Nog tien jaar zouteloos geouwehoer van twee over het paard getilde eigenheimers?quote:Op zondag 9 september 2007 23:07 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, wat ik las is vaag, maar ik geloof nooit dat dit de kop van Pauw en Witteman kost, die zitten er nog wel een decennium.
Yep.quote:Op zondag 9 september 2007 23:19 schreef Apropos het volgende:
[..]
Nog tien jaar zouteloos geouwehoer van twee over het paard getilde eigenheimers?
Hopelijk zitten die zure jongetjes bij Justitie.quote:Op zondag 9 september 2007 23:23 schreef du_ke het volgende:
P&W gaan wel door. Dat meiske krijgt d'r operatie wel. EN over 2 weken is iedereen op wat zure jongetjes na het weer vergeten.
Nee!quote:Op zondag 9 september 2007 23:23 schreef du_ke het volgende:
P&W gaan wel door. Dat meiske krijgt d'r operatie wel. EN over 2 weken is iedereen op wat zure jongetjes na het weer vergeten.
Over zure jongetjes gesproken, ik las iets heel vreemds vanmiddag. Sigme lag in bed met PJ... Althans dat zei PJ in een oud POLSC topic.quote:Op zondag 9 september 2007 23:23 schreef du_ke het volgende:
Zure jongetjes op Justitie houden bij wat zure jongetjes op inet brallen.quote:Op zondag 9 september 2007 23:27 schreef Apropos het volgende:
[..]
Hopelijk zitten die zure jongetjes bij Justitie.
Hope, joanna.quote:Op zondag 9 september 2007 23:28 schreef Aoristus het volgende:
Ik dacht even dat er hoop was
Dat kan niet zondermeer geaccepteerd worden als pasfoto als jij je paspoort moet vernieuwen hoor.quote:
Dat mag je niet zeggen.quote:Op zondag 9 september 2007 23:33 schreef Monidique het volgende:
Churchill is een klootzak...
Maar wel onze klootzak.quote:Op zondag 9 september 2007 23:33 schreef Monidique het volgende:
Churchill is een klootzak...
Vorige week?quote:Op zondag 9 september 2007 23:36 schreef Ryan3 het volgende:
Quote van...?
Civ1 was leuk.quote:Op zondag 9 september 2007 23:39 schreef Monidique het volgende:
Die opdonder heeft gewoon mijn hoofdstad ingenomen met twee pikemen toen ik niet op zat te letten. En nu gaat Sidekick heel hard lachen, als-ie dit leest.
Multicultureel feest?quote:Op zondag 9 september 2007 23:45 schreef Aoristus het volgende:
Eddy Grant coverden ze gister nog bij het buurtfeest
Gimme hope, Jo'anna was ook nog een van de knallers ( Jo'anna - negers kunnen de h niet uitspreken, zoals brabo's de g niet, dus zetten ze er maar een ' voor in de plaats, waar brabo's liever negerzweetreklame gebruiken)
W'at up 'omie, dis apart'eid be 'orrible!quote:Op zondag 9 september 2007 23:45 schreef Aoristus het volgende:
Eddy Grant coverden ze gister nog bij het buurtfeest
Gimme hope, Jo'anna was ook nog een van de knallers ( Jo'anna - negers kunnen de h niet uitspreken, zoals brabo's de g niet, dus zetten ze er maar een ' voor in de plaats, waar brabo's liever negerzweetreklame gebruiken)
Ze hadden het ook nooit moeten afschaffen, toch?quote:Op zondag 9 september 2007 23:47 schreef Apropos het volgende:
[..]
W'at up 'omie, dis apart'eid be 'orrible!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |