tjsa zegt helaas niets, twee seizoenen Newcastle, totaal 21 wedstrijden met maar 1 goalquote:Op maandag 10 september 2007 15:25 schreef Blight het volgende:
[..]
Nu tijdens de wedstrijd nog, jongen.
Je moet wat hè. Wij zien beelden zoals onderstaand immers zelden:quote:
quote:Op maandag 10 september 2007 15:43 schreef Blight het volgende:
[..]
Je moet wat hè. Wij zien beelden zoals onderstaand immers zelden:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding].
Dat zegt inderdaad niks. Kijk maar naar Colin. Wereldspeler bij Norwich, en bij Ajax haalt ie z'n niveau niet en komt ie gewoon duidelijk tekort.quote:Op maandag 10 september 2007 15:34 schreef Houniet het volgende:
[..]
tjsa zegt helaas niets, twee seizoenen Newcastle, totaal 21 wedstrijden met maar 1 goal
Ik wil graag een kleine correctie aanbrengen: Colin zat bij Norwich (ja, bij Norwich) op de bank.quote:Op maandag 10 september 2007 16:09 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat zegt inderdaad niks. Kijk maar naar Colin. Wereldspeler bij Norwich, en bij Ajax haalt ie z'n niveau niet en komt ie gewoon duidelijk tekort.
Ophalen danquote:Hatem Trabelsi zet zijn carrière sowieso niet voort voor Le Mans. De Franse club heeft de aanbieding ingetrokken.
'De huidige situatie van de speler past niet binnen het aankoopbeleid van de club', meldt Le Mans op zijn website over de gestaakte onderhandelingen met Trabelsi.
Eind vorige week had Trabelsi nog bedenktijd gevraagd over een aanbod één jaar aan de slag te gaan bij Le Mans, dat de Tunesiër toen nog een 'prioriteit' noemde.
Trabelsi zit zonder een club sinds hij bij Manchester City niet in aanmerking kwam voor een nieuwe verbintenis. Vanwege zijn status als clubloze kan de Tunesische verdediger ook buiten de transferperiode aan de slag.
Ze krijgen m nu al amper vol.. en hoe willen ze dat gaan doen? ik hoop t veld verlagen en de eerste ring doortrekken maar dat zal wel niet..quote:
Als ie wil, doen! Beetje naar weggegaan, maar daar moet je je als profs overheen kunnen zetten.quote:
Won't happen.quote:Op maandag 10 september 2007 17:22 schreef Cheiron het volgende:
Hij mag terugkomen, absoluut. Geweldige speler. Komop van Geel, actie!!
En z'n knie is kutquote:Op maandag 10 september 2007 17:28 schreef Blight het volgende:
Zijn salaris eisen zullen niet mals zijn.
Moet hij dan maar aanpassen die eissen, dan kan hij weer naar een topclub..quote:Op maandag 10 september 2007 17:28 schreef Blight het volgende:
Zijn salaris eisen zullen niet mals zijn.
Nee dank je, dan moeten we nog vaker onze beste spelers verkopen.quote:Op maandag 10 september 2007 16:39 schreef BoNi het volgende:
Liever terug naar 30.000 dan naar 60.000
Als ik mag schatten denk ik dat een stadion voor 30.000 man dat een keer of 25 vol zit uiteindelijk netto bijna net zoveel oplevert als een stadion voor 60.000 man dat maar een keer of 5 uitverkocht is.quote:Op maandag 10 september 2007 17:55 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Nee dank je, dan moeten we nog vaker onze beste spelers verkopen.
Vrijdag voor het laatst contact gehad, toen vertelde hij dat het steeds wat beter gingquote:
Denk ik niet, er zitten altijd minstens 35.000 man.quote:Op maandag 10 september 2007 18:29 schreef BoNi het volgende:
[..]
Als ik mag schatten denk ik dat een stadion voor 30.000 man dat een keer of 25 vol zit uiteindelijk netto bijna net zoveel oplevert als een stadion voor 60.000 man dat maar een keer of 5 uitverkocht is.
Ik hoef ook niet elk uur een updatequote:Op maandag 10 september 2007 18:38 schreef denthemen het volgende:
[..]
Vrijdag voor het laatst contact gehad, toen vertelde hij dat het steeds wat beter ging
Lange teentjes? Ga lekker de Prive lezen ofzo.quote:Op zondag 9 september 2007 23:29 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Denk dat jij daar niets over te zeggen hebt![]()
aanvoerder of niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |