nu toe. Zij stralen het enthousiasme en plezier op zoveel fronten uit. en ik denk dat je daar al heel veel aan hebt. je ziet dat ze er voor gaan, dat het hun droom is die waargemaakt wordt, dat ze er achter staan. Heerlijk koppel.
ik gun hen het tot nu toe echt het meeste
en ondergetekende, nouja, linksgetekende, gaat volgende week eens lekker bij Coquille dineren

(ze maken trouwens nu wel een flinke sprong in tijd, als ze volgende week de openingen er al in gaan betrekken)