Pink Ribbon, en dat heeft niets met homo's te maken maar met de strijd tegen borstkanker. Ze verlichten ieder jaar een gebouw met roze lampen. Bijvoorbeeld de Erasmus Brug:quote:Op zondag 9 september 2007 16:10 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Een vriend van mij werkt bij KPN en die wist mij te vertellen dat (ik meen 10 oktober) in het kader van de tolerantie jegens homo's de Arena een aantal dagen roze verlicht zal gaan worden. Dit is een
initiatief van KPN en ik geloof red ribbon ofzo (iig een homo organisatie). Was dit al bekend?
Leuk he?![]()
Preciesquote:Op maandag 10 september 2007 07:23 schreef denthemen het volgende:
Ach, lekker roze laten worden, ik stoor me er niet aan en zeker niet als het voor zo'n goed doel is
Dat stuk over Huntelaar.. Welke kleuter heeft dat verzonnen en geschreven?quote:
Ik las het toevallig in de VI van deze week.....quote:Op maandag 10 september 2007 10:37 schreef D1 het volgende:
Gadverdamme, die kutsnor heeft ook weer eens idee dat hij zijn mening moet verkondigen
Derksenquote:'Henk ten Cate blijft een topcoach'
10/09/2007 08:31
Henk ten Cate had zich er zo op verheugd. Eindelijk kreeg hij de waardering die hij verdiende. Trainer van Ajax, dan was hij een topcoach. De voormalige, beperkte rechterspits met oogkleppen, had zich goed ontwikkeld als trainer. Hij had het gehele traject doorlopen, zijn carrière keurig opgebouwd: Go Ahead Eagles, SC Heracles, Sparta, Vitesse, KFC Uerdingen, MTK Boedapest, NAC Breda en assistent van Frank Rijkaard bij Barcelona. Sommige media insinueerden zelfs dat het succes van Barcelona de verdienste van Ten Cate was. Hij was rijp voor een topclub, daar was iedereen het over eens.
Zijn sociale vaardigheden lieten hem weliswaar regelmatig in de steek, maar voetbaltechnisch kon je Henk om een boodschap sturen. Zijn elftallen speelden altijd verzorgd voetbal en de spelers stonden op de juiste plaats. Alleen zijn emotionele uitspattingen speelden hem parten. Henk ging nog wel eens door het lint zodra de stress hem te veel werd. Dat leverde wonderschone incidenten op, maar de slachtoffers hebben in sommige gevallen nog steeds professionele hulp.
Ten Cate acteert bij Ajax alleen intern de notoire querulant, naar buiten toe is hij de rust zelve. Zelfs toen hij vorig jaar door het bescheiden FC Kopenhagen uit de Champions League werd gehouden en Ajax een financiële strop leed, beheerste hij zich voorbeeldig. Hij sloot zijn eerste seizoen af met de KNVB-beker en dat is wat armoedig voor Ajax. Henk roept steeds dat hij de titel op één doelpunt miste, maar hij vergeet erbij te zeggen dat de spelers van Willem II zich zó stoorden aan het irritante macho gedrag van de Ajax-trainer voor de laatste wedstrijd, dat ze in de spelerstunnel alsnog besloten tot op de bodem te gaan. Ze gunden Ten Cate het kampioenschap niet.
De nederlaag tegen FC Kopenhagen leek een incident. Dergelijke dingen gebeuren. Slavia Praag, de oudste club van de Tsjechische hoofdstad, mocht geen probleem zijn. De club die tijdens het communistische bewind bij het energiebedrijf hoorde en daarom Dynamo heette, moet zich behelpen met een Eerste Divisie-begroting. Vanaf 1965 gaat de club weer als Slavia door het leven en moest zij Patrik Berger, Vladimir Smicer en Karel Poborsky verkopen om te kunnen overleven. Supporters heeft de clubs nauwelijks, het voetbalpubliek zit bij stadgenoot Sparta op de tribune. Na de nederlaag in Amsterdam maakte ik me niet eens zorgen. Ik geloofde niet in een herhaling van het FC Kopenhagen-incident. En tijdens belangrijke wedstrijden ben ik altijd een fanatiek supporter van Oranje, AZ, PSV, Feyenoord en Ajax. Omdat ik Nederlander ben en omdat de losse verkoop van dit blad positief reageert op aansprekende internationale successen.
Ik besef echter dat de onverwachte nederlaag in Praag voor de verantwoordelijke beleidsbepalers veel erger is dan voor mij. Technisch directeur Martin van Geel had het vóór de wedstrijd al aangegeven. 'De uitschakeling in de voorronde van de Champions League door FC Kopenhagen was een enorme teleurstelling en de uitwedstrijd tegen Werder Bremen, waardoor we uit het UEFA Cup-toernooi vlogen, vond ik ook een van onze donkerste dagen. Ajax moet uit financieel oogpunt één keer in de twee jaar deelnemen aan de Champions League. Ook voor de status van Ajax is het belangrijk dat je frequent op het hoogste niveau aanwezig bent.' Zijn algemeen directeur Maarten Fontein voegde daar nog aan toe dat deelname aan de Champions League voor iedereen binnen Ajax een gemeenschappelijk doel was. 'Onze financiële huishouding is niet afhankelijk van één of twee jaar wel of geen Champions League-voetbal. Een ander aspect is de emotionele teleurstelling. Dat hoop ik niet nóg een keer mee te maken.'
Verbijsterd heb ik de wedstrijd bekeken, de ene na de andere Matelieff opstekend. En ik zat klaar voor een nog nooit eerder vertoonde emotionele eruptie van Ten Cate. Hij zou eindelijk zichzelf worden in Ajax-kostuum. Ik zag het al voor me, unieke live-televisie. De Ajax-coach, wiens wereld net is ingestort, trakteert Studio Sport-verslaggever Jack van Gelder tijdens het interview na afloop op een kopstoot. 'Die heb je verdiend met je schijnheilige Hajenius-kop. Allemansvriend met je pseudo-journalistieke vraagjes. Ga lekker een modeshow presenteren of de Popie Jopie uithangen in het clubhuis van AFC.' Op weg naar de catacomben breekt de geagiteerde coach de vingers van twee wisselspelers, een verzorger en de persvoorlichter, die ondanks de nederlaag dat maniakale handjes schudden in stand willen houden. De beschaafde algemeen directeur krijgt niet eens de kans iets te zeggen. 'Brallen doe je maar tegen je Unilever-vrinden. Ga lekker magnums verkopen aan een sjeik, daar schijn je wel goed in te zijn, omhooggevallen ijscoboer.' Hij schopt een fles water tegen een politieagent aan, maakt een obsceen gebaar naar wat schreeuwende supporters en baant richting Martin van Geel. 'Jij moet helemáál je bek houden, met je Co Adriaanse-obsessie. Je moet thuis je mond eens opentrekken, tegen die bijdehante vrouw van je.'
Voorzitter John Jaakke probeert het met een vriendschappelijk arm om een schouder, maar Ten Cate reageert als door een adder gebeten. 'Baantjeszieke ijdeltuiten moeten van mij afblijven. Laat Boer & Croon een rapport schrijven. Dat is misschien de oplossing. Kun je wat open deuren intrappen en zestigduizend euro in je zak steken.' Een schuimbekkende Ten Cate zien we nog net de deur van de Ajax-kleedkamer intrappen, voordat de cameraman door suppoosten uit de catacomben wordt geduwd. Eerlijk is eerlijk, het was mooie televisie geweest. De realiteit was ontnuchterend. Ten Cate gaf met een krampachtige glimlach nietszeggende antwoorden op de inderdaad pseudo-journalistieke voorzetjes van Van Gelder.
Ruud Gullit heeft het grootste gelijk van de wereld als hij nu zegt dat Henk ten Cate niet te benijden is. De Ajax-coach is het slachtoffer van de toevallige omstandigheden. Dat hij intern niet lekker ligt, is niet relevant. Dat had Ajax kunnen weten. Maar de teleurstellende resultaten kunnen niet helemaal op het conto van Ten Cate worden geschreven. Het was moedig en roekeloos van hem vóór de competitie aan te kondigen dat hij zijn consequenties zou trekken als Ajax opnieuw geen grote prijs verovert. Het was zelfoverschatting of teambuilding, maar hij zal er ongetwijfeld aan herinnerd worden. Ten Cate blijft een goede coach, met een indrukwekkende staat van dienst. Hij zag Ryan Babel, Kenneth Perez en Wesley Sneijder vertrekken. Zag Edgar Davids geblesseerd afhaken en kreeg daar eigenlijk alleen Luis Suárez voor terug. Kennedy Bakircioglu, Laurent Delorge, Dennis Rommedahl, Jurgen Colin, Albert Luque en Ismael Urzaíz voegen niets aan Ajax toe en passen totaal niet bij de ambities die de club uitstraalt.
Fontein kan een open brief sturen aan de supporters en de seizoenkaarthouders gratis toegang geven tot de UEFA Cup-wedstrijd tegen Dinamo Zagreb, maar dat geeft alleen maar aan dat de clubleiding zich geen raad weet met de situatie. Zakelijk gezien was de verkoop van Sneijder begrijpelijk, maar door de uitschakeling is de helft van die winst alweer verdwenen, waardoor de club haar doel voorbijstreeft. Vervolgens roept Van Geel strijdvaardig dat een incident geen invloed heeft op het door hem uitgestippelde beleid. Maar ik hoop wel dat hij er iets van opsteekt. Met spelers die het Ajax-niveau niet aankunnen, tarten de beleidsbepalers het noodlot. Natuurlijk zijn de seizoenkaarthouders ontevreden, ze zagen hun helden niet eens zo lang geleden afgaan in De Arena in dienst van RKC Waalwijk, NAC Breda, FC Twente en ADO Den Haag. En Ten Cate wordt het slachtoffer van dit wanbeleid. Als hij de titel niet binnenhaalt, wordt hij door dezelfde heren afgerekend op de nederlagen tegen FC Kopenhagen en Slavia Praag. Ik blijf hem een topcoach vinden, maar dat lijkt me een schrale troost.
Is dit een campagne voor het lokale derde G-team?quote:
Kneus, bovendien heb je iets tegen homo's?quote:Op zondag 9 september 2007 16:10 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Een vriend van mij werkt bij KPN en die wist mij te vertellen dat (ik meen 10 oktober) in het kader van de tolerantie jegens homo's de Arena een aantal dagen roze verlicht zal gaan worden. Dit is een
initiatief van KPN en ik geloof red ribbon ofzo (iig een homo organisatie). Was dit al bekend?
Leuk he?![]()
quote:In navolging van de verlichting van de Erasmusbrug in 2005, en de gebouwen aan het IJ in 2006 zal dit jaar de Amsterdam ArenA worden verlicht. Hiermee wordt aandacht gevraagd voor het belang van vroege opsporing van borstkanker en de zoektocht naar manieren om borstkanker te voorkomen en te genezen.
De verlichting duurt tot 7 oktober en is onderdeel van het Global Landmarks Illumination Initiative waarbij over de hele wereld belangrijke landmarks in 'pink' licht worden geplaatst. Er zijn inmiddels honderden beroemde bruggen, gebouwen en monumenten in meer dan 40 landen verlicht.
Strijd tegen borstkanker winnen
"De verlichting van een toonaangevend gebouw en de Pink Ribbon Award zijn al jaren een vast onderdeel van dat programma. Dit jaar hebben we gekozen voor de Amsterdam 'Pink' aan 't IJ. Foto: Marc Borking.ArenA als symbool voor ons continue streven tot bewustzijn bij de Nederlandse bevolking. De Amsterdam ArenA is alom bekend en goed zichtbaar zodat we een zo groot mogelijk aantal mensen bereiken met onze boodschap: vroegtijdige opsporing redt levens. We blijven doorgaan met het vergroten van het bewustzijn en het financieel ondersteunen in onderzoek naar een geneesmiddel. Ons doel is om de strijd tegen borstkanker te winnen." Aldus Henk van der Mark, Managing Director Estée Lauder Companies Benelux.
quote:Luque: 'Aanval Ajax gaat snel veel scoren'
Voor Albert Luque staat de komende tijd in het teken van Ajax en revanche. "Het was geen leuke tijd in Newcastle”,blikt de Catalaan terug. "Er waren meerdere redenen waarom het niet liep zoals ik gehoopt had. Toen ik net bij de club begon raakte ik geblesseerd en was ik er bijna vier maanden uit. Niet lang daarna werd de trainer die mij gehaald had, Graeme Souness, ontslagen. De nieuwe trainer Glenn Roeder had niet echt een plaats voor mij in zijn team voor ogen.”
Toen Ajax met een concreet bod kwam, hoefde Luque dan ook niet lang na te denken. "Er was interesse van meerdere clubs, ook uit Nederland, maar Ajax had zeker mijn voorkeur. Het is een grote club in Europa, die ik eigenlijk al mijn hele leven met belangstelling volg.” Volgens Luque heeft de aanvalslinie van Ajax veel potentie, al beseft hij dat er tijd nodig is voordat iedereen op elkaar is ingespeeld. "Drie van de vier vaste aanvallers zijn nieuw: Kennedy, Suárez en ik. Alleen Huntelaar speelt al langer bij Ajax. Het is nu nog een beetje aftasten, maar ik weet zeker dat we met z’n allen snel voor heel veel doelpunten gaan zorgen.”
Luque kwam zeventien keer uit voor het nationale team van Spanje. Zijn laatste interland speelde hij in september 2005, toen hij net in Newcastle gearriveerd was. Biedt Ajax hem ook de mogelijkheid om weer international te worden? "Ik wil gewoon veel wedstrijden spelen en belangrijk worden voor Ajax. Als ik me op die manier weer in het nationale team kan spelen zou dat mooi zijn, maar als dat niet lukt is het ook niet erg. Alles staat voorlopig in het teken van Ajax", aldus de Spanjaard op de clubwebsite.
ik zou het niet wetenquote:Op maandag 10 september 2007 09:59 schreef Blight het volgende:
[..]
Dat stuk over Huntelaar.. Welke kleuter heeft dat verzonnen en geschreven?
mooi stukquote:Op maandag 10 september 2007 12:29 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Goed! Kunnen we het weer over Ajax hebben ?
[..]
quote:Op maandag 10 september 2007 15:22 schreef Houniet het volgende:
pf die chick van Luque mag er wezen
Nu tijdens de wedstrijd nog, jongen.quote:Na ruim anderhalf uur trainen zoeken de Ajacieden de catacomben van de Amsterdam ArenA weer op. Albert Luque was in deze ochtendsessie de maker van de mooiste doelpunten. De in vorm verkerende Spanjaard schoot uit alle hoeken en standen raak. Bij het begin van de middag wachtte de spelers allereerst een verkwikkende douche, vervolgens droge trainingskleding en een lunch. In de middaguren wordt de trainingsstof binnen de stadionmuren voortgezet.
quote:Op maandag 10 september 2007 15:24 schreef Blight het volgende:
Foto?
zie Ajax Life, kan geen foto op internet vindenquote:Op maandag 10 september 2007 15:24 schreef CSI_MIAMI het volgende:
tjsa zegt helaas niets, twee seizoenen Newcastle, totaal 21 wedstrijden met maar 1 goalquote:Op maandag 10 september 2007 15:25 schreef Blight het volgende:
[..]
Nu tijdens de wedstrijd nog, jongen.
Je moet wat hè. Wij zien beelden zoals onderstaand immers zelden:quote:
quote:Op maandag 10 september 2007 15:43 schreef Blight het volgende:
[..]
Je moet wat hè. Wij zien beelden zoals onderstaand immers zelden:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding].
Dat zegt inderdaad niks. Kijk maar naar Colin. Wereldspeler bij Norwich, en bij Ajax haalt ie z'n niveau niet en komt ie gewoon duidelijk tekort.quote:Op maandag 10 september 2007 15:34 schreef Houniet het volgende:
[..]
tjsa zegt helaas niets, twee seizoenen Newcastle, totaal 21 wedstrijden met maar 1 goal
Ik wil graag een kleine correctie aanbrengen: Colin zat bij Norwich (ja, bij Norwich) op de bank.quote:Op maandag 10 september 2007 16:09 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat zegt inderdaad niks. Kijk maar naar Colin. Wereldspeler bij Norwich, en bij Ajax haalt ie z'n niveau niet en komt ie gewoon duidelijk tekort.
Ophalen danquote:Hatem Trabelsi zet zijn carrière sowieso niet voort voor Le Mans. De Franse club heeft de aanbieding ingetrokken.
'De huidige situatie van de speler past niet binnen het aankoopbeleid van de club', meldt Le Mans op zijn website over de gestaakte onderhandelingen met Trabelsi.
Eind vorige week had Trabelsi nog bedenktijd gevraagd over een aanbod één jaar aan de slag te gaan bij Le Mans, dat de Tunesiër toen nog een 'prioriteit' noemde.
Trabelsi zit zonder een club sinds hij bij Manchester City niet in aanmerking kwam voor een nieuwe verbintenis. Vanwege zijn status als clubloze kan de Tunesische verdediger ook buiten de transferperiode aan de slag.
Ze krijgen m nu al amper vol.. en hoe willen ze dat gaan doen? ik hoop t veld verlagen en de eerste ring doortrekken maar dat zal wel niet..quote:
Als ie wil, doen! Beetje naar weggegaan, maar daar moet je je als profs overheen kunnen zetten.quote:
Won't happen.quote:Op maandag 10 september 2007 17:22 schreef Cheiron het volgende:
Hij mag terugkomen, absoluut. Geweldige speler. Komop van Geel, actie!!
En z'n knie is kutquote:Op maandag 10 september 2007 17:28 schreef Blight het volgende:
Zijn salaris eisen zullen niet mals zijn.
Moet hij dan maar aanpassen die eissen, dan kan hij weer naar een topclub..quote:Op maandag 10 september 2007 17:28 schreef Blight het volgende:
Zijn salaris eisen zullen niet mals zijn.
Nee dank je, dan moeten we nog vaker onze beste spelers verkopen.quote:Op maandag 10 september 2007 16:39 schreef BoNi het volgende:
Liever terug naar 30.000 dan naar 60.000
Als ik mag schatten denk ik dat een stadion voor 30.000 man dat een keer of 25 vol zit uiteindelijk netto bijna net zoveel oplevert als een stadion voor 60.000 man dat maar een keer of 5 uitverkocht is.quote:Op maandag 10 september 2007 17:55 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Nee dank je, dan moeten we nog vaker onze beste spelers verkopen.
Vrijdag voor het laatst contact gehad, toen vertelde hij dat het steeds wat beter gingquote:
Denk ik niet, er zitten altijd minstens 35.000 man.quote:Op maandag 10 september 2007 18:29 schreef BoNi het volgende:
[..]
Als ik mag schatten denk ik dat een stadion voor 30.000 man dat een keer of 25 vol zit uiteindelijk netto bijna net zoveel oplevert als een stadion voor 60.000 man dat maar een keer of 5 uitverkocht is.
Ik hoef ook niet elk uur een updatequote:Op maandag 10 september 2007 18:38 schreef denthemen het volgende:
[..]
Vrijdag voor het laatst contact gehad, toen vertelde hij dat het steeds wat beter ging
Lange teentjes? Ga lekker de Prive lezen ofzo.quote:Op zondag 9 september 2007 23:29 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Denk dat jij daar niets over te zeggen hebt![]()
aanvoerder of niet
Vorige week dinsdag waren er nog maar een paar vakken waar ik 4 kaartjes voor kon halen.quote:Op maandag 10 september 2007 17:12 schreef Madine het volgende:
Klopt het dat Ajax - Zagreb al is uitverkocht? :S
We zullen het snel genoeg merken.. Ik zie wel iets in Luque - Huntelaar - Suarez of Luque - Huntelaar met Suarez erachter..quote:Op maandag 10 september 2007 20:06 schreef w00h00 het volgende:
Ajax.nl:
"Albert Luque was in deze ochtendsessie de maker van de mooiste doelpunten. De in vorm verkerende Spanjaard schoot uit alle hoeken en standen raak."
Ik verwacht wat van hem.
Lijkt me niet. Ze verkopen elk jaar toch al 40000 seizoenskaarten ofzo? Bovendien zit er elke wedstrijd wel minstens 40.000 man.quote:Op maandag 10 september 2007 18:29 schreef BoNi het volgende:
[..]
Als ik mag schatten denk ik dat een stadion voor 30.000 man dat een keer of 25 vol zit uiteindelijk netto bijna net zoveel oplevert als een stadion voor 60.000 man dat maar een keer of 5 uitverkocht is.
k denk dat je juist luque op 10 moet laten spelen met suarez en huntelaar daarvoor..quote:Op maandag 10 september 2007 20:18 schreef Ordinair het volgende:
[..]
We zullen het snel genoeg merken.. Ik zie wel iets in Luque - Huntelaar - Suarez of Luque - Huntelaar met Suarez erachter..
Of naar Alkmaar verhuizen.quote:Op maandag 10 september 2007 20:36 schreef koningdavid het volgende:
Als je terugwilt naar een stadion met 30.000 man, kan je beter gelijk al je ambities opgeven.
Wie met jou gaat is al gek in ze kop jaquote:Op maandag 10 september 2007 21:26 schreef PLAE@ het volgende:
Ik ga oa met montana naar Zagreb. Spoor ik wel?
Ik bedoel als Sethje het zelfs niet aandurft
Doen jullie wel voorzichtig daar kinders?quote:Op maandag 10 september 2007 21:26 schreef PLAE@ het volgende:
Of Slavia supporten.quote:
cultureel gezien nog een stukje interessanter (quote:Op maandag 10 september 2007 22:28 schreef PyTh het volgende:
[..]
Doen jullie wel voorzichtig daar kinders?
Ik ga naar Moskou als het goed is![]()
moet niet gekker worden.quote:In Almere was Jong Omniworld dankzij een hele late treffer met 2-1 te sterk voor de ploeg van Adrie Koster en Aron Winter.
Donald.quote:Op maandag 10 september 2007 23:47 schreef TerroRobbie het volgende:
Wie zijn er afgelopen seizoen precies doorgestroomd?
quote:'Maduro en Ajax willen met elkaar verder' 10 september 2007
Hedwiges Maduro heeft voor de camera van AT5 verklaard dat hij binnen enkele weken met Ajax gaat praten over contractverlenging. Dat meldt de website van Elf Voetbal. Waarschijnlijk willen Maduro en de club met elkaar verder. De 22-jarige middenvelder van de Amsterdammers heeft momenteel nog een verbintenis tot medio 2008.
Maduro maakte tijdens het seizoen 2004-2005 zijn debuut voor Ajax. Tot dusver speelde de international 58 competitieduels voor de Amsterdamse club, waarin hij zeven keer tot scoren kwam.
Vd Wiel speelde 4 wedstrijden de rest nog minder.....quote:Op dinsdag 11 september 2007 00:19 schreef F1Bas het volgende:
Vurnon Anita
Mitchell Donald
Jeffrey Sarpong
Gregory van der Wiel
Je vraagt wie er zijn doorgestroomd....quote:Op dinsdag 11 september 2007 00:41 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Vd Wiel speelde 4 wedstrijden de rest nog minder.....
Je kunt inderdaad twisten over de definitie van doorstromen. Maar dat ze toevallig ook erbij mochten op de elftalfoto noem ik geen doorstromen...quote:Op dinsdag 11 september 2007 00:57 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Je vraagt wie er zijn doorgestroomd....
Tjah met Henk aan het roer zal niemand van jong Ajax doorstromen, ze halen liever Breedte aankopenquote:Op dinsdag 11 september 2007 01:11 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Je kunt inderdaad twisten over de definitie van doorstromen. Maar dat ze toevallig ook erbij mochten op de elftalfoto noem ik geen doorstromen...
Overigens klopt je lijstje dan nog voor de helft niet, Anita en Sarpong waren er een jaar eerder al bij.
Vet dat het doorgaatquote:Op maandag 10 september 2007 21:26 schreef PLAE@ het volgende:
Nu doe je wel een beetje kortzichtig vind ik. Een grote speler wegkapen bij Norwich City, dé spelmaker van een eredivisie degradant contracteren, een Spaanse spits halen die aan de lopende band scoorde bij het o-zo grote Athletic de Bilbao en dan ook nog eens de superspits van CHARLTON ATHLETIC (waar hebben we het over) overnemen.quote:Op dinsdag 11 september 2007 04:58 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Tjah met Henk aan het roer zal niemand van jong Ajax doorstromen, ze halen liever Breedte aankopen![]()
![]()
Wordt relaxed, man. Lekker cultureel, via België en Slovenië.quote:Op maandag 10 september 2007 21:26 schreef PLAE@ het volgende:
Doen dr toch altijd 32 mee met de CL? Kom je nogsteeds bij de beste 16 dusquote:Op dinsdag 11 september 2007 08:45 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nu doe je wel een beetje kortzichtig vind ik. Een grote speler wegkapen bij Norwich City, dé spelmaker van een eredivisie degradant contracteren, een Spaanse spits halen die aan de lopende band scoorde bij het o-zo grote Athletic de Bilbao en dan ook nog eens de superspits van CHARLTON ATHLETIC (waar hebben we het over) overnemen.
Wat een beleid. Wat een top. Wij gaan echt wel weer bij de beste 16 van Europa horen als je de lijst omdraait.
quote:AGOVV krijgt Klaas Jan Huntelaar-tribune
11 september 2007
Het stadion van AGOVV krijgt een Klaas Jan Huntelaar-tribune. De club uit Apeldoorn heeft besloten een tribune achter het doel te vernoemen naar de spits van Ajax, die in het verleden in het shirt van AGOVV topscorer van de eerste divisie werd.
Volgens AGOVV heeft Huntelaar een belangrijke rol gespeeld in de ontwikkeling van de club. "Hij bracht de club in een sneller tempo dan zelfs de grootste optimisten hadden gehoopt onder de aandacht van het grote publiek", zo schrijven de Gelderlanders op de officiële clubsite. Huntelaar speelde slechts één seizoen in Apeldoorn. In dit jaar speelde hij 35 duels, waarin hij 26 keer scoorde.
quote:Trabelsi wacht op aanbod van Anderlecht
11/09/2007 09:44
Le Mans mag dan zijn afgehaakt, Hatem Trabelsi heeft met Anderlecht nog een ander ijzer in het vuur. De Tunesiër wacht op een aanbieding.
'Nu de deal met Le Mans is afgesprongen, staat Hatem open voor een nieuw aanbod. Hij vindt Anderlecht een topclub en Brussel is een mooie stad. Trabelsi is een betaalbare topspeler', zegt zijn zaakwaarnemer Franklin Sedoc in Het Nieuwsblad.
'Anderlecht informeerde drie weken geleden al. Manager Van Holsbeeck zei toen dat Anderlecht via e-mail een voorstel zou doen, maar die e-mail heeft ons nooit bereikt. Ik hoorde dat Herman Van Holsbeeck deze week in Brazilië zit, we wachten af tot hij terug is.'
Trabelsi is niet gehouden aan de deadline van de transfermarkt, omdat de 61-voudig international na zijn afscheid van Manchester City zonder club zit.
Lazio en Juventus schijnen ook interesse te hebben.quote:Op dinsdag 11 september 2007 09:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
[/b]
God en dan hebben wij Colin.
HALEN DIE GAST MARTIN!!!!!!!!!! NU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dat kan, maar artikel suggereert dat ie op Anderlecht wacht.quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:00 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Lazio en Juventus schijnen ook interesse te hebben.
Hm. Dat artikel ontkracht dat eerste gedachte nogal.quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:30 schreef Blight het volgende:
Ik heb wel het idee dat Trabelsi een behoorlijke zak met goud vraagt als salaris, maar anderzijds zie ik Ajax er ook wel voor aan om hem gewoon als een 'gepasseerd station' te beschouwen.
Leo: 6 tm 9 maanden vanaf Januari/februari, dus deze maand/volgende maand als alles goed gaatquote:Op dinsdag 11 september 2007 10:38 schreef Lyzio het volgende:
Weet iemand trouwens wanneer Leonardo weer mag spelen? En Ogararu? Want die Colin moet écht heel gauw van 't veld af.
Ogararu richt zich op Heraclesquote:Op dinsdag 11 september 2007 10:38 schreef Lyzio het volgende:
Niet vergeten dat Trabelsi onder lelijke omstandigheden bij Ajax vertrokken is. Zal me niks verbazen als ie het helemaal gehad heeft met die Amsterdammers.
Overigens geen rede om geen contact met hem op te nemen. Want het is een geweldige rechtsback, maar dat ben ik ook in vergelijking met Colin.
Weet iemand trouwens wanneer Leonardo weer mag spelen? En Ogararu? Want die Colin moet écht heel gauw van 't veld af.
Ik hoop voor Ajax dat iedereen zich op Heracles richt, anders wordt het een sofquote:
Tja als je omhoog wil moet dat salaris maar, want met figuurtjes als Colin red je het dus niet. Maar dat was al wel duidelijk.quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:30 schreef Blight het volgende:
Ik heb wel het idee dat Trabelsi een behoorlijke zak met goud vraagt als salaris, maar anderzijds zie ik Ajax er ook wel voor aan om hem gewoon als een 'gepasseerd station' te beschouwen.
Het is een geldwolf eerste klas.quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:25 schreef HeatWave het volgende:
Gebeurt toch niet. Ajax haalt niemand meer..
Ajax en geld uitgeven, komop manquote:Op dinsdag 11 september 2007 11:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Het is een geldwolf eerste klas.
Als Ajax hem een billijk salaris biedt, zet ie z'n principes vast opzij.
En Ajax weet wat ze aan hem hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |