Is een dekbed misschien iets voor jou?quote:Op maandag 10 september 2007 09:35 schreef WyriHaximus het volgende:
Moge![]()
* WyriHaximus ligt een beetje te bibberen van de kou in bed![]()
Was bij je vriendin blijven slapenquote:Op maandag 10 september 2007 09:35 schreef WyriHaximus het volgende:
Moge![]()
* WyriHaximus ligt een beetje te bibberen van de kou in bed![]()
Of een elektrische dekenquote:Op maandag 10 september 2007 09:38 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Is een dekbed misschien iets voor jou?
Daar lig ik onderquote:Op maandag 10 september 2007 09:38 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Is een dekbed misschien iets voor jou?
Past daar niet echt, ze wonen erg krapquote:Op maandag 10 september 2007 09:42 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Was maar bij je vriendin blijven slapen
Is toch leuk zo, als er katten op je liggen.quote:Op maandag 10 september 2007 09:56 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Daar lig ik onder.
[..]
Past daar niet echt, ze wonen erg krap. De laatste keer dat ik daar bleef slapen had ik 2 katten op me liggen
. Ach straks in me nieuwe huisje lig ik weer lekker de meeste nachten naast haar
.
Niet als ze in je mond gaan liggen met al hun harenquote:Op maandag 10 september 2007 10:00 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Is toch leuk zo, als er katten op je liggen.
quote:Op maandag 10 september 2007 10:05 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Niet als ze in je mond gaan liggen met al hun haren.
Je bent de eerste man die ik hoor zie klagen over het feit dat hij met drie poesjes in bed ligt.quote:Op maandag 10 september 2007 09:56 schreef WyriHaximus het volgende:
Past daar niet echt, ze wonen erg krap. De laatste keer dat ik daar bleef slapen had ik 2 katten op me liggen
. Ach straks in me nieuwe huisje lig ik weer lekker de meeste nachten naast haar
.
quote:Op maandag 10 september 2007 10:07 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Je bent de eerste man die ik hoor zie klagen over het feit dat hij met drie poesjes in bed ligt.
2, zei lag in haar bed en ik op een matras op de grondquote:Op maandag 10 september 2007 10:07 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Je bent de eerste man die ik hoor zie klagen over het feit dat hij met drie poesjes in bed ligt.
Dan doe je toch iets verkeerdquote:Op maandag 10 september 2007 10:11 schreef WyriHaximus het volgende:
2, zei lag in haar bed en ik op een matras op de grond.
Ik ken er maar eentje (en nee, die heet niet FredvZ)quote:Daarnaast zijn het 2 katers. Kan me niet voorstellen dat veel mannen met 2 andere mannen en hun vriendin in 1 bed willen liggen
.
Deepthroat kittyquote:Op maandag 10 september 2007 10:05 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Niet als ze in je mond gaan liggen met al hun haren.
Inkoppertje.quote:Op maandag 10 september 2007 10:07 schreef FredvZ het volgende:
[..]
quote:
Ach ja, kan me er niet druk om maken. Dit soort gekut is altijd wel leukquote:
quote:Op maandag 10 september 2007 10:23 schreef Geqxon het volgende:
Zelf is het mij bij trouwens de zaterdagochtend dat ik met een kater in bed lig.
Het huisje is zo breed als 3 bedden en haar broer slaapt aan de andere kant van de kamer. Dus waar ik dan lig is ook gelijk het loop padquote:
Fred?quote:Op maandag 10 september 2007 10:19 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Ik ken er maar eentje (en nee, die heet niet FredvZ)
Katers zijn dan weer minder dan poesjes, imho.quote:Op maandag 10 september 2007 10:23 schreef Geqxon het volgende:
Zelf is het mij bij trouwens de zaterdagochtend dat ik met een kater in bed lig.
Keeping it in the family?quote:Op maandag 10 september 2007 10:29 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Het huisje is zo breed als 3 bedden en haar broer slaapt aan de andere kant van de kamer. Dus waar ik dan lig is ook gelijk het loop pad. Daarnaast lig ik liever op de grond dan ook gelijk bij me zwager in bed
.
hmz, erg krapquote:Op maandag 10 september 2007 10:29 schreef WyriHaximus het volgende:
Het huisje is zo breed als 3 bedden en haar broer slaapt aan de andere kant van de kamer. Dus waar ik dan lig is ook gelijk het loop pad. Daarnaast lig ik liever op de grond dan ook gelijk bij me zwager in bed
.
Neenee, ik zal je een hint geven, hij speelt in de band waar ook de collega van de vader van ex van mij in speelt. Zijn vriendin (of vrouw) heet Kim en ze wonen in Zuid-Holland.quote:Fred?Of godje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |