quote:Op vrijdag 7 september 2007 21:14 schreef Maki-maki. het volgende:
Dat ik stiekem sommige kankerroes nooit meer wil zien huppelen?
Waarom nietquote:Op vrijdag 7 september 2007 21:14 schreef Daniel1976 het volgende:
die kan ik hier niet kwijt helaas
Bokingshang ?quote:Op vrijdag 7 september 2007 21:17 schreef Rutger_83 het volgende:
komen hier ook comments over schone dames die in KPD posten en in Deventer wonen?![]()
Wat doe je dan in dit opbiecht topicquote:Op vrijdag 7 september 2007 21:19 schreef Apotheose het volgende:
ja en heb nog wel een geheimpie maar als ik dat zeg is het geen geheim meer en dat wil ik niet. Maar als je wil raden - go your gang
sorryquote:Op vrijdag 7 september 2007 21:23 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Wat doe je dan in dit opbiecht topic
Waarom nietquote:Op vrijdag 7 september 2007 21:32 schreef Faxie het volgende:
Ik heb een kloon voor KPD, maar die heb ik nog nooit gebruikt
Owja, hoe zat het daar mee?quote:Op vrijdag 7 september 2007 21:17 schreef Rutger_83 het volgende:
komen hier ook comments over schone dames die in KPD posten en in Deventer wonen?![]()
Houden zoquote:Op vrijdag 7 september 2007 21:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die kloon was bedoeld om een foto mee te posten, maar heb het toch maar niet gedaan![]()
En zelfbeeld?quote:Op vrijdag 7 september 2007 22:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik kom hier om van zoveel mogelijk mensen hun wereldbeeld omver te schoppen.
je bedoelt dat je echt zo afstotelijk bentquote:Op vrijdag 7 september 2007 21:33 schreef beertenderrr het volgende:
dat ik niet naar een fok!meet ga, ivm een te lage neukgarantie
Zekerquote:
Linkje?quote:Op vrijdag 7 september 2007 22:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
je bedoelt dat je echt zo afstotelijk bent![]()
jeetje.. kijk eens in Boe's lijst!!!!! succes verzekerd bijna....
Dries Roelvink?quote:Op dinsdag 11 september 2007 13:45 schreef Arthur.Spooner het volgende:
Ik ben stiekem een heel bekende Nederlander.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |