MIETJEquote:Op zaterdag 8 september 2007 01:01 schreef DeDar het volgende:
en nu ben ik zo misselijk, elke beweging is 1 teveel. Help, ik vraag om lotgenootschap en begrip en troost
quote:Op zaterdag 8 september 2007 01:08 schreef Kebab het volgende:
http://dump.geenstijl.nl/mediabase/6350/7e370664/index.html
hoor al die mensen lachen danquote:Op zaterdag 8 september 2007 01:08 schreef Kebab het volgende:
En een been op de grond.Helpt bij mij meestal als er kermis is.quote:Op zaterdag 8 september 2007 01:10 schreef MMaRsu het volgende:
Ga ff op bed liggen, het beste met je ogen open. Space het ff uit
Dat. En gewoon wachten tot het overgaat, een half uur in dezelfde houding blijven liggen ofzo. Meestal is alleen je hoofd bewegen al teveelquote:
Foutje zeker. Alles draait, gek. Dat is niet zo fijn. En ik ben echt een vrouw. Meisje zelfs. 18quote:Op zaterdag 8 september 2007 01:21 schreef Ringo het volgende:
TS, waarom weet ik dat je je aanstelt?
Ach, dit zijn van die momenten dat je denkt van; moet ik nog doorgaan met die drugs?...quote:Op zaterdag 8 september 2007 01:21 schreef Ringo het volgende:
TS, waarom weet ik dat je je aanstelt?
Dan pleur je die computer uit, gek, en ga je maffen. Of je hangt boven de plee.quote:Op zaterdag 8 september 2007 01:22 schreef DeDar het volgende:
[..]
Foutje zeker. Alles draait, gek. Dat is niet zo fijn. En ik ben echt een vrouw. Meisje zelfs. 18
whahahaaaaquote:Op zaterdag 8 september 2007 01:08 schreef Kebab het volgende:
Ik heb net boven de plee gehangen en ik durf niet meer te bewegen, dus ik blijf hier mooi zitten. Bovendien ben ik een perfectionist en eis ik van mezelf dat ik mijn tanden poets en mijn make-up eraf haal, voordat ik ga slapen. Zodoende lijkt het opstaan om naar bed te gaan nog onaantrekkelijker, gezien er nog een heel ritueel aan vooraf dient te gaan. Misschien sla ik het vandaag toch wel over.quote:Op zaterdag 8 september 2007 01:23 schreef Ringo het volgende:
[..]
Dan pleur je die computer uit, gek, en ga je maffen. Of je hangt boven de plee.
Geen gezeik, stuur morgen maar een verslag. Of je doet alsof.
ja kende k al, dies echt prachtigquote:Op zaterdag 8 september 2007 01:08 schreef Kebab het volgende:
Je spellingsvermogen schat ik hoger in dan je acteertalent. Niks dood- en doodziek, want dan hadden de andere fokkers jouw topic kunnen vullen ipv jijzelf.quote:Op zaterdag 8 september 2007 01:26 schreef DeDar het volgende:
[..]
Ik heb net boven de plee gehangen en ik durf niet meer te bewegen, dus ik blijf hier mooi zitten. Bovendien ben ik een perfectionist en eis ik van mezelf dat ik mijn tanden poets en mijn make-up eraf haal, voordat ik ga slapen. Zodoende lijkt het opstaan om naar bed te gaan nog onaantrekkelijker, gezien er nog een heel ritueel aan vooraf dient te gaan. Misschien sla ik het vandaag toch wel over.
Ik ben een schoonmaakstertje. Dus dat is niet zo'n probleem. Maar ik heb morgen ook een sollicitatie gesprek. Voor een baan als 'bedieningsmedewerkster'.quote:Op zaterdag 8 september 2007 01:30 schreef Terpentin07 het volgende:
Wat doe je voor werk? Aangezien jij straks zeker beroerd uitziet.
Toe maar .... one big step up the ladder to succesquote:Op zaterdag 8 september 2007 01:33 schreef DeDar het volgende:
[..]
Ik ben een schoonmaakstertje. Dus dat is niet zo'n probleem. Maar ik heb morgen ook een sollicitatie gesprek. Voor een baan als 'bedieningsmedewerkster'.
Hahaha, inderdaad.quote:Op zaterdag 8 september 2007 01:35 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Toe maar .... one big step up the ladder to succes
Gaat niet goedkomenquote:Op zaterdag 8 september 2007 01:33 schreef DeDar het volgende:
[..]
Maar ik heb morgen ook een sollicitatie gesprek. Voor een baan als 'bedieningsmedewerkster'.
Ik hoop dat je de komende uurtjes de plee weet te bedienen!quote:Op zaterdag 8 september 2007 01:33 schreef DeDar het volgende:
[..]
Ik ben een schoonmaakstertje. Dus dat is niet zo'n probleem. Maar ik heb morgen ook een sollicitatie gesprek. Voor een baan als 'bedieningsmedewerkster'.
laat ik nu ook aan een lekkere joint hijsen,goeie wiet zeg,damnquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |