Beetje ontspanning tussen doorquote:Op zaterdag 8 september 2007 08:32 schreef Suijk het volgende:
Ja, lag ook vroeg in bed, lange en drukke dag gehad gisteren. En moet nog even wat verder uitwerken nu, maar dan kan een beetje fokken er ook wel bij.
Ik kan niet uitslapenquote:Op zaterdag 8 september 2007 08:33 schreef Suijk het volgende:
Exact. Jij dan?
FF denken, volgens mijn "No reservation"quote:Op zaterdag 8 september 2007 08:41 schreef Suijk het volgende:
Welke film?
Ik wil ook wel weer eens naar de film, maar heb geen idee welke er nu leuk zijn om naar toe te gaan.
Verder vandaag lekker hardlopen, beetje schoonmaken en lekker koken. Vanavond wel voetbal kijken.
Start vandaag de verkoop? Dan zal mijn moeder ook wel in de rij hebben gestaan!quote:Op zaterdag 8 september 2007 08:49 schreef Da_Sandman het volgende:
Goedemorgen.
Net even naar het postkantoor gelopen, 14e in de rij voor kaartjes voor de Boss. Vrees dat het niet genoeg is. Internet alles down.
Neequote:Op zaterdag 8 september 2007 10:54 schreef Suijk het volgende:
En je hebt het niet over een nieuwe kat denk ik.
dat zijn we gewend van die tweequote:Op zaterdag 8 september 2007 11:13 schreef SeaOfLove het volgende:
Een goedemorgen vanuit huize Bluezz en Golfer...die nog liggen te slapen![]()
Vakantie hequote:Op zaterdag 8 september 2007 11:13 schreef SeaOfLove het volgende:
Inderdaad, niet echt een verrassing.quote:
Nietusquote:Op zaterdag 8 september 2007 11:13 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik zou het niet doenquote:Op zaterdag 8 september 2007 13:36 schreef EnGCatjuh het volgende:Mittag!
Volgens mij heb ik wat gemist gisteravond. Even teruglezen
Zeg dat ff eerderquote:
Auwquote:Op zaterdag 8 september 2007 13:36 schreef MrDoegewoon het volgende:
Klote 1 autoband naar de klotegelijk het advies gekregen om ze alle 4 maar te doen want goed waren ze niet echt meer, tegelijk vinden ze een lekkende hoes ergens. Gaat een leuk prijs worden
Ik ben een klein beetje doof, dus je moet soms iets twee keer zeggenquote:Op zaterdag 8 september 2007 13:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Luister dan ook eens meteen naar tante Bloes
De band die al overleden is, is gewoon aan 2 kanten gescheurd.. Beter dat het niet op de rijksweg ofzo gebeurd is, maar van dat merk zat er nog één band onder dus die moest eigenlijk ook wel meteen want merk was niet bekend en niet echt betrouwbaar blijkbaarquote:
Leuk he zo'n vriendin van de zoon van je vrouw.quote:Op zaterdag 8 september 2007 13:42 schreef golfer het volgende:
Ik heb heel vreemde topics in mijn AT staan.
Volgens mij heeft er iemand flink lopen klooien hier achter mijn PC.![]()
Vertelquote:Op zaterdag 8 september 2007 14:21 schreef Messenga het volgende:
Bos.
Ik heb uitstekende muziek voor je gevonden!
quote:Op zaterdag 8 september 2007 14:23 schreef Messenga het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=byhRWESI5_Y
Have fun.
Dat accentquote:Op zaterdag 8 september 2007 14:23 schreef Messenga het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=byhRWESI5_Y
Have fun.
Goed hoor!quote:
SeaOfLove is geen vriendin van de zoon van Bluezz hoor.quote:Op zaterdag 8 september 2007 14:21 schreef Bos81 het volgende:
Leuk he zo'n vriendin van de zoon van je vrouw.
Ik wist niet dat jullie zó warenquote:Op zaterdag 8 september 2007 14:44 schreef golfer het volgende:
[..]
SeaOfLove is geen vriendin van de zoon van Bluezz hoor.
Dat is gewoon een kennisjedie we in CUL hebben opgepikt.
je wilt niet weten wat er allemaal in bloemendaal gebeurdquote:
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 8 september 2007 15:05 schreef borisz het volgende:
[..]
je wilt niet weten wat er allemaal in bloemendaal gebeurd![]()
er stonden mensen op straat met de vraag waar het geluid vandaan kwamquote:Op zaterdag 8 september 2007 15:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Maar je kan het in IJmuiden nog horen, begrijp ik?
"Maar Dance Valley is toch al afgelopen? Waar komt dat gebonk dan vandaan?"quote:Op zaterdag 8 september 2007 15:20 schreef borisz het volgende:
[..]
er stonden mensen op straat met de vraag waar het geluid vandaan kwam![]()
OKeequote:Op zaterdag 8 september 2007 14:44 schreef golfer het volgende:
[..]
SeaOfLove is geen vriendin van de zoon van Bluezz hoor.
Dat is gewoon een kennisjedie we in CUL hebben opgepikt.
Verder in goede staat hoorquote:Op zaterdag 8 september 2007 13:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Klinkt als een rammelbakkie MrD, of valt dat wel mee?
quote:Op zaterdag 8 september 2007 15:22 schreef EnGCatjuh het volgende:
"Maar Dance Valley is toch al afgelopen? Waar komt dat gebonk dan vandaan?"
bloomingdalequote:Op zaterdag 8 september 2007 15:22 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
"Maar Dance Valley is toch al afgelopen? Waar komt dat gebonk dan vandaan?"
Moe. Net ingevallen bij korfbal, 6-5 gewonnen, 2 gescoord, maar neit van harte.quote:
quote:Op zaterdag 8 september 2007 16:46 schreef RayMania het volgende:
Je bent ook een emo.
Je wil een wisseling van de wacht?quote:Op zaterdag 8 september 2007 16:46 schreef RayMania het volgende:
Kan het alvast 18:00 zijn? Dank u.
quote:Op zaterdag 8 september 2007 16:40 schreef EnGCatjuh het volgende:
M'n broertje heeft een nieuwe cavia. En door zn nieuwe nagels zit mn hele arm onder de krassen.
Ik lijk wel een emo.
quote:
Ben het hele weekend alleenquote:Op zaterdag 8 september 2007 16:56 schreef EnGCatjuh het volgende:
Je wil een wisseling van de wacht?
Sterkte alvast voor vanavondquote:Op zaterdag 8 september 2007 17:06 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ben het hele weekend alleen.
Nee, 18:00 begint de sportavond.
Waarvoor?quote:
Je moddeltaken. Het zal wel weer flink losgaan als Oranje tegenvalt. Of valt dat altijd wel mee?quote:Op zaterdag 8 september 2007 17:12 schreef RayMania het volgende:
[..]
Waarvoor?. Ik ga keihard gokken op tennis.
Nederlands elftal.
En jij moest zonodig weer een dubbel topic openenquote:
Valt wel mee. Toch gaat tennis voor het moddenquote:Op zaterdag 8 september 2007 17:14 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Je moddeltaken. Het zal wel weer flink losgaan als Oranje tegenvalt. Of valt dat altijd wel mee?
Bugquote:Op zaterdag 8 september 2007 17:16 schreef RayMania het volgende:
[..]
En jij moest zonodig weer een dubbel topic openen.
[..]
Valt wel mee. Toch gaat tennis voor het modden.
Je bent het Fok!Shirt niet waardigquote:Op zaterdag 8 september 2007 17:16 schreef RayMania het volgende:
[..]
Valt wel mee. Toch gaat tennis voor het modden.
Dûh, zo doe ik het al een jaarquote:Op zaterdag 8 september 2007 17:18 schreef borisz het volgende:
[..]
Bug![]()
Ray gaat gewoon achteraf de reacties lezen en notes doorgeven en dan zijn er weer users twee weken weg.
Die heb ik niet meer. Ik heb het shirt naar rubber gestuurd, zodat hij er een passende voor zichzelf van kan makenquote:Op zaterdag 8 september 2007 17:19 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Je bent het Fok!Shirt niet waardig
quote:Op zaterdag 8 september 2007 17:22 schreef RayMania het volgende:
[..]
Die heb ik niet meer. Ik heb het shirt naar rubber gestuurd, zodat hij er een passende voor zichzelf van kan maken.
Waarom wel?quote:Op zaterdag 8 september 2007 17:22 schreef EnGCatjuh het volgende:
Waarom ben je geen mod in SPT, Ray?
Dan kan je meer met je lievelingssport bezig zijn. En genieten van foto's van Ivanovic e.a.quote:
Wordt dan een leuk naveltruitje voor rubber.quote:Op zaterdag 8 september 2007 17:22 schreef RayMania het volgende:
[..]
Die heb ik niet meer. Ik heb het shirt naar rubber gestuurd, zodat hij er een passende voor zichzelf van kan maken.
quote:Op zaterdag 8 september 2007 17:25 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dan kan je meer met je lievelingssport bezig zijn. En genieten van foto's van Ivanovic e.a.
Dat wordt leuk als ie dat borsthaar van 'm niet heeft geschoren.quote:Op zaterdag 8 september 2007 17:25 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wordt dan een leuk naveltruitje voor rubber.
Gelukkig voor mij nam ik net geen slok van m'n drinkenquote:Op zaterdag 8 september 2007 17:25 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wordt dan een leuk naveltruitje voor rubber.
Inderdaad, had even geen drinken ingeschonken omdat Fok weer behoorlijk normaal deedquote:Op zaterdag 8 september 2007 17:27 schreef RayMania het volgende:
[..]
Gelukkig voor mij nam ik net geen slok van m'n drinken![]()
!
rubber leest HOOLS na, dat weet je hè?
Ik mag alles bij rubberquote:Op zaterdag 8 september 2007 17:29 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Je bent er zelf mee begonnen hè
Mag rubber ook alles bij GayMania?quote:
Blijkbaar niet meer.quote:
Pak jij ook iedere vrouw die in Hools komt meteen dan?quote:
Die zijn bijna allemaal te oud voor mijquote:Op zaterdag 8 september 2007 17:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Pak jij ook iedere vrouw die in Hools komt meteen dan?
Bij golfer en Bluezz werkt het anders prima.quote:Op zaterdag 8 september 2007 17:38 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Die zijn bijna allemaal te oud voor mij
quote:Op zaterdag 8 september 2007 17:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Pak jij ook iedere vrouw die in Hools komt meteen dan?
Als ik met 1 Hooler verkering heb dan is het met Bossie en daar komt niemand tussen
Je wilt het daar niet weten wat je aantreftquote:Op zaterdag 8 september 2007 17:39 schreef RayMania het volgende:
[..]
Bij golfer en Bluezz werkt het anders prima.
Ja, hij is net klaar in Henke.quote:
Bos en ik hebben een tantra-relatie, te ingewikkeld voor jullie. Stijgt boven het alledaagse uit.quote:
Ik ga ook even Engeland kijken denk ik.quote:Op zaterdag 8 september 2007 17:50 schreef borisz het volgende:
Ik ga met een pizzatje Engeland kijken
Kan je hetzelfde geintje uithalen als wat er bij mij toen geflikt wasquote:Op zaterdag 8 september 2007 18:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Straks nog even de clubbladen bezorgen in deze wijk, een nieuwe taak voor mij de komende tijd. Maar dan komen ze tenminste op tijd.
Wat is dat?quote:Op zaterdag 8 september 2007 18:39 schreef sjimz het volgende:
[..]
Kan je hetzelfde geintje uithalen als wat er bij mij toen geflikt was![]()
Dan zal ik dat konijn maar binnenkort uithoren op MSNquote:
Ze wilden het je laten doen maar bedachten zich dat je niet bij de brievenbus kon?quote:Op zaterdag 8 september 2007 18:39 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan moet ik er thuis aan knutselen, zou wel kunnen ja.quote:Op zaterdag 8 september 2007 18:39 schreef sjimz het volgende:
[..]
De OP is nog steeds niet goed hoorquote:[ Bericht 13% gewijzigd door dndiek op 08-09-2007 03:02 (herstelwerkzaamheden supported by dndiek) ]
Heb je weer een excuus om te gaan zuipenquote:Op zaterdag 8 september 2007 21:03 schreef Ole het volgende:
als het heel spannend wordt breng ik misschien in de rust wel even mijn kleine tv naar de kroeg
quote:
quote:Op zaterdag 8 september 2007 21:47 schreef Againzender het volgende:
[..]het is maar goed dat ik niet meer in De Baarsjes woon
dat wordt een eitje voor Engeland, net als in '88quote:Op zaterdag 8 september 2007 21:50 schreef borisz het volgende:
Wat ook wel grappig is, Engeland, Schotland, Noord-ierland en Ierland doen het goed voor plaatsing EK. Stel dat ze bij elkaar in de poule komen![]()
Telefoontje van mijn moeder, ze heeft twee kaarten voor Arnhem, en gaat samen met m'n vaderquote:Op zaterdag 8 september 2007 09:21 schreef Da_Sandman het volgende:
Hoop dat ze ze heeft... Ik heb iig kaarten voor Sportpaleis via internet.
Paradiso kleine zaal veel gezelligerquote:Op zaterdag 8 september 2007 21:58 schreef Againzender het volgende:
[..]
Telefoontje van mijn moeder, ze heeft twee kaarten voor Arnhem, en gaat samen met m'n vader
Voor mij is het toch te ver nu om daar naartoe te gaan, als het in de HMH was geweest was ik wel gegaan denk ik.
als Bruce daar komt ga ik mensen omkopenquote:Op zaterdag 8 september 2007 22:03 schreef borisz het volgende:
[..]
Paradiso kleine zaal veel gezelliger![]()
er zullen vast wel kaarten op 3fm te winnen zijn al dan is het iets groter dan paradiso en een eindje rijdenquote:Op zaterdag 8 september 2007 22:10 schreef Againzender het volgende:
[..]
als Bruce daar komt ga ik mensen omkopen
Voor The Bossquote:Op zaterdag 8 september 2007 22:14 schreef pascalheister het volgende:
welke kaarten az?
anders had tong die opmerking gemaaktquote:Op zaterdag 8 september 2007 23:08 schreef Bluezz het volgende:
Back
Borissie, dat las ik
En de bitterballen liggen te pruttelen
Ook eilanden duikt mis.quote:Op zaterdag 8 september 2007 23:20 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden duikt vrouwlief achterna
Slaapzzzzzzzzze !
Heb jij overal webcams ofzo?quote:
Ik hoor hier alleen het gekraak van Bluezz en golfer.quote:Op zaterdag 8 september 2007 23:25 schreef borisz het volgende:
[..]
nee je hoorde Eilanden die misdook![]()
En daar hoeven we niet eens voor in bed te liggen hoorquote:Op zaterdag 8 september 2007 23:27 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik hoor hier alleen het gekraak van Bluezz en golfer.
Precies bij iedere beweging horen we jullie botten al kraken. Iets wat kenmerkend is voor oudjes.quote:Op zaterdag 8 september 2007 23:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En daar hoeven we niet eens voor in bed te liggen hoor [afbeelding]
Het lichaam van jullie beiden is al zo oud, dat kraakt al bij de minste bewegingquote:Op zaterdag 8 september 2007 23:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En daar hoeven we niet eens voor in bed te liggen hoor [afbeelding]
je zat dan ook op de plee van dit caféquote:Op zaterdag 8 september 2007 23:27 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik hoor hier alleen het gekraak van Bluezz en golfer.
Met de laptop op schootquote:Op zaterdag 8 september 2007 23:31 schreef borisz het volgende:
[..]
je zat dan ook op de plee van dit café![]()
Precies. Het is elke avond genieten. Zo'n heerlijk kraakritme ookquote:Op zaterdag 8 september 2007 23:33 schreef golfer het volgende:
KRAAK ons maar weer af, maar je mocht willen dat jullie op onze leeftijd nog zo lekker kunnen kraken als wij.
Keepte ie weer zonder handschoenen?quote:
Polen werd 2-2 in de 87ste minuut, De bal knalde op de baal en via de rug van Ricardo ging hij er alsnog inquote:
Dat is gewoon pech hebben. Geen blunder zoals je post deed vermoeden.quote:Op zaterdag 8 september 2007 23:54 schreef borisz het volgende:
[..]
Polen werd 2-2 in de 87ste minuut, De bal knalde op de baal en via de rug van Ricardo ging hij er alsnog in![]()
maar omdat het een portugees is wel grappigquote:Op zaterdag 8 september 2007 23:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is gewoon pech hebben. Geen blunder zoals je post deed vermoeden.
Een hoop gebakken lucht?quote:Op zondag 9 september 2007 00:02 schreef borisz het volgende:
Ik ga slapen,
De vraag van deze nacht: hoeveel levert de luchtgitaar van de wereldkampioen op ?
Denk daar maar eens over na![]()
trusten
Ik zet de frituurpan alvast aan, of weet je betere manieren om lucht te bakken?quote:
Als het een dichte frituur is wel. Anders ontsnapt de lucht natuurlijk. Betere manier is in een pan met de deksel er stevig op.quote:Op zondag 9 september 2007 00:08 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik zet de frituurpan alvast aan, of weet je betere manieren om lucht te bakken?
Ik ga zo ook duiken
ja zoiets, zaterdags is altijd zo'n drukke dag hequote:Op zondag 9 september 2007 00:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Beetje aan het relaxen na een druk dagje, of heb je de hele dag al weinig uitgevoerd?
kijk dat is het goede werk, morgen nog plannen dan?quote:Op zondag 9 september 2007 00:52 schreef -Vaduz- het volgende:
De hele middag op het sportpark geweest, helaas zelf niet kunnen spelen, maar wel genoten. Ook van het bier na afloop natuurlijk. Van de ploppers.
Lekkere gastheerquote:Op zaterdag 8 september 2007 23:12 schreef golfer het volgende:
Lekker gegeten bij broerlief, alleen jammer dat het zo'n voetbalhater is dat wij niet naar Oranje mochten kijken.
Niets van gezien dus, alleen stand bijgehouden via telefoon.
uitrusten van gisteren.... ik ben dan ook zooooooooo vermoeiendquote:Op zondag 9 september 2007 00:57 schreef golfer het volgende:
De komende dagen staat er lekker niets in de agenda en kunnen we dus uitrusten van de eerste vakantieweek.
Was wel even wennen. Jammer dat je niet wilde neukenquote:Op zondag 9 september 2007 02:20 schreef SeaOfLove het volgende:
En ben je al een btje over de verwarring van gister heen tong80?![]()
Jah...daar gebruik ik mijn vriend dan weer voor...maakt hij zich tenminste nog een btje nuttigquote:Op zondag 9 september 2007 02:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Was wel even wennen. Jammer dat je niet wilde neuken
Goedemorgenquote:Op zondag 9 september 2007 04:05 schreef tong80 het volgende:
Trusten Hoolers.
Wat een kut tennis-finale.
Appelsientje wakker worden. De kerkklokken luiden
Zo zo jij bent vroeg wakkerquote:Op zondag 9 september 2007 08:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeiemorgen!
sorry, was erg druk als levend klimrek vanochtendquote:Op zondag 9 september 2007 08:52 schreef borisz het volgende:
Jij bent vroeg uit je hol gekropen ?
nu AZ nog![]()
Nog steeds Kotler?quote:
quote:Op zondag 9 september 2007 11:08 schreef Againzender het volgende:
[..]
sorry, was erg druk als levend klimrek vanochtend
Kinky vrouw!quote:Op zondag 9 september 2007 11:08 schreef Againzender het volgende:
[..]
sorry, was erg druk als levend klimrek vanochtend
quote:
hoofdstuk 1quote:Op zondag 9 september 2007 11:36 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Kotlerda's een tijdje geleden zeg! Bij welk onderwerp ben je nu?
quote:Op zondag 9 september 2007 11:38 schreef Eilanden het volgende:
Marketing wordt soms ook wel de 'verwetenschappelijken' van het boerenverstand genoemd
t/m Hoofdstuk 8 voor het tentamenquote:Op zondag 9 september 2007 11:42 schreef Eilanden het volgende:
[..]
You've got a looooooooooooooooong way to go!
Elke week een hoofdstuk? Mazzelpik. Met chemie doen we elk college een hoofdstuk.quote:
komt neer op iedere week een hoofdstuk ja, maar voor drie andere vakken ook hoorquote:Op zondag 9 september 2007 12:29 schreef EnGCatjuh het volgende:Mittag!
[..]
Elke week een hoofdstuk? Mazzelpik. Met chemie doen we elk college een hoofdstuk.
heb jij toch helemaal niet nodigquote:Op zondag 9 september 2007 13:29 schreef golfer het volgende:
Goede middag!
Dat was een lekker schoonheidsslaapje.
wow fanatiekelingquote:Op zondag 9 september 2007 13:35 schreef Ole het volgende:
Ben al in de stad geweest en heb 4 broeken en 4 truien en 2 paar schoenen gekocht![]()
Alsof iedereen een hele week vrij heeft genomenquote:Op zondag 9 september 2007 13:46 schreef SCH het volgende:
Beetje buikgriep, wie aait er over mijn buikkie
In bad met iemand die buikgriep heeft.quote:Op zondag 9 september 2007 13:57 schreef Bluezz het volgende:
Eerst in bad, kom je?
Wanneer maakt een van de modjes de OP eens in orde.Ookal is deze hools bijna volquote:Op zondag 9 september 2007 13:45 schreef RayMania het volgende:
Hoi hoi!
tegelijk met het plaatselijke paalzitten ?quote:Op zondag 9 september 2007 14:38 schreef EnGCatjuh het volgende:
Nu we het toch over bruin worden hebben... Borisz, weet jij wanneer de polderloop van Spaarndam is dit jaar?
wat klopt er niet?quote:Op zondag 9 september 2007 14:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wanneer maakt een van de modjes de OP eens in orde.Ookal is deze hools bijna vol
De polderloop is geweldig. Ik moet er nog steeds een keer aan meedoen, maar ik weet nooit wanneer het is...quote:Op zondag 9 september 2007 14:42 schreef borisz het volgende:
[..]
tegelijk met het plaatselijke paalzitten ?![]()
ik zie volgens mij alle banners hoor....quote:
Die waren ook goed. Je weet goed dat de OP eerst fout was. Ben een vent en geef gewoon toe dat het je vrijdagnacht niet gelukt is.quote:Op zondag 9 september 2007 14:49 schreef dndiek het volgende:
[..]
ik zie volgens mij alle banners hoor....
quote:
Nou mensen ik ben een vent want ik geef toe dat ik FF geen kruisje zagquote:Op zondag 9 september 2007 14:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die waren ook goed. Je weet goed dat de OP eerst fout was. Ben een vent en geef gewoon toe dat het je vrijdagnacht niet gelukt is.
Maar dit is er nog niet goed.
[afbeelding]
Ik heb het niet alleen over het kruisje. Ook de andere dingen die niet klopte. Zoals de link naar de OP die er nu wel goed staat en eerst niet.quote:Op zondag 9 september 2007 14:56 schreef dndiek het volgende:
[..]
Nou mensen ik ben een vent want ik geef toe dat ik FF geen kruisje zag
quote:Op zondag 9 september 2007 15:00 schreef dndiek het volgende:
Ik heb het kruisje maar even weggehaald voor de IE-gebruikers, want er zat verder geen link naar een plaatje achter.
Iedereen tevreden?
quote:Op zondag 9 september 2007 15:06 schreef Suijk het volgende:
Grappig, Boske doet de TT nog even eer aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |