Dat gaan nog steeds wij beoordelen.Foto's graag.quote:Op zaterdag 8 september 2007 01:53 schreef DeDar het volgende:
[..]
Ik ben nog best charmant hoor, momenteel
slechte smaak voor mannen of een badtrip ?quote:Op zaterdag 8 september 2007 01:47 schreef DeDar het volgende:
Ik wil iemand die me naar mijn bed draagt. Prins William ofzo
Dat wil ze graag zijn. Dan had ze zich nu niet zo ziek gevoeld!quote:
Neuken?quote:Op zaterdag 8 september 2007 01:57 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Ja duh alsof al die vrouwen hier echt zijn..![]()
HEb jij dan pics gezien van haar? Zo nee, hoe weet je het dan?quote:Op zaterdag 8 september 2007 01:58 schreef YoWilly het volgende:
[..]
Dat wil ze graag zijn. Dan had ze zich nu niet zo ziek gevoeld!
Maar al zuigend aan haar tjoep een biertje gaan halen.
met het bed jaquote:Op zaterdag 8 september 2007 01:50 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Volgens mij is ze aan het droogneuken![]()
Jij wel dan?quote:Op zaterdag 8 september 2007 01:58 schreef BlackRhino het volgende:
[..]
HEb jij dan pics gezien van haar? Zo nee, hoe weet je het dan?
PROOF IT! MSN? Webcam?quote:Op zaterdag 8 september 2007 01:59 schreef DeDar het volgende:
achterlijk dat er man stond; er staat nu vrouw. ik ben er echt 1.
Gaan we flamen?quote:Op zaterdag 8 september 2007 01:59 schreef BlackRhino het volgende:
[..]
Ik zeg dan toch ook dat ik het niet geloof, dikzak.
Jij bent een kerel dat is wel duidelijk.quote:Op zaterdag 8 september 2007 01:59 schreef BlackRhino het volgende:
[..]
Ik zeg dan toch ook dat ik het niet geloof, dikzak.
Motorquote:Op zaterdag 8 september 2007 01:59 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Heb je verder nog iets interessants te vertellen of een dikke auto?
Ik moet verdomme steeds naar buiten lopenquote:Op zaterdag 8 september 2007 01:41 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
[..]
laat ik nu ook aan een lekkere joint hijsen,goeie wiet zeg,damn![]()
![]()
mrsuzuki @ daidegas.itquote:Op zaterdag 8 september 2007 02:00 schreef DeDar het volgende:
oke, msn, geef jij me jouw msn, ik voeg je toe en stuur je een foto
Echte!quote:Op zaterdag 8 september 2007 02:03 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Zo'n spleetogen plastic naaimachine of een echte?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |