Beetje ontspanning tussen doorquote:Op zaterdag 8 september 2007 08:32 schreef Suijk het volgende:
Ja, lag ook vroeg in bed, lange en drukke dag gehad gisteren. En moet nog even wat verder uitwerken nu, maar dan kan een beetje fokken er ook wel bij.
Ik kan niet uitslapenquote:Op zaterdag 8 september 2007 08:33 schreef Suijk het volgende:
Exact. Jij dan?
FF denken, volgens mijn "No reservation"quote:Op zaterdag 8 september 2007 08:41 schreef Suijk het volgende:
Welke film?
Ik wil ook wel weer eens naar de film, maar heb geen idee welke er nu leuk zijn om naar toe te gaan.
Verder vandaag lekker hardlopen, beetje schoonmaken en lekker koken. Vanavond wel voetbal kijken.
Start vandaag de verkoop? Dan zal mijn moeder ook wel in de rij hebben gestaan!quote:Op zaterdag 8 september 2007 08:49 schreef Da_Sandman het volgende:
Goedemorgen.
Net even naar het postkantoor gelopen, 14e in de rij voor kaartjes voor de Boss. Vrees dat het niet genoeg is. Internet alles down.
Neequote:Op zaterdag 8 september 2007 10:54 schreef Suijk het volgende:
En je hebt het niet over een nieuwe kat denk ik.
dat zijn we gewend van die tweequote:Op zaterdag 8 september 2007 11:13 schreef SeaOfLove het volgende:
Een goedemorgen vanuit huize Bluezz en Golfer...die nog liggen te slapen![]()
Vakantie hequote:Op zaterdag 8 september 2007 11:13 schreef SeaOfLove het volgende:
Inderdaad, niet echt een verrassing.quote:
Nietusquote:Op zaterdag 8 september 2007 11:13 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik zou het niet doenquote:Op zaterdag 8 september 2007 13:36 schreef EnGCatjuh het volgende:Mittag!
Volgens mij heb ik wat gemist gisteravond. Even teruglezen
Zeg dat ff eerderquote:
Auwquote:Op zaterdag 8 september 2007 13:36 schreef MrDoegewoon het volgende:
Klote 1 autoband naar de klotegelijk het advies gekregen om ze alle 4 maar te doen want goed waren ze niet echt meer, tegelijk vinden ze een lekkende hoes ergens. Gaat een leuk prijs worden
Ik ben een klein beetje doof, dus je moet soms iets twee keer zeggenquote:Op zaterdag 8 september 2007 13:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Luister dan ook eens meteen naar tante Bloes
De band die al overleden is, is gewoon aan 2 kanten gescheurd.. Beter dat het niet op de rijksweg ofzo gebeurd is, maar van dat merk zat er nog één band onder dus die moest eigenlijk ook wel meteen want merk was niet bekend en niet echt betrouwbaar blijkbaarquote:
Leuk he zo'n vriendin van de zoon van je vrouw.quote:Op zaterdag 8 september 2007 13:42 schreef golfer het volgende:
Ik heb heel vreemde topics in mijn AT staan.
Volgens mij heeft er iemand flink lopen klooien hier achter mijn PC.![]()
Vertelquote:Op zaterdag 8 september 2007 14:21 schreef Messenga het volgende:
Bos.
Ik heb uitstekende muziek voor je gevonden!
quote:Op zaterdag 8 september 2007 14:23 schreef Messenga het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=byhRWESI5_Y
Have fun.
Dat accentquote:Op zaterdag 8 september 2007 14:23 schreef Messenga het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=byhRWESI5_Y
Have fun.
Goed hoor!quote:
SeaOfLove is geen vriendin van de zoon van Bluezz hoor.quote:Op zaterdag 8 september 2007 14:21 schreef Bos81 het volgende:
Leuk he zo'n vriendin van de zoon van je vrouw.
Ik wist niet dat jullie zó warenquote:Op zaterdag 8 september 2007 14:44 schreef golfer het volgende:
[..]
SeaOfLove is geen vriendin van de zoon van Bluezz hoor.
Dat is gewoon een kennisjedie we in CUL hebben opgepikt.
je wilt niet weten wat er allemaal in bloemendaal gebeurdquote:
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 8 september 2007 15:05 schreef borisz het volgende:
[..]
je wilt niet weten wat er allemaal in bloemendaal gebeurd![]()
er stonden mensen op straat met de vraag waar het geluid vandaan kwamquote:Op zaterdag 8 september 2007 15:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Maar je kan het in IJmuiden nog horen, begrijp ik?
"Maar Dance Valley is toch al afgelopen? Waar komt dat gebonk dan vandaan?"quote:Op zaterdag 8 september 2007 15:20 schreef borisz het volgende:
[..]
er stonden mensen op straat met de vraag waar het geluid vandaan kwam![]()
OKeequote:Op zaterdag 8 september 2007 14:44 schreef golfer het volgende:
[..]
SeaOfLove is geen vriendin van de zoon van Bluezz hoor.
Dat is gewoon een kennisjedie we in CUL hebben opgepikt.
Verder in goede staat hoorquote:Op zaterdag 8 september 2007 13:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Klinkt als een rammelbakkie MrD, of valt dat wel mee?
quote:Op zaterdag 8 september 2007 15:22 schreef EnGCatjuh het volgende:
"Maar Dance Valley is toch al afgelopen? Waar komt dat gebonk dan vandaan?"
bloomingdalequote:Op zaterdag 8 september 2007 15:22 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
"Maar Dance Valley is toch al afgelopen? Waar komt dat gebonk dan vandaan?"
Moe. Net ingevallen bij korfbal, 6-5 gewonnen, 2 gescoord, maar neit van harte.quote:
quote:Op zaterdag 8 september 2007 16:46 schreef RayMania het volgende:
Je bent ook een emo.
Je wil een wisseling van de wacht?quote:Op zaterdag 8 september 2007 16:46 schreef RayMania het volgende:
Kan het alvast 18:00 zijn? Dank u.
quote:Op zaterdag 8 september 2007 16:40 schreef EnGCatjuh het volgende:
M'n broertje heeft een nieuwe cavia. En door zn nieuwe nagels zit mn hele arm onder de krassen.
Ik lijk wel een emo.
quote:
Ben het hele weekend alleenquote:Op zaterdag 8 september 2007 16:56 schreef EnGCatjuh het volgende:
Je wil een wisseling van de wacht?
Sterkte alvast voor vanavondquote:Op zaterdag 8 september 2007 17:06 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ben het hele weekend alleen.
Nee, 18:00 begint de sportavond.
Waarvoor?quote:
Je moddeltaken. Het zal wel weer flink losgaan als Oranje tegenvalt. Of valt dat altijd wel mee?quote:Op zaterdag 8 september 2007 17:12 schreef RayMania het volgende:
[..]
Waarvoor?. Ik ga keihard gokken op tennis.
Nederlands elftal.
En jij moest zonodig weer een dubbel topic openenquote:
Valt wel mee. Toch gaat tennis voor het moddenquote:Op zaterdag 8 september 2007 17:14 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Je moddeltaken. Het zal wel weer flink losgaan als Oranje tegenvalt. Of valt dat altijd wel mee?
Bugquote:Op zaterdag 8 september 2007 17:16 schreef RayMania het volgende:
[..]
En jij moest zonodig weer een dubbel topic openen.
[..]
Valt wel mee. Toch gaat tennis voor het modden.
Je bent het Fok!Shirt niet waardigquote:Op zaterdag 8 september 2007 17:16 schreef RayMania het volgende:
[..]
Valt wel mee. Toch gaat tennis voor het modden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |