quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:04 schreef Geqxon het volgende:
Caps.
Check dat.quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:14 schreef G.Fawkes het volgende:
ik merk nu pas hoe kut de computers op werk en school zijn, sinds ik de mac mini heb
Spread the love!quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:14 schreef G.Fawkes het volgende:
ik merk nu pas hoe kut de computers op werk en school zijn, sinds ik de mac mini heb
Cool he?quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:42 schreef Tijn het volgende:
Hey, dat Numbers is best een vet programma.
Ja, dat wil ik ook, maar dan goedkoper.quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:42 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb hetzelfde probleem, maar gewoon een tweede lader gehaald.
quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:49 schreef Walter_Sobchak het volgende:
BINNEN!!!!!!!!!!
Picsquote:Op vrijdag 7 september 2007 11:49 schreef Walter_Sobchak het volgende:
BINNEN!!!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:49 schreef Walter_Sobchak het volgende:
BINNEN!!!!!!!!!!
quote:Je bent binnen
Binnen in m'n hart
Binnen in m'n ziel
Van binnen
Binnen sinds de dag
Dat ik voor jou viel
Binnen
Binnen in de droom
Die ik met je wil beginnen
Je bent binnen
Binnen
FOTO'Squote:Op vrijdag 7 september 2007 11:49 schreef Walter_Sobchak het volgende:
BINNEN!!!!!!!!!!
Ik ben dus niet de enige.quote:Op vrijdag 7 september 2007 12:13 schreef Rock-shocker het volgende:
HOERIGE TERINGWORD. JA ik wil de default taal veranderen in "Dutch". En ja ik wil ook dat je dat langer dan tien seconden onthoudt.
Maar nee, daar zijn we in Redmond weer te debiel voor.
Echt, Office voor Mac is best fijn, maar dit soort dingen maakt me nog steeds horendol.
Sinds iWork '08 heb ik MS Office niet meer gezien. Het is UB, het kan Office lezen en schrijven, het werkt perfect. Eén dezer dagen gaat MS Office van m'n MBP af.quote:Op vrijdag 7 september 2007 12:13 schreef Rock-shocker het volgende:
HOERIGE TERINGWORD. JA ik wil de default taal veranderen in "Dutch". En ja ik wil ook dat je dat langer dan tien seconden onthoudt.
Maar nee, daar zijn we in Redmond weer te debiel voor.
Echt, Office voor Mac is best fijn, maar dit soort dingen maakt me nog steeds horendol.
Ik heb net een supertof overzicht gemaakt van wat ik verwacht nodig te hebben aan materiaal op m'n werk (maandag begonnenquote:
Neuh, dat maakt het deste frustrerender, want het ligt dus niet aan mij, maar daadwerkelijk aan het stuk softwarequote:
Waar ik zelf niet tegen kan is dat er een harde-return (pagebreak) tussen twee pagina's zit, en dat als ik de laatste regel van de eerste pagina centreer, hij de eerste regel van de tweede pagina ook centreerd. Van dat soort geintjes. WTFquote:Op vrijdag 7 september 2007 12:26 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Neuh, dat maakt het deste frustrerender, want het ligt dus niet aan mij, maar daadwerkelijk aan het stuk software
Dit ziet er toch beter uit dan de eerdere plaatjes die ik gezien heb..quote:Op vrijdag 7 september 2007 00:31 schreef nietzman het volgende:
http://www.flickr.com/photos/ipodlounger/sets/72157601897176809/
Nieuwe iPods fotoset.
En ik zeg het meteen maar, die nano ziet er echt niet slecht uit. En verdomme wat is die classic dun in dergelijking met die 1st gen..
Hij shuffled nu nóg beterder!quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:10 schreef Mr.Noodle het volgende:
Wat is er trouwens nog meer veranderd aan die "nieuwe" Shuffle behalve de kleur?
Mjah, nou ja. Ik geloof dat de meeste mensen toch liever een Nano kopen.. puur om het kleine prijsverschil en coverflow!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:12 schreef Jarno het volgende:
Persoonlijk vind ik 80 euro voor een 1 GB speler best ranzig trouwens. Die hadden ze best naar 2 GB kunnen tillen.
Och, op zich vind ik zo'n Shuffle wel een mooi klein set-and-forget ding. Maar 1GB is echt te weinig voor 80 euro. Ik zit in de trein toch niet de hele tijd te geilen op m'n CoverFlow?quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:22 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Mjah, nou ja. Ik geloof dat de meeste mensen toch liever een Nano kopen.. puur om het kleine prijsverschil en coverflow!!!!!!!!!
100 euroquote:Op vrijdag 7 september 2007 12:57 schreef super-muffin het volgende:
Iemand een witte iPod 5.5G kopen?
Het was ook een klein beetje een cynische post, maar ik moet eerlijk zeggen zo'n display blijft toch wel fijner, kun je gewoon je nummertje direct kiezen. Met zo'n shuffle moet je net zo lang op <next> rossen totdat je een keer het goeie nummer tegenkomt, of je moet het van de "shuffle" functie af laten hangen..quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:24 schreef Jarno het volgende:
[..]
Och, op zich vind ik zo'n Shuffle wel een mooi klein set-and-forget ding. Maar 1GB is echt te weinig voor 80 euro. Ik zit in de trein toch niet de hele tijd te geilen op m'n CoverFlow?
Beetje weinig, vind je niet?quote:
Kwestie van een goeie smart playlist maken tbv je shuffle. Toch? Soms kan wat minder keuze ook wel fijn zijn.quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:30 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Het was ook een klein beetje een cynische post, maar ik moet eerlijk zeggen zo'n display blijft toch wel fijner, kun je gewoon je nummertje direct kiezen. Met zo'n shuffle moet je net zo lang op <next> rossen totdat je een keer het goeie nummer tegenkomt, of je moet het van de "shuffle" functie af laten hangen..
Als ik een nieuwe zou kopen, dan wordt het een 8GB Nano. Klein genoeg om in je broekzak te steken en je hebt nog enigzins een variatie aan muziek mee op je iPod, waardoor ik niet in 3 uur reizen, 3x naar dezelfde muziek hoef te luisteren. Heel dat video kan me trouwens aan m'n reet roesten... vind het niet fijn om op zo'n klein scherm naar een serie/film te kijken..quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:32 schreef Jarno het volgende:
[..]
Kwestie van een goeie smart playlist maken tbv je shuffle. Toch? Soms kan wat minder keuze ook wel fijn zijn.
En eigenlijk vind ik de hele iPod lijn nu wat verwarrend en complex. Ik wil best een nieuwe iPod, maar weet bij God niet welke ik zou moeten kiezen.
De Classic is wat mij betreft nog steeds de enige serieuze optie. Op alle andere iPods past gewoon te weinig muziek.quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:32 schreef Jarno het volgende:
[..]
En eigenlijk vind ik de hele iPod lijn nu wat verwarrend en complex. Ik wil best een nieuwe iPod, maar weet bij God niet welke ik zou moeten kiezen.
Ach, ik heb met m'n vorige iPod (Video, 80GB) wel eens Heroes zitten kijken in de trein. Kon heen en weer precies één aflevering kijken. Dat was best okay-ig en weer eens wat anders dan muziek luisteren.quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:39 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Als ik een nieuwe zou kopen, dan wordt het een 8GB Nano. Klein genoeg om in je broekzak te steken en je hebt nog enigzins een variatie aan muziek mee op je iPod, waardoor ik niet in 3 uur reizen, 3x naar dezelfde muziek hoef te luisteren. Heel dat video kan me trouwens aan m'n reet roesten... vind het niet fijn om op zo'n klein scherm naar een serie/film te kijken..
Mee eens. Op 2" nog wel, bij de Nano, nee dank je. Overbodig wat mij betreft.quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:39 schreef Mr.Noodle het volgende:
Heel dat video kan me trouwens aan m'n reet roesten... vind het niet fijn om op zo'n klein scherm naar een serie/film te kijken..
Als ik dat wil dan klap ik m'n Macbook wel open, dan kunnen we saampjes oordopjes delen en naar serie kijken...quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:41 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ach, ik heb met m'n vorige iPod (Video, 80GB) wel eens Heroes zitten kijken in de trein. Kon heen en weer precies één aflevering kijken. Dat was best okay-ig en weer eens wat anders dan muziek luisteren.
Mja, dat vind ik (naast het feit dat ik mijn MB niet bij me heb in de trein) toch wel wat lastiger hoor. Met een iPod kun je lekker in een hoekje wegkruipen met een serie.quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:44 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Als ik dat wil dan klap ik m'n Macbook wel open, dan kunnen we saampjes oordopjes delen en naar serie kijken...![]()
Ik kom niet graag in contact met mede-reizigers. Vooral niet van die studentjes die zo nodig met hun Mac het hele tafeltje in beslag moeten nemen.quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:48 schreef Tijn het volgende:
In een hoekje kruipen?
Gewoon m'n laptop op zo'n tafeltje, gaat prima
Mwoah, gaat prima. Zeker in zo'n koploper van de NS (jeweet wel zo eentje met van die oranje stoeltjesquote:Op vrijdag 7 september 2007 13:46 schreef Jarno het volgende:
[..]
Mja, dat vind ik (naast het feit dat ik mijn MB niet bij me heb in de trein) toch wel wat lastiger hoor. Met een iPod kun je lekker in een hoekje wegkruipen met een serie.
Je gaat gewoon een iPheun kopen J., You can't resist it..quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:51 schreef Jarno het volgende:
Nou goed, ik ben er dus al wel uit dat ik graag de mogelijkheid tot video heb. De Shuffle valt dus al af. We komen er wel.. (Wedden dat het de Touch wordt?)
.
Lijkt me de beste keuze.quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:51 schreef Jarno het volgende:
Nou goed, ik ben er dus al wel uit dat ik graag de mogelijkheid tot video heb. De Shuffle valt dus al af. We komen er wel.. (Wedden dat het de Touch wordt?)
.
Daar was ik al uit.quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:54 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Je gaat gewoon een iPheun kopen J., You can't resist it..![]()
Dat is de reden dat ik nog niet op bestel heb gedrukt.quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:57 schreef Tijn het volgende:
[..]
Vind je het niet irritant dat er maar 16 GB muziek op past?
Ja, maar dat betekent dus dat je dadelijk de iPod Touch en de iPhone hebt das echt irritant.quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:55 schreef Jarno het volgende:
[..]
Daar was ik al uit.. Ik heb ook niks tegen de iPhone als gadget, maar die hele hype eromheen.
. En het feit dat Leopard er door vertraagd was.
.
Waarom heb je uberhaupt een Touch én een iPhone gelijktijdig in bezit?quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:01 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ja, maar dat betekent dus dat je dadelijk de iPod Touch en de iPhone hebt das echt irritant.
Dan ga je de deur uit en dan neem je per ongeluk je iPod Touch mee ipv van de iPhone en dan kun je niet bellen omdat dat 2 f*cking dinger zoveel op elkaar lijken
Of het is zo erg dat je met bij een lokale Apple-boer gaat klagen dat je telefoonfunctie op je iPod Touch het niet doet..
Daarom wil ik ook nog even wachten (iig tot de Expo). Maar ik wil OOK een iPod. (Want de vorige heb ik gesobchacked omdat ik er van overtuigd was dat er een 80GB Touch zou komen...dem!)quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:01 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ja, maar dat betekent dus dat je dadelijk de iPod Touch en de iPhone hebt das echt irritant.
Dan ga je de deur uit en dan neem je per ongeluk je iPod Touch mee ipv van de iPhone en dan kun je niet bellen omdat dat 2 f*cking dinger zoveel op elkaar lijken
Dan hoef je in elk geval niet te syncen en kun je op het moment dat je iets luistert bepaalt wat je wilt horen, in plaats op het moment dat je 'em aan je computer hangt.quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:01 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dat is de reden dat ik nog niet op bestel heb gedrukt.. Nee, ik heb ook een nano gehad en als je goeie smart playlists maakt is dat allemaal zo erg nog niet. Tuurlijk, het is best lekker als je ALLES bij je hebt, maar wat ik zei, ik heb ruim 80GB aan muziek en dat kan ook té veel zijn hoor.
Ja, als er een iPhone komt gaat de Touch de deur uit, da's duidelijk. Je zou gek zijn beide aan te houden.quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:02 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Waarom heb je uberhaupt een Touch én een iPhone gelijktijdig in bezit?
Nouja, ik heb wel regelmatig in de trein gezeten en geen enkel nummer afgeluisterd omdat ik continue aan het skippen en browsen was in m'n library. Okay, leuk tijdverdrijf, maar het valt niet echt onder de noemer muziek luisteren.quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:03 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dan hoef je in elk geval niet te syncen en kun je op het moment dat je iets luistert bepaalt wat je wilt horen, in plaats op het moment dat je 'em aan je computer hangt.
Het hele idee van een iPod is wat mij betreft dat ik al m'n muziek bij me heb. Als ik daar elke keer een selectie in moet maken als ik 'em in m'n Mac prik, hoeft het wat mij betreft niet.
Maar hey, dat ben ik
Misschien krijg je nog zo'n oude "roze" die kun je voor vet veel geld verpatsen aan die "Perez Hilton" typetjes..quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:15 schreef Svyatagor het volgende:
(als je de shuffle die ik straks bij mijn ING Card krijg niet meerekent)
D'r was een software hack voor, volgens RTL BLVD..quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:20 schreef Jarno het volgende:
Hoe staat het trouwens met de iPhone unlocking business? Kun je al zo'n ding importeren en met een crackje van 5 minuten je eigen SIM gebruiken, of moet je de soldeerbout er nog voor aanslingeren en 6 iPhone's verslijten voordat het lukt?
Je krijgt schijnbaar een kado-code voor Bol.com, dus ik vermoed dat het een nieuwe wordtquote:Op vrijdag 7 september 2007 14:21 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Misschien krijg je nog zo'n oude "roze" die kun je voor vet veel geld verpatsen aan die "Perez Hilton" typetjes..
Ja, dat vraag ik me ook al heeeeeel lang af. Dat zou wel een argument VOOR de Touch zijn wmb.quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:23 schreef super-muffin het volgende:
Kun je trouwens met je Touch muziek afspelen via AirTunes? Dat zou echt tof zijn
Daar wacht ook ik al eeuwen op. Gewoon naar je Airport / AppleTV / Mac streamen, en andersom: Spul dat op je Mac staat wireless naar je iPod Touch streamen.quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:24 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja, dat vraag ik me ook al heeeeeel lang af. Dat zou wel een argument VOOR de Touch zijn wmb.
Tof als je dit op je iPhone kan kijken..quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:34 schreef Mr.Noodle het volgende:
Trouwens die iTunes ringtonemaker, kun je die alleen van mp3's of gaat dat ook uit bijvoorbeeld series. Die je gedownload hebt via de iTunes videostore? Ik probeer nu dus zo'n ringtone te rippen uit zo'n campy jaren '60 Batman serie, met dat geluidje als de Batphone weer eens afgaat..
Deze ? : http://www.captkundalini.com/Sounds/Batphone.mp3quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:34 schreef Mr.Noodle het volgende:
Trouwens die iTunes ringtonemaker, kun je die alleen van mp3's of gaat dat ook uit bijvoorbeeld series. Die je gedownload hebt via de iTunes videostore? Ik probeer nu dus zo'n ringtone te rippen uit zo'n campy jaren '60 Batman serie, met dat geluidje als de Batphone weer eens afgaat..
Ja diequote:Op vrijdag 7 september 2007 14:45 schreef ChOas het volgende:
[..]
Deze ? : http://www.captkundalini.com/Sounds/Batphone.mp3
Hoezo "lijkt het maar zo"? Je ziet toch dat de nieuwe donkerder rood zijn dan de oude.quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:26 schreef JoMo0 het volgende:
Trouwens lijkt het maar zo of is "het nieuwe rood" veel minder fel.
[afbeelding]
Handjes gewassen ?quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:51 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Zo...klaar met rukken
In een notedop: erg mooi en erg erg snel. Het verschil met mijn oude 2.16C2D is behoorlijk, zelfs met gelijk geheugen.
Volgens mij kom je met de map /Users/Annie/ heel erg ver: Daar staan je pref-files in, muziek library, documenten... basicly alles.quote:Op vrijdag 7 september 2007 15:04 schreef Anthraxx het volgende:
Als je OSX opnieuw installeert en je kiest voor behoud van gegevens, wat bewaard hij allemaal? iTunes library? Documenten? Maar verder? Toch geen programma specifieke gegevens? En de programma's in je programma directory toch ook niet? Of wel?
quote:Op vrijdag 7 september 2007 15:13 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik heb zojuist de user/Walter/ van mijn MBP naar mijn nieuwe iMac overgeheveld via FW800 (dat heerscht nl). Werkt perfect.
Hm, ik zou toch met de map 'Library' wat selectiever omgaan denk ik. Daar staat wellicht toch wat oude meuk in die niet meer gebruikt wordt doordat je ooit tooltjes en proggies heb geprobeerd enzo.quote:Op vrijdag 7 september 2007 15:13 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik heb zojuist de user/Walter/ van mijn MBP naar mijn nieuwe iMac overgeheveld via FW800 (dat heerscht nl). Werkt perfect.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |