PS!!quote:
Fontys zeker?quote:
ahh, mooi danquote:Op vrijdag 7 september 2007 13:33 schreef Houniet het volgende:
[..]
tsja gelukkig is het elke vrijdagavond. gemiddeld rond 2130/2200 uur. dat komt mij goed uit, want moet elke vrijdag tot 2100 werken![]()
Beter dan Fipoquote:Op vrijdag 7 september 2007 13:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat zou wel handig zijn ja
Maar wellicht iets minder haalbaar als mijn ding
Die post van jou staat ook nog eens bovenaan de pagina, dus elke keer als ik de KSC pagina 2 open, zie ik 'masturbeerik' staan
Nee, HU.quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:34 schreef vdvorst het volgende:
[..]
PS!!![]()
[..]
Fontys zeker?
ik kreeg ook woensdag een email (om 10 uur, las deze om 15:00) dat ik die morgen om 9 uur op school moest zijn....
Ohja, dat gaat ook altijd fout jaquote:Op vrijdag 7 september 2007 13:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, HU.
Maar mijn inschrijving is ietwat raar verlopen
Hoenjee, mag jij nou inmiddels al aantreden?/
quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:37 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Ohja, dat gaat ook altijd fout ja
ik ben van opleiding veranderd, was bekent bij school, behalve bij mijn opleiding (vorige en huidige) dus werd ik ook nog fout ingedeelt... [afbeelding]
als ik klaar ben duik ik de kroeg inquote:Op vrijdag 7 september 2007 13:34 schreef vdvorst het volgende:
ahh, mooi dan
rond die tijd (21:00) drink ik liever een biertje
als ik ben ingedeeld krijg ik dat als goed is te horenquote:Op vrijdag 7 september 2007 13:35 schreef eer-ik het volgende:
Hoenjee, mag jij nou inmiddels al aantreden?/
klopt ja... was wel ingevoerd, maar vergeten door te voeren naar mijn opleiding...quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Die administratie op die scholen is ook van likemvestje he
quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:40 schreef Pheno het volgende:
Tieten
Mhh, gheen tepel te zien. Jammer. Stijve tepels zijnquote:
Ohja, dit is zo'n foto, waar als je er langer dan 5 minuten naar kijkt, je water ziet!quote:
ja zoiets jaquote:Op vrijdag 7 september 2007 13:43 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Ohja, dit is zo'n foto, waar als je er langer dan 5 minuten naar kijkt, je water ziet!
Water? Niet zo snel! Ik zie nu pas dat ze blond isquote:Op vrijdag 7 september 2007 13:43 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Ohja, dit is zo'n foto, waar als je er langer dan 5 minuten naar kijkt, je water ziet!
Best wel een lange nek ookquote:Op vrijdag 7 september 2007 13:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Water? Niet zo snel! Ik zie nu pas dat ze blond is
is dat zo? is me niet opgevallenquote:Op vrijdag 7 september 2007 13:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Water? Niet zo snel! Ik zie nu pas dat ze blond is
Halve foto, .quote:
waarom, heeft hij ook fotos van je baas?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |