quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:04 schreef Geqxon het volgende:
Caps.
Check dat.quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:14 schreef G.Fawkes het volgende:
ik merk nu pas hoe kut de computers op werk en school zijn, sinds ik de mac mini heb
Spread the love!quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:14 schreef G.Fawkes het volgende:
ik merk nu pas hoe kut de computers op werk en school zijn, sinds ik de mac mini heb
Cool he?quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:42 schreef Tijn het volgende:
Hey, dat Numbers is best een vet programma.
Ja, dat wil ik ook, maar dan goedkoper.quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:42 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb hetzelfde probleem, maar gewoon een tweede lader gehaald.
quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:49 schreef Walter_Sobchak het volgende:
BINNEN!!!!!!!!!!
Picsquote:Op vrijdag 7 september 2007 11:49 schreef Walter_Sobchak het volgende:
BINNEN!!!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:49 schreef Walter_Sobchak het volgende:
BINNEN!!!!!!!!!!
quote:Je bent binnen
Binnen in m'n hart
Binnen in m'n ziel
Van binnen
Binnen sinds de dag
Dat ik voor jou viel
Binnen
Binnen in de droom
Die ik met je wil beginnen
Je bent binnen
Binnen
FOTO'Squote:Op vrijdag 7 september 2007 11:49 schreef Walter_Sobchak het volgende:
BINNEN!!!!!!!!!!
Ik ben dus niet de enige.quote:Op vrijdag 7 september 2007 12:13 schreef Rock-shocker het volgende:
HOERIGE TERINGWORD. JA ik wil de default taal veranderen in "Dutch". En ja ik wil ook dat je dat langer dan tien seconden onthoudt.
Maar nee, daar zijn we in Redmond weer te debiel voor.
Echt, Office voor Mac is best fijn, maar dit soort dingen maakt me nog steeds horendol.
Sinds iWork '08 heb ik MS Office niet meer gezien. Het is UB, het kan Office lezen en schrijven, het werkt perfect. Eén dezer dagen gaat MS Office van m'n MBP af.quote:Op vrijdag 7 september 2007 12:13 schreef Rock-shocker het volgende:
HOERIGE TERINGWORD. JA ik wil de default taal veranderen in "Dutch". En ja ik wil ook dat je dat langer dan tien seconden onthoudt.
Maar nee, daar zijn we in Redmond weer te debiel voor.
Echt, Office voor Mac is best fijn, maar dit soort dingen maakt me nog steeds horendol.
Ik heb net een supertof overzicht gemaakt van wat ik verwacht nodig te hebben aan materiaal op m'n werk (maandag begonnenquote:
Neuh, dat maakt het deste frustrerender, want het ligt dus niet aan mij, maar daadwerkelijk aan het stuk softwarequote:
Waar ik zelf niet tegen kan is dat er een harde-return (pagebreak) tussen twee pagina's zit, en dat als ik de laatste regel van de eerste pagina centreer, hij de eerste regel van de tweede pagina ook centreerd. Van dat soort geintjes. WTFquote:Op vrijdag 7 september 2007 12:26 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Neuh, dat maakt het deste frustrerender, want het ligt dus niet aan mij, maar daadwerkelijk aan het stuk software
Dit ziet er toch beter uit dan de eerdere plaatjes die ik gezien heb..quote:Op vrijdag 7 september 2007 00:31 schreef nietzman het volgende:
http://www.flickr.com/photos/ipodlounger/sets/72157601897176809/
Nieuwe iPods fotoset.
En ik zeg het meteen maar, die nano ziet er echt niet slecht uit. En verdomme wat is die classic dun in dergelijking met die 1st gen..
Hij shuffled nu nóg beterder!quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:10 schreef Mr.Noodle het volgende:
Wat is er trouwens nog meer veranderd aan die "nieuwe" Shuffle behalve de kleur?
Mjah, nou ja. Ik geloof dat de meeste mensen toch liever een Nano kopen.. puur om het kleine prijsverschil en coverflow!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:12 schreef Jarno het volgende:
Persoonlijk vind ik 80 euro voor een 1 GB speler best ranzig trouwens. Die hadden ze best naar 2 GB kunnen tillen.
Och, op zich vind ik zo'n Shuffle wel een mooi klein set-and-forget ding. Maar 1GB is echt te weinig voor 80 euro. Ik zit in de trein toch niet de hele tijd te geilen op m'n CoverFlow?quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:22 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Mjah, nou ja. Ik geloof dat de meeste mensen toch liever een Nano kopen.. puur om het kleine prijsverschil en coverflow!!!!!!!!!
100 euroquote:Op vrijdag 7 september 2007 12:57 schreef super-muffin het volgende:
Iemand een witte iPod 5.5G kopen?
Het was ook een klein beetje een cynische post, maar ik moet eerlijk zeggen zo'n display blijft toch wel fijner, kun je gewoon je nummertje direct kiezen. Met zo'n shuffle moet je net zo lang op <next> rossen totdat je een keer het goeie nummer tegenkomt, of je moet het van de "shuffle" functie af laten hangen..quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:24 schreef Jarno het volgende:
[..]
Och, op zich vind ik zo'n Shuffle wel een mooi klein set-and-forget ding. Maar 1GB is echt te weinig voor 80 euro. Ik zit in de trein toch niet de hele tijd te geilen op m'n CoverFlow?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |