quote:Op maandag 10 september 2007 14:29 schreef Jumparound het volgende:
"snel, laten we kwetsende leuke paints gaan maken"
quote:Op maandag 10 september 2007 14:20 schreef vogeltjesdans het volgende:
[afbeelding]
Zelf gemaaktNu jullie
![]()
dat weet ik dan weer te waarderenquote:Op maandag 10 september 2007 14:28 schreef LENUS het volgende:
Eensch is met TS
Janetje is een internet-babe zonder leven.quote:Op zondag 16 september 2007 22:12 schreef Janetje het volgende:
Zou, als het niet te veel moeite is, dat persoonlijke gedoe achterwege kunnen blijven? Discussie: prima, maar dit is geen discussie meer natuurlijk.
Nou, dat lage niveau halen wij "lingse" nog niet, hoor.quote:Op maandag 17 september 2007 07:11 schreef henkway het volgende:
vuile lingse altijd, die de Nazi's willen niet uitschelde
ik kan ook op dezelfde toon, hetzelfde niveau en eenzelfde woordgebruik mee discussiėren, goed he??
Gooi jij je gelijk maar van de brug, want het zal niks worden met je, denk ikquote:Op vrijdag 7 september 2007 18:17 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op:
- luie flikkers hoeven niet meer zonodig te werken, sterker nog ze krijgen meer ww,
- de AOW van mensen die toch al niks te makken hebben wordt aangepakt,
- een generaal pardon voor 26000 gelukszoekers die al vele keren zijn uitgeprocedeerd kost klauwenvol geld,
- links wil per definitie niet dat mensen autorijden, maar zich verplaatsen in openbaar vervoer dat er niet is,
- tegen (al dan niet allochtonen) criminaliteit wordt veel te soft opgetreden
- tegen de steeds verder oprukkende islam en al haar uitwassen wordt al helemaal niet opgetreden, sterker nog ze wordt door links omarmt.
Maar topinkomens worden wederom niet aangepakt. Ook niet door links. Mag ik in deze ook verwijzen naar Paul "links lullen rechts vullen" Rosenmoller, die zich inmiddels op een schandalige wijze heeft verrijkt? En eventueel naar een Tara Singh Varma die, gesteund door links, iedereen jarenlang heeft bedrogen?
Nee, met links aan het roer komt het allemaal goed. Herinner me eraan dat ik mezelf van de brug gooi op de dag dat dat gebeurt.
Onder welk bewind gaan dalijk de btw tarieven omhoog, de bijtelling omhoog, wordt de AOWtax ingevoerd, gaan de accijnzen op van alles omhoog en krijgt de werkende burger het weer voor zijn kiezen?quote:Op vrijdag 7 september 2007 16:56 schreef Ringo het volgende:
Alsof rechts zo'n toffe club is. Stelletje gierige geldschrapers, het lijken net joden.
het is redelijk algemeen bekend dat marijnissen redelijk communistische ideeen heeft.quote:Op vrijdag 7 september 2007 17:20 schreef Vader_Aardbei het volgende:
En de SP wordt door rechtse personen altijd neergezet als een communistische partij (wat het niet is) en Jan Marijnissen als een soort Mao aanbidder cq. dictator.
En dat is niet belachelijk wou je zeggen? Kom nu toch.
quote:Op maandag 17 september 2007 10:26 schreef Metro2005 het volgende:
het is redelijk algemeen bekend dat marijnissen redelijk communistische ideeen heeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |