net of je een meisje kiest om het uiterlijk van haar tietenquote:Op vrijdag 7 september 2007 12:45 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Heul niet,
Als je kleine tieten mooier vind, neem je toch verkering met een meid met kleine tieten?
Wat is je probleem, heb je te dikke tieten?
Ik ben beschikbaar![]()
![]()
![]()
Agree!quote:Op vrijdag 7 september 2007 12:43 schreef rival het volgende:
als haar gezicht mooi is en haar kont lekker is mag ze van mij met een a aankomen hoor
voor sommigen is dat juist opwindendquote:Op woensdag 12 september 2007 11:37 schreef KD-fotografie het volgende:
OMG, die kijkt als een konijn tussen 2 lampen van de auto.
quote:
Beetje volle borst mag best, maar dan maximaal zo groot als die van Tatjana bijvoorbeeld. Groter vind ik absoluut niet mooi.quote:Op vrijdag 7 september 2007 12:42 schreef Scorpie het volgende:
Ik vind grote tieten ook niet mooi trouwens.
quote:Op woensdag 12 september 2007 16:49 schreef Hertog.Kebab het volgende:
En wat heb je nou weer aan dikke tieten als dat wijf een ongelofelijke grafhasses heeft![]()
Dan durf je toch niet eens in de buurt te komen.... Doe mij maar een leuk koppie en beetje normale verhoudingen![]()
Het engste bij zulks soort mensen zijn die kleine ogen in verhouding tot de rest.quote:
Was ik de enige die toen hij dit las gelijk op het fotoboek klikte?quote:Op woensdag 12 september 2007 02:21 schreef KD-fotografie het volgende:
Ik ben vrouw, heb flinke borsten (75D)
Fobo doet het nietquote:Op woensdag 12 september 2007 23:24 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Was ik de enige die toen hij dit las gelijk op het fotoboek klikte?
quote:Op donderdag 13 september 2007 22:44 schreef knerpie het volgende:
Als een meisje/vrouw grote tieten heeft, heeft ze waarschijnlijk ook tepels als keramische kookplaten.
Als een meisje/vrouw kleine tieten heeft, moet je eerst haar borstkast in elkaar trappen om haar dan pas tussen de tieten te neuken.Dus er is voor elk wat te zeggen....![]()
tis dat je het erbij zet, want andersquote:Op woensdag 12 september 2007 09:02 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Ik vind een lekkere kont belangrijker. (en nee ik ben geen homo, ik vind strakke, gespiere behaarde reten niks)
Homo.quote:Op vrijdag 7 september 2007 12:42 schreef Scorpie het volgende:
Ik vind grote tieten ook niet mooi trouwens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |