Graag, heb je suggesties?quote:
Ja, erg hè? Ik heb een collega die weleens dat soort dingen zegt. Ze is al wat ouder, en zo eens in de maand komt ze daar weer eens mee. En dan kijkt ze op een manier alsof ze net een briljante inval heeft gehad. En ik heb nog wel een erger voorbeeld, van diezelfde persoon, ook uit de categorie Diepzinnig:quote:
Omdat het zo'n leuk topic is.quote:Op zaterdag 8 september 2007 00:28 schreef Sigmund666 het volgende:
Ik heb ook een hele diepzinnige: Waarom zetten we op dit topic geen: SLOTJE!
Meer Hofnar.quote:Op zaterdag 8 september 2007 00:29 schreef Federer-fan het volgende:
Nog een voorbeeld, weer van die persoon: "Ja, en ik geloof ook in reïncarnatie en in bovennatuurlijke dingen. Misschien was ik ooit wel een koningin in de Middeleeuwen."
![]()
Ja, en geen leuke.quote:
quote:Op zaterdag 8 september 2007 00:31 schreef immortalsean het volgende:
ja dat heb ik ook wel eens, dan denk ik: "ik heb nog nooit m'n hand in een groot vuur gestoken, hoe kan ik dan zo overtuigd zijn dat ik dat niet moet doen, in principe mag je er pas van uitgaan als je het zelf meegemaakt hebt."
en even later zeg ik dan tegen mezelf, "Ferdi ... je bent een mongool." en dan blijf ik even enkele minuten hersenloos voor me uitstaren.
idd, maar ik heb sowieso nog nooit een leuke hofnar gezien.quote:
blof is nog wel leuke muziek, maar spinvis is gewoon ronduit kut en niet eens muziek wat mij betreft.quote:Op zaterdag 8 september 2007 00:37 schreef Biels het volgende:
Blof en spinvis hebben er ook wel een handje van.
De muziek van blof, oke. Maar die teksten, maaaaaaaanquote:Op zaterdag 8 september 2007 00:40 schreef immortalsean het volgende:
[..]
blof is nog wel leuke muziek, maar spinvis is gewoon ronduit kut en niet eens muziek wat mij betreft.
Alle goeie hofnars zijn kapot, alle slechte overigens ook.quote:Op zaterdag 8 september 2007 00:35 schreef immortalsean het volgende:
[..]
idd, maar ik heb sowieso nog nooit een leuke hofnar gezien.
nuja, ik heb dan ook nog nooit een hofnar gezien.
kan hoor, over het algemeen gaan teksten bij mij het éne oor in, en gelijk het andere oor uit.quote:Op zaterdag 8 september 2007 00:41 schreef Biels het volgende:
[..]
De muziek van blof, oke. Maar die teksten, maaaaaaaan![]()
in navolging hierop. wat dacht je van acda en de munnik?quote:Op zaterdag 8 september 2007 00:37 schreef Biels het volgende:
Blof en spinvis hebben er ook wel een handje van.
Je moet wel voorbeelden noemen hoor, anders is het offtopic.quote:Op zaterdag 8 september 2007 08:20 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
in navolging hierop. wat dacht je van acda en de munnik?![]()
alle teksten. ga zelf maar na in je hoofd.quote:Op zaterdag 8 september 2007 08:26 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je moet wel voorbeelden noemen hoor, anders is het offtopic.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |