Ik vond het tegenvallen. Hij pakte er een paar goed. Maar hij wordt wel erg gehyped.quote:Op zondag 4 november 2007 17:16 schreef Pritt het volgende:
Ik ben benieuwd naar de samenvatting vanavond, scheen super geweest te zijn.
Daar moeten ze niet moeilijk over doen als ie een van de slechtsbetaalde spelers is. Ruil maar van salaris met die Lorcaquote:Op dinsdag 6 november 2007 11:14 schreef Yozzz het volgende:
Ah, over een jaartje wordt Piet tóch weer verguisd door de aanhang van Vitesse. Ik heb een vermoeden dat Louis Laros (zijn zaakwaarnemer) Afonso Alves-achtige taferelen gaat zorgen en Piet voor een prikkie wegloopt.
Ze moeten idd maar eens snel onderhandelen.quote:Op dinsdag 6 november 2007 13:49 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Daar moeten ze niet moeilijk over doen als ie een van de slechtsbetaalde spelers is. Ruil maar van salaris met die Lorca
Ik ben heel blij voor mezelf <--- Geweldig!quote:Velthuizen in basis Jong Oranje
Doelman Piet Velthuizen start vrijdag voor het eerst in de basis van Jong Oranje bij een EK-kwalificatiewedstrijd.
Jong Oranje speelt in Nijmegen tegen Macedonië. "Fantastisch, toch?', zegt de Vitesse-doelman enthousiast. "Ik heb het net gehoord en ben heel blij voor mezelf. Daar heb je het al die jaren toch voor gedaan."
Velthuizen voelt zich helemaal in zijn element bij Jong Oranje, dat volgend jaar ook deelneemt aan de Olympische Spelen. "Dit is een leuke groep zonder vedetten. Een grote speler als Royston Drenthe blijft ook gewoon zichzelf."
quote:Velthuizen is er nog niet uit met Vitesse
Datum: 21-nov-2007 13:58
Door Bart Vlietstra
Piet Velthuizen hoopt deze winter bij te tekenen bij Vitesse. De Arnhemse club deed de doelman onlangs een aanbieding om zijn contract open te breken tot 2012, maar Velthuizen legde dat, in overleg met zijn zaakwaarnemer Louis Laros, naast zich neer. “Ik wil best bijtekenen, want ik draag Vitesse een warm hart toe. Het gaat om het financiële aspect van de aanbieding, dat is nog niet naar mijn zin,” aldus de doelman van Jong Oranje tegen Sportweek. Velthuizen, die nog altijd keept op basis van een prestatiecontract met een relatief laag basissalaris, heeft geen moeite met de contractduur. “Daaruit spreekt wél waardering. Ik wil op zich best tot die tijd bijtekenen. Ik hoop dat we er deze winter uitkomen.”
Net zoals ze gedaan hebben met die rooie uit Emmen?quote:Op woensdag 21 november 2007 15:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als ik PSV was zou ik hem kopen en voor veel geld een half jaar verhuren
Vitesse moet wel want die hebben geen keeper meer dan. En Velthuizen is nog spotgoedkoop en Gomes heeft ook niet het eeuwige leven.quote:Op woensdag 21 november 2007 16:42 schreef sjimz het volgende:
Vitesse zal toch niet zo dom zijn om hem voor veel geld weer te huren zoals jij zegt DAM.
Appels en perenquote:Op woensdag 21 november 2007 16:43 schreef Grulez het volgende:
[..]
Net zoals ze gedaan hebben met die rooie uit Emmen?
PSV moet hem sowieso binnenhalen jaquote:Op woensdag 21 november 2007 15:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als ik PSV was zou ik hem kopen en voor veel geld een half jaar verhuren
Maar de komende jaren nog nietquote:Op woensdag 21 november 2007 17:00 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
PSV moet hem sowieso binnenhalen ja![]()
quote:Op woensdag 21 november 2007 22:07 schreef Migue het volgende:
Het is beide fruit.
Maarten Stekelenburg vertrekt na dit seizoen ook bij Ajax, als hij zo doorgaat. Misschien Piet Velthuizen samen met Kenneth Vermeer maar laten uitvechten wie de nieuwe Ajax-doelman wordt?quote:
Lijkt mij wel een redelijke club voor Piet. Boschker heeft ook niet de eeuwige jeugd.quote:Op woensdag 28 november 2007 09:23 schreef DarkShine het volgende:
En nu gaat FC Twente aan hem trekken
Mocht ie komen lijkt het me een redelijke indicatie dat ie aan zijn laatste seizoen bezig is.quote:Op woensdag 28 november 2007 18:20 schreef RayMania het volgende:
[..]
Lijkt mij wel een redelijke club voor Piet. Boschker heeft ook niet de eeuwige jeugd.
wie wil maarten nou hebenquote:Op woensdag 28 november 2007 09:55 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Maarten Stekelenburg vertrekt na dit seizoen ook bij Ajax, als hij zo doorgaat. Misschien Piet Velthuizen samen met Kenneth Vermeer maar laten uitvechten wie de nieuwe Ajax-doelman wordt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |