Oh dan hadden we bijna wel een meet kunnen houdenquote:
Ik gooi geen Ajacieden, ik gooi niemand johquote:Op zaterdag 8 september 2007 23:49 schreef Nashje het volgende:
[..]
Oh dan hadden we bijna wel een meet kunnen houden. Of had je me dan van de 2e ring gegooid
.
Ow dus je doet je eigen eigenlijk altijd stoer voorquote:Op zaterdag 8 september 2007 23:52 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik gooi geen Ajacieden, ik gooi niemand joh![]()
jij ging er ook bijna heen?
Hehe Qlimax moet ik ook een keer heen idd, op i-net ben ik altijd stoer jaquote:Op zaterdag 8 september 2007 23:53 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ow dus je doet je eigen eigenlijk altijd stoer voor.
Ja bijna. Wel Qlimax over een tijdje.
Slecht zegquote:Op zaterdag 8 september 2007 23:55 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hehe Qlimax moet ik ook een keer heen idd, op i-net ben ik altijd stoer ja![]()
Schijnt dat je dan een internethooligan ben.t maar ik ga me effe klaar maken. nog effe uitgaanquote:
quote:'Confrontie Ajax en Feyenoord fans'
zaterdag 08 september, door petrieAjax0570, Deventer, 23:50u, NOS/Novum
NOS radio meldde vanavond in haar nieuwsbulletins dat er vanavond een confrontatie was geweest tussen Feyenoord en Ajax fans bij het Duitse vliegveld Niederrhein bij een housefeest.
Daarbij zou een gewonde naar het ziekenhuis zijn afgevoerd. Duitse en Limburgse politie ontkennen echter dat er sprake is geweest van een confrontatie.
Zij zouden wel op de hoogte zijn van de aanwezigheid van beide groepen fans en de zaak daarom monitoren.
De supportersgroepen waren afgekomen op het housefeest Qbase bij Weeze, net over de grens bij Venray. Volgens de Limburgse politie ging het om tachtig fans van ajax en veertig van Feyenoord.
quote:Seedorf: ‘‘Terugkeer bij Ajax wordt lastig’’
Chelsea-manager José Mourinho noemde hem onlangs 'Mister Champions League’, Clarence Seedorf won dan ook al vier maal het miljoenentoernooi. De 31-jarige Nederlander vertelde afgelopen week in Monaco dat een terugkeer bij Ajax moeilijk zal worden. ‘‘Ik heb nog een paar jaar te gaan bij AC Milan’’, aldus de international tegenover Sportweek.
Seedorf won het afgelopen seizoen veel internationale prijzen. Hij won de Champions League door met AC Milan Liverpool te verslaan. Hij won de UEFA-prijs voor beste middenvelder van het afgelopen Champions League-seizoen. Ook won hij de Europese Super Cup met AC Milan door UEFA Cup-winnaar Sevilla te verslaan.
‘‘Een terugkeer wordt een lastig verhaal. Maar ik wens Ajax alle sterkte. Ik hoop dat ze het geduld bewaren om in alle rust te bouwen aan de toekomst. De vroegtijdige uitschakeling in de Champions League door Slavia Praag moet een mooie toekomst niet in de weg zitten. Geduld opbrengen’’, aldus Seedorf.
ik zat vannochtend te denken. Wat moet ik toch gaan doen op een zondag zonder voetbalquote:Op zondag 9 september 2007 13:57 schreef Silenus het volgende:
Wat zijn weekenden zonder clubvoetbal toch saai....
en vooral om het trauma te verwerken. Vooral voor Colinquote:Op zondag 9 september 2007 14:53 schreef Wooldoor het volgende:
Opzich komt deze interland ronde wel goed uit, tijd voor Ogararu om fit te worden en hetzelfde geld voor Luque om vertrouwd te raken met de andere spelers.
Moeten we dan lief doen tegen feijenoord supporters ?quote:Op zondag 9 september 2007 16:10 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Een vriend van mij werkt bij KPN en die wist mij te vertellen dat (ik meen 10 oktober) in het kader van de tolerantie jegens homo's de Arena een aantal dagen roze verlicht zal gaan worden. Dit is een
initiatief van KPN en ik geloof red ribbon ofzo (iig een homo organisatie). Was dit al bekend?
Leuk he?![]()
feyenoord?quote:Op zondag 9 september 2007 16:10 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
(iig een homo organisatie)
Ze willen Ajax echt dichter bij Feyenoord brengen ofzo? Ten eerste is Ajax kwalitatief slechter en Feyenoord een stuk beter geworden. Krijgt Ajax Fortis op het shirt!!quote:Op zondag 9 september 2007 16:10 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Een vriend van mij werkt bij KPN en die wist mij te vertellen dat (ik meen 10 oktober) in het kader van de tolerantie jegens homo's de Arena een aantal dagen roze verlicht zal gaan worden. Dit is een
initiatief van KPN en ik geloof red ribbon ofzo (iig een homo organisatie). Was dit al bekend?
Leuk he?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |