MIETJEquote:Op zaterdag 8 september 2007 01:01 schreef DeDar het volgende:
en nu ben ik zo misselijk, elke beweging is 1 teveel. Help, ik vraag om lotgenootschap en begrip en troost
quote:Op zaterdag 8 september 2007 01:08 schreef Kebab het volgende:
http://dump.geenstijl.nl/mediabase/6350/7e370664/index.html
hoor al die mensen lachen danquote:Op zaterdag 8 september 2007 01:08 schreef Kebab het volgende:
En een been op de grond.Helpt bij mij meestal als er kermis is.quote:Op zaterdag 8 september 2007 01:10 schreef MMaRsu het volgende:
Ga ff op bed liggen, het beste met je ogen open. Space het ff uit
Dat. En gewoon wachten tot het overgaat, een half uur in dezelfde houding blijven liggen ofzo. Meestal is alleen je hoofd bewegen al teveelquote:
Foutje zeker. Alles draait, gek. Dat is niet zo fijn. En ik ben echt een vrouw. Meisje zelfs. 18quote:Op zaterdag 8 september 2007 01:21 schreef Ringo het volgende:
TS, waarom weet ik dat je je aanstelt?
Ach, dit zijn van die momenten dat je denkt van; moet ik nog doorgaan met die drugs?...quote:Op zaterdag 8 september 2007 01:21 schreef Ringo het volgende:
TS, waarom weet ik dat je je aanstelt?
Dan pleur je die computer uit, gek, en ga je maffen. Of je hangt boven de plee.quote:Op zaterdag 8 september 2007 01:22 schreef DeDar het volgende:
[..]
Foutje zeker. Alles draait, gek. Dat is niet zo fijn. En ik ben echt een vrouw. Meisje zelfs. 18
whahahaaaaquote:Op zaterdag 8 september 2007 01:08 schreef Kebab het volgende:
Ik heb net boven de plee gehangen en ik durf niet meer te bewegen, dus ik blijf hier mooi zitten. Bovendien ben ik een perfectionist en eis ik van mezelf dat ik mijn tanden poets en mijn make-up eraf haal, voordat ik ga slapen. Zodoende lijkt het opstaan om naar bed te gaan nog onaantrekkelijker, gezien er nog een heel ritueel aan vooraf dient te gaan. Misschien sla ik het vandaag toch wel over.quote:Op zaterdag 8 september 2007 01:23 schreef Ringo het volgende:
[..]
Dan pleur je die computer uit, gek, en ga je maffen. Of je hangt boven de plee.
Geen gezeik, stuur morgen maar een verslag. Of je doet alsof.
ja kende k al, dies echt prachtigquote:Op zaterdag 8 september 2007 01:08 schreef Kebab het volgende:
Je spellingsvermogen schat ik hoger in dan je acteertalent. Niks dood- en doodziek, want dan hadden de andere fokkers jouw topic kunnen vullen ipv jijzelf.quote:Op zaterdag 8 september 2007 01:26 schreef DeDar het volgende:
[..]
Ik heb net boven de plee gehangen en ik durf niet meer te bewegen, dus ik blijf hier mooi zitten. Bovendien ben ik een perfectionist en eis ik van mezelf dat ik mijn tanden poets en mijn make-up eraf haal, voordat ik ga slapen. Zodoende lijkt het opstaan om naar bed te gaan nog onaantrekkelijker, gezien er nog een heel ritueel aan vooraf dient te gaan. Misschien sla ik het vandaag toch wel over.
Ik ben een schoonmaakstertje. Dus dat is niet zo'n probleem. Maar ik heb morgen ook een sollicitatie gesprek. Voor een baan als 'bedieningsmedewerkster'.quote:Op zaterdag 8 september 2007 01:30 schreef Terpentin07 het volgende:
Wat doe je voor werk? Aangezien jij straks zeker beroerd uitziet.
Toe maar .... one big step up the ladder to succesquote:Op zaterdag 8 september 2007 01:33 schreef DeDar het volgende:
[..]
Ik ben een schoonmaakstertje. Dus dat is niet zo'n probleem. Maar ik heb morgen ook een sollicitatie gesprek. Voor een baan als 'bedieningsmedewerkster'.
Hahaha, inderdaad.quote:Op zaterdag 8 september 2007 01:35 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Toe maar .... one big step up the ladder to succes
Gaat niet goedkomenquote:Op zaterdag 8 september 2007 01:33 schreef DeDar het volgende:
[..]
Maar ik heb morgen ook een sollicitatie gesprek. Voor een baan als 'bedieningsmedewerkster'.
Ik hoop dat je de komende uurtjes de plee weet te bedienen!quote:Op zaterdag 8 september 2007 01:33 schreef DeDar het volgende:
[..]
Ik ben een schoonmaakstertje. Dus dat is niet zo'n probleem. Maar ik heb morgen ook een sollicitatie gesprek. Voor een baan als 'bedieningsmedewerkster'.
laat ik nu ook aan een lekkere joint hijsen,goeie wiet zeg,damnquote:
En zolang je nog achter de PC zit te typen gaat het allemaal nog prima met je!quote:Op zaterdag 8 september 2007 01:40 schreef DeDar het volgende:
Dat mensen dit door moeten maken
Elke malloot werkt daar tegenwoordig, ze kennen net de friet erin flikkeren maar enige kennis van zaken is ver te zoeken en snel zijn ze ook al niet.quote:Op zaterdag 8 september 2007 01:39 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
In een snackbar kan je ook prima bedienen.![]()
Het gevolg van wiet en alcohol.quote:Op zaterdag 8 september 2007 01:43 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Elke malloot werkt daar tegenwoordig, ze kennen net de friet erin flikkeren maar enige kennis van zaken is ver te zoeken en snel zijn ze ook al niet.![]()
Moet je het ook maar aan de grote mensen overlatenquote:Op zaterdag 8 september 2007 01:40 schreef DeDar het volgende:
Dat mensen dit door moeten maken
When I wake up in my makeupquote:Op zaterdag 8 september 2007 01:26 schreef DeDar het volgende:
[..]
Ik heb net boven de plee gehangen en ik durf niet meer te bewegen, dus ik blijf hier mooi zitten. Bovendien ben ik een perfectionist en eis ik van mezelf dat ik mijn tanden poets en mijn make-up eraf haal, voordat ik ga slapen. Zodoende lijkt het opstaan om naar bed te gaan nog onaantrekkelijker, gezien er nog een heel ritueel aan vooraf dient te gaan. Misschien sla ik het vandaag toch wel over.
Volgens mij is ze aan het droogneukenquote:Op zaterdag 8 september 2007 01:48 schreef Ringo het volgende:
http://youtube.com/watch?v=toPP4bs0avk![]()
Je moet 't kunnen beheersen, eerst veel bier en dan weed is op zeker een crash, het omgekeerde ook.quote:Op zaterdag 8 september 2007 01:45 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Het gevolg van wiet en alcohol.
Wat ligt dat wijf neukbewegingen te maken?quote:Op zaterdag 8 september 2007 01:48 schreef Ringo het volgende:
http://youtube.com/watch?v=toPP4bs0avk![]()
Jah, ik denk dat hij zeer gecharmeerd zal zijn van een zieke zuipende weed junky die bovendien nog de halfverteerde restjes van voorafgaande vreetkick aan haar kin heeft hangen.quote:Op zaterdag 8 september 2007 01:47 schreef DeDar het volgende:
Ik wil iemand die me naar mijn bed draagt. Prins William ofzo
quote:Op zaterdag 8 september 2007 01:47 schreef DeDar het volgende:
Ik ben nog best charmant hoor, momenteelquote:Op zaterdag 8 september 2007 01:52 schreef YoWilly het volgende:
[..]
Jah, ik denk dat hij zeer gecharmeerd zal zijn van een zieke zuipende weed junky die bovendien nog de halfverteerde restjes van voorafgaande vreetkick aan haar kin heeft hangen.
Pics!quote:Op zaterdag 8 september 2007 01:53 schreef DeDar het volgende:
[..]
Ik ben nog best charmant hoor, momenteel
Ooo in dat geval!....neuken?quote:Op zaterdag 8 september 2007 01:53 schreef DeDar het volgende:
[..]
Dat vraagt om een foto.quote:Op zaterdag 8 september 2007 01:53 schreef DeDar het volgende:
[..]
Dat gaan nog steeds wij beoordelen.Foto's graag.quote:Op zaterdag 8 september 2007 01:53 schreef DeDar het volgende:
[..]
slechte smaak voor mannen of een badtrip ?quote:Op zaterdag 8 september 2007 01:47 schreef DeDar het volgende:
Dat wil ze graag zijn. Dan had ze zich nu niet zo ziek gevoeld!quote:
Neuken?quote:Op zaterdag 8 september 2007 01:57 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Ja duh alsof al die vrouwen hier echt zijn..![]()
HEb jij dan pics gezien van haar? Zo nee, hoe weet je het dan?quote:Op zaterdag 8 september 2007 01:58 schreef YoWilly het volgende:
[..]
Dat wil ze graag zijn. Dan had ze zich nu niet zo ziek gevoeld!
Maar al zuigend aan haar tjoep een biertje gaan halen.
met het bed jaquote:Op zaterdag 8 september 2007 01:50 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Volgens mij is ze aan het droogneuken![]()
Jij wel dan?quote:Op zaterdag 8 september 2007 01:58 schreef BlackRhino het volgende:
[..]
HEb jij dan pics gezien van haar? Zo nee, hoe weet je het dan?
PROOF IT! MSN? Webcam?quote:Op zaterdag 8 september 2007 01:59 schreef DeDar het volgende:
achterlijk dat er man stond; er staat nu vrouw. ik ben er echt 1.
Gaan we flamen?quote:Op zaterdag 8 september 2007 01:59 schreef BlackRhino het volgende:
[..]
Ik zeg dan toch ook dat ik het niet geloof, dikzak.
Jij bent een kerel dat is wel duidelijk.quote:Op zaterdag 8 september 2007 01:59 schreef BlackRhino het volgende:
[..]
Ik zeg dan toch ook dat ik het niet geloof, dikzak.
Motorquote:Op zaterdag 8 september 2007 01:59 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Heb je verder nog iets interessants te vertellen of een dikke auto?
Ik moet verdomme steeds naar buiten lopenquote:Op zaterdag 8 september 2007 01:41 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
[..]
laat ik nu ook aan een lekkere joint hijsen,goeie wiet zeg,damn![]()
![]()
mrsuzuki @ daidegas.itquote:Op zaterdag 8 september 2007 02:00 schreef DeDar het volgende:
oke, msn, geef jij me jouw msn, ik voeg je toe en stuur je een foto
Echte!quote:Op zaterdag 8 september 2007 02:03 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Zo'n spleetogen plastic naaimachine of een echte?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |