quote:Op maandag 10 september 2007 10:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Barthez, Canizarez, Valdes en Coupet zijn geen topkeepers
alleen speelt Grot neit meer in Nijmegenquote:Op maandag 10 september 2007 17:22 schreef Elvislives het volgende:
Wij hebben alle goéie Nijmegenaren, zij alle slechte (Worm) en slechte Arnhemmer (Grot). Houden zo, die verdeling!
Hij zat toch goéd mis bij die bal die Lazovic voorlangs kopte. Hij had daar helemaal niet moeten zijn ook, maar verder had hij inderdaad weer een aantal schittende reddingen. Piet:quote:Op maandag 17 september 2007 08:33 schreef Yozzz het volgende:
En weer een aantal wereldsaves tegen PSV. Waar houdt de opmars van Piet op (en volgende week niet dit bericht quoten als hij tegen De Graafschap 3 blunders maakt)
Inderdaad, hij mocht vrijdag het laatste kwartiertje meedoenquote:Op woensdag 12 september 2007 23:17 schreef Migue het volgende:
Helmond Sport inmiddels toch?
quote:Doelman Piet Velthuizen won zijn prestigestrijd met oud-ploeggenoot Danko Lazovic door zich voorafgaand aan PSV-Vitesse te onderhouden met scheidsrechter Kevin Blom, die later niet voor een strafschop floot na een duel tussen beiden. 'Ik zei tegen Blom dat hij Danko in de gaten moest houden. Die heeft thuis een zwembad en duikt graag.'
Je blijft bezig he ouwe snoepertquote:Op vrijdag 21 september 2007 11:42 schreef Smeich het volgende:
een vriendin scannen....
Ik zal 'm morgenmiddag ff scannen, ligt hier ook in huis.quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:42 schreef Smeich het volgende:
Ik zal er eind van de middag wel even een scan van maken.
Edït: sorry mensen... ik heb er geen tijd voor kunnen vinden en heb nu ook de gids ergens achtergelaten daar ik deze meenam om ergens bij een vriendin te scannen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |