quote:Op dinsdag 11 september 2007 12:42 schreef Lyzio het volgende:
Ik ken iemand die als hij ziet wie hem belt met de naam van de beller oppakt :/
Ik (Luuk) bel bijvoorbeeld naar 'm en hij pakt op van:
MET LUUK!!!!;D:D
ROFL
Luuk, I'm your fatherquote:Op dinsdag 11 september 2007 12:42 schreef Lyzio het volgende:
Ik ken iemand die als hij ziet wie hem belt met de naam van de beller oppakt :/
Ik (Luuk) bel bijvoorbeeld naar 'm en hij pakt op van:
MET LUUK!!!!;D:D
ROFL
Wat dacht je van: "mijn dank grenst aan hondsdolheid"quote:Op woensdag 12 september 2007 09:44 schreef Deceit het volgende:
deze is tè erg..
een niet zo een groot iem.:
'Mijn dank is groot, ook al ben ik maar 1 meter 65'
Mijn dank is onuitsprekelijk, ik zeg derhalve niets.quote:Op woensdag 12 september 2007 09:44 schreef Deceit het volgende:
deze is tè erg..
een niet zo een groot iem.:
'Mijn dank is groot, ook al ben ik maar 1 meter 65'
Mijn dank is verpletterend edoch niet dodelijk. Vond hem de eerste keer van die gast nog wel ok, maar als hij dat bij elke gunst doet gaat het snel vervelenquote:Op woensdag 12 september 2007 10:25 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Mijn dank is onuitsprekelijk, ik zeg derhalve niets.
Mijn dank is niet in geld uit te drukken...quote:Op woensdag 12 september 2007 11:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mijn dank is verpletterend edoch niet dodelijk. Vond hem de eerste keer van die gast nog wel ok, maar als hij dat bij elke gunst doet gaat het snel vervelen.
geen dank, liever geldquote:Op woensdag 12 september 2007 11:35 schreef matjas het volgende:
[..]
Mijn dank is niet in geld uit te drukken...![]()
quote:Op woensdag 12 september 2007 11:51 schreef Karrs het volgende:
"Waar ga je heen?"
"Kroatië, met de auto"
"Da's wel ver met de auto"
"Als je gaat lopen is 't net zover hoor![]()
![]()
"
Pfff...
Nee, ik loop niet leeg
Hee DJ, Draai Phil Collins...quote:Op woensdag 12 september 2007 12:38 schreef Spunks het volgende:
Ik ken iemand die op Justin Timberlake...
Mijn dank is groot, maar m'n buik is groterquote:Op woensdag 12 september 2007 10:25 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Mijn dank is onuitsprekelijk, ik zeg derhalve niets.
Heb je weleens een neger zien neuken?quote:Op woensdag 12 september 2007 07:21 schreef repeet het volgende:
Cafégrappen ! Wat wil je drinken ? Zoveel mogelijk ! Heb je zin in een triootje ? Dan moet je nu naar huis gaan!
quote:Op woensdag 12 september 2007 13:04 schreef Keltie het volgende:
[..]
Heb je weleens een neger zien neuken?
Moet je nu naar huis gaan!
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |