Ben ik alleen maar blij mee. FUCK het NL 11tal.quote:
Hij en die Mocro van PSV zijn uit de selectie gezet.quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:36 schreef Damzkieee het volgende:
Want?
hmmquote:Moussa Dembélé heeft in een interview met het Vlaamse blad Sportwereld laten weten dat er afgelopen transferperiode veel clubs naar hem geïnformeerd hebben. De 20-jarige AZ'er besloot echter alle interesse van de hand te doen en voor een langer verblijf in Alkmaar te kiezen.
"Ik zat niet zo lang geleden te praten met mijn manager en hij begon alle clubs op te noemen die mogelijk waren. Ik heb in het midden van zijn uitleg gezegd dat hij moest stoppen. Ik wil er ook zo weinig mogelijk over weten. Op dat moment heb ik beslist gewoon nog een jaar bij AZ te blijven. Ik moet nog zoveel beter worden. Trainen om meer te scoren", aldus de Belg.
Al heel vroeg in zijn carrière vertrok Dembélé bij Germinal Beerschot om naar Nederland te vertrekken. Bij Willem II vond hij zijn plekje en liet daarmee een aanbieding van Anderlecht achter zich. "Anderlecht hoeft zich helemaal niks te verwijten. Ze zijn in die zaak onschuldig. Die club is gewoon mijn stijl niet. Het gesprek met Anderlecht en trainer Vercauteren was positief, maar ik wilde in Nederland spelen. Toen ik nog bij Germinal Beerschot speelde, keek ik op zondagavond naar Studio Voetbal op de NOS en niet naar de Belgische voetbalprogramma's. Dat zegt genoeg. Dat ik bij Willem II meer zou spelen heeft maar zijdelings meegespeeld toen."
tering Nicky Verstappenquote:Op vrijdag 7 september 2007 14:47 schreef Sethje het volgende:
[img ]Hier stond dus een grafsteen met ons aller Ajax[/img]
Wie wekt ons weer tot leven
Wat ook niet zo gek is aangezien de vergelijking totaal mank gaat en bovendien volkomen respectloos is.quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:51 schreef Sethje het volgende:
Laat ik dat maar weghalen dadelijk komen al die moraalridders weer mekkeren
Ja ik wou het daar ook niet mee vergelijken ik googelde alleen op grafsteen en ajax, maja dan gaat iemand meteen mekkeren over die urlquote:Op vrijdag 7 september 2007 14:59 schreef Silenus het volgende:
[..]
Wat ook niet zo gek is aangezien de vergelijking totaal mank gaat en bovendien volkomen respectloos is.![]()
Brutil Hose wacht op een telefoontjequote:
Nog net niet. Het kan wel weer goedkomen, maar zal een fikse cultuurschok voor nodig zijn.quote:Op vrijdag 7 september 2007 15:06 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ja ik wou het daar ook niet mee vergelijken ik googelde alleen op grafsteen en ajax, maja dan gaat iemand meteen mekkeren over die url![]()
AJAX IS DOOD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |