Mwa, het kan wel eens handig zijn als je een derde man nodig hebt. Je hebt zeg maar altijd wel een "reserve speler" bij de hand.quote:Op maandag 10 september 2007 10:35 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Je hebt volgens mij geen idee hoe blij ze is dat ze daar straks weg is.
Ow en over die cat suite, die is net zo snel uit als dat die aan is gegaan.
Ja en dat merk je af en toe ook. Irritaties lopen erg snel op op die manier. Heb er ook maar een paar keer (geprobeerd) geslapen want het slaapt gewoon nietquote:
NSFW?quote:Op maandag 10 september 2007 10:35 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Neenee, ik zal je een hint geven, hij speelt in de band waar ook de collega van de vader van ex van mij in speelt. Zijn vriendin (of vrouw) heet Kim en ze wonen in Zuid-Holland.
En wat deed je? Rende je gillend weg of ging je ff vrolijk fappen in een pas hokjequote:Op maandag 10 september 2007 10:51 schreef JortK het volgende:
Kim holland
Die griet die heb ik een keer kleren zien passen in de Cool Cat in Rijswijk... kwam zo uit het pashokje lopen in dr blote reet
Ik heb dr ff lekker het snot voor dr ogen geneukt natuurlijkquote:Op maandag 10 september 2007 10:53 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
En wat deed je? Rende je gillend weg of ging je ff vrolijk fappen in een pas hokje.
quote:Op maandag 10 september 2007 10:55 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik heb dr ff lekker het snot voor dr ogen geneukt natuurlijk
Even lekker pounden met Kim Holland!quote:Op maandag 10 september 2007 10:53 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
En wat deed je? Rende je gillend weg of ging je ff vrolijk fappen in een pas hokje.
quote:Op maandag 10 september 2007 11:04 schreef WyriHaximus het volgende:
Het is maandag morgen wat wil je anders?![]()
quote:Op maandag 10 september 2007 10:42 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ja en dat merk je af en toe ook. Irritaties lopen erg snel op op die manier. Heb er ook maar een paar keer (geprobeerd) geslapen want het slaapt gewoon niet. Ach ze woont straks bij mij, dus mij hoor je niet klagen
!
[..]
NSFW?
niveauquote:Op maandag 10 september 2007 11:03 schreef Godlike02 het volgende:
Wat een nivo.
quote:
Lui is niets mis mee, enkel moet 't niet de overhand ervan krijgen.quote:Op maandag 10 september 2007 11:17 schreef JortK het volgende:
[..]
* JortK mompelt iets met lui varken...
Inderdaadquote:Op maandag 10 september 2007 11:18 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Lui is niets mis mee, enkel moet 't niet de overhand ervan krijgen.
Moet toch iets te spammen hebben hierquote:Op maandag 10 september 2007 11:13 schreef Geqxon het volgende:
Wyri: SFW?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |