Whehequote:Op vrijdag 14 september 2007 23:50 schreef jogy het volgende:
Ik stuur deze even naar de kelder waar deze topic hoort net als goede wijn.
TT gefixt, en PI ook, maar de PI die je in een topiclijst ziet kan niet meer veranderd worden, is een Replique bug geloof ik.quote:Op zondag 16 september 2007 03:29 schreef Maki-maki. het volgende:
Kan een vriendelijke mod een PI toewijzen en de fout (is=in) uit de TT willen halen (en als het mogelijk is, nog een punt achter de TT plaatsen)?
[AA SC] :'). #XX Ramadan, kutreeksen en exen in nurseoutfits
Kusje.
Goede service vanuit het buitenland.quote:Op zondag 16 september 2007 03:43 schreef remlof het volgende:
[..]
TT gefixt, en PI ook, maar de PI die je in een topiclijst ziet kan niet meer veranderd worden, is een Replique bug geloof ik.
Zo zijn wijquote:Op zondag 16 september 2007 03:55 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Goede service vanuit het buitenland.
Sorryquote:
De search.quote:Op maandag 17 september 2007 16:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Je bent nooit te oud om eerst even te zoeken
Dat is de lite search, die doet het erg goed als je alleen maar in TT's wil zoeken. En dat is meestal voldoende om te checken of een topic over een bepaald onderwerp al bestaatquote:
De NSB is al 62 jaar een verboden politieke partij, gelukkig.quote:Op maandag 17 september 2007 18:20 schreef Sala-adin het volgende:
Nou wie is de nieuwe NSB'er?
Je weet wat ik bedoel dus vertel wie is het?quote:Op maandag 17 september 2007 18:26 schreef remlof het volgende:
[..]
De NSB is al 62 jaar een verboden politieke partij, gelukkig.
Dat zal in de loop van deze week wel bekend gemaakt worden denk ik. Officieel is er nog niets beslist.quote:Op maandag 17 september 2007 18:27 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Je weet wat ik bedoel dus vertel wie is het?
Oow ik dacht dat het maandag bekend gemaakt zou worden.quote:Op maandag 17 september 2007 18:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zal in de loop van deze week wel bekend gemaakt worden denk ik. Officieel is er nog niets beslist.
Nee, tot maandag kon er gesolliciteerd worden. Dat stond er in die MED en niets anders.quote:Op maandag 17 september 2007 18:30 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Oow ik dacht dat het maandag bekend gemaakt zou worden.
ik ben benieuwd.quote:Op maandag 17 september 2007 18:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zal in de loop van deze week wel bekend gemaakt worden denk ik. Officieel is er nog niets beslist.
Het originele bericht wat niet geedit was: "quote:
Ja, en? Vind je dat dat het slotje onterecht maakt?quote:Op maandag 17 september 2007 21:35 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Het originele bericht wat niet geedit was: "".
Even voor de duidelijkheid.
Nee.quote:Op maandag 17 september 2007 21:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, en? Vind je dat dat het slotje onterecht maakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |