abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 7 september 2007 @ 10:23:18 #1
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_52999758
Een beetje slungelig, soms uiterst traag maar met de reflexen van een Panter staat Piet Velthuizen in de goal van Vitesse. Met enkele wereldsaves is hij dé man achter onder andere de overwinningen op NEC afgelopen weekend en AZ.

Vorig seizoen stond hij daar ineens. Jong, talentvol en de nieuwe keeper van Vitesse door het vertrek van Wapenaar. Eerst wierp huurling Vladimir Stojkovic nog roet in het eten, maar dit seizoen is Piet terug en beter dan ooit.

Aanbid hier de man die Edwin van der Sar op zal volgen bij Oranje!

quote:
Voetbal Vitesse-doelman lost belofte in
‘Ik wil me richten op de wereldtop’

Piet Velthuizen (20) wordt gezien als een van de grootste Nederlandse keeperstalenten. Met Vitesse is hij nog ongeslagen. Maar hij mikt op veel grotere prestaties.
Het seizoen is pas drie duels oud, maar voor Vitesse-keeper Velthuizen is het nu al een ‘topjaar’. Bij zijn club loopt het momenteel: drie wedstrijden, negen punten en samen met Feyenoord koploper.

Velthuizen zelf heeft zich in zijn prille carrière nog nooit zo sterk gevoeld als tijdens de voorbereiding op dit seizoen. ‘Zowel fysiek als ook geestelijk. Wie staat er met twintig jaar al onder de lat en krijgt een kans van de trainer? Dat zijn er maar weinig.’

Vorig seizoen debuteerde hij vrij plotseling, maar hij belandde even plotsklaps op de bank. Na een reeks van zeven duels onder de lat, gaf De Mos de gehuurde Servische doelman Vladimir Stojkovic speeltijd. ‘Daar ben ik mentaal hard van geworden.’

In het huis van Velthuizen hing al tijden een ongebruikte boksbal. Die kwam toen goed uit. Een paar keer afreageren en hij voelde zich weer goed. Weg agressie, weg adrenaline uit het lichaam. ‘Niemand heeft mij in die tijd horen klagen.’

Thuis is hij rustig. Maar eenmaal in het doel gaat hij ‘los’. ‘Op het veld sla ik om. Ik voel een soort klik en dan ben ik een ander persoon. Zodra ik gras en een bal zie, ben ik verkocht. Ook al loop ik in m’n mooie nette schoenen, als ik een bal zie aankomen van een klein jochie, schiet ik hem terug.’

Vroeger waren zijn hobby’s: voetballen en slapen. Dat laatste had hij ooit eens als 14-jarige opgegeven als zijn vrijetijdsbesteding. Nu brengen andere zaken hem tot rust. Beetje in de tuin werken, stoepje vegen en onkruid wieden. En golfen.

Voetbal is echter de enige bezigheid waar hij echt van onder de indruk is. Stel dat hij gaat golfen en na een halfuur heeft de jeugdige doelman last van zijn arm. ‘Pfff, ik ga naar huis.’ Maar met voetbal niet. ‘Ik blijf maar doortrappen.’

Foppe de Haan maakt indruk op de Vitesse-goalie, ook al heeft hij de bondscoach van Jong Oranje nog maar twee duels meegemaakt. Een gedreven man, ziet hij. ‘Daar houd ik van. Ik ben zelf ook gedreven.’

Hij krijgt complimenten over zijn snelle reflexen en zijn traptechniek, weet hij. ‘Maar ook al zeggen mensen: je bent zo goed, dan nóg wil ik alles verbeteren, want ik ben een perfectionist. Ik wil niet top worden, maar wereldtop. Als je dát wilt bereiken, moet je nóóit tevreden zijn.’

Niet dat Velthuizen zichzelf de hemel inprijst. Een plekje onder de lat bij Vitesse moet hij nog elke dag op de training en in elke wedstrijd verdienen. Een lijn uitstippelen om het uiteindelijke doel - de wereldtop - te bereiken, daar doet hij niet aan. ‘Ik werk niet met lijnen, ik werk van dag tot dag.’

Bij Jong Oranje blijft zijn debuut voorlopig echter uit. Velthuizen moest eerst met Boy Waterman (AZ) en nu met Kenneth Vermeer (Willem II) twee talentvolle keepers voor zich dulden. Morgen in Fredrikstad tegen Jong Noorwegen, waar de beloften van het Nederlandse voetbal een EK-kwalificatiewedstrijd spelen, keept Vermeer hoogstwaarschijnlijk.

‘Maar ik vind hem een fantastische keeper, hoor’, stelt De Haan. ‘Piet is een jongen die echt is, geen denker. Fouten achtervolgen hem niet. De beurt van Piet komt wel.’

Velthuizen: ‘Ik ben niet ongeduldig. Eens komt de eerste keer. Nu, of over drie maanden.’
Bron: dagblad De Pers.



En Piet zag dat het goed was...
quote:
Piet Velthuizen – Future Dutch international goal-keeper?

03-09-07 Mercopress.com

After three rounds of the Eredivisie Championship in Holland it is something of a major surprise to most football followers, to see the name of Vitesse Arnhem sitting in second place, only edged out of top spot by Feyenoord’s superior goal difference. Both team’s have 9 points from 3 victories.

On Sunday, Vitesse, cheered on by nearly 19,000 fanatical fans, hung on grimly to a 1-0 lead, courtesy of a 16’ Harry Gommans headed goal, in a local ‘derby’ against near neighbours NEC of Nijmegen.

It was no surprise when Vitesse’s 20 year old goalkeeper Piet Velthuizen was quite rightly named ‘Man of the Match’, because at times it appeared as if it Velthuizen was playing alone against NEC! The Vitesse midfield had a bad day with no-one able to hold the ball up, and the visitors gradually took control of the game and subjected the Vitesse defence to a severe pounding for most of the second half.

Shots rained in from all angles, but Velthuizen was unbeatable, for the second game in succession, and the NEC players must have despaired at ever beating the young keeper.

Last week Velthuizen defied top-rated AZ Alkmaar with a series of top class saves and this Sunday he excelled with a goal-keeping display of the highest quality.

Van Beukering looked certain to score for NEC but somehow the 20 year old keeper touched the ball around the post. Rutger Worm’s fierce drive was heading for the top corner of the net, but Velthuizen flung himself high and wide and managed to divert the ball over the bar. Worm could only hold his head in despair! The young goal-keeper has a safe pair of hands too and smothered everything on the ground, left or right side. It was an unforgettable display.

Although his home is in Nijmegan, fierce rivals of Vitesse, and just 10 kms away, Piet Velthuizen signed for Vitesse as an 11 year old, playing his way through the junior and youth teams. He is currently the Dutch Under 21 team’s custodian, and is being tipped by many experts to take over from Edwin van der Sar as the National keeper, sometime in the future.

His chance to become the Vitesse number one keeper came in unusual circumstances. With the regular keeper under pressure from the fans after conceding 5 goals against Champions PSV in a league match last season, the Vitesse coach thrust the youngster into the ‘hot seat’ and he acquitted himself admirably. He’s been the first choice ever since.

‘Living in near-by Nijmegan I often get abuse from NEC fans who recognize me on the street – but I try not to react and so avoid getting into trouble, but sometimes it is difficult – but I don’t carry a gun for protection’ said Velthuizen laughingly.

He added, ‘I model myself on the great Italian goal-keeper Buffon, but have the greatest admiration for van der Sar. I aim to do my best for Vitesse, train hard and try and get to the very top. Of course if one of the big sides in Holland showed interest in me then I would have to consider moving, and it would be fantastic to have the chance to play in England one day, but I’m still learning and this is a good club for that’.

In three games this season Velthuizen has only had to pick the ball out of the back of the net on one occasion – in the opening game against Sparta, which Vitesse subsequently went on to win 2-1. It takes an exceptional strike to beat him and on 15 September, Vitesse face their biggest test of the season when they play Champions PSV in Eindhoven. Most people are predicting a victory for the home team, but as their strikers will discover, creating goal-scoring opportunities is fine, but the ball has to be put into the net and beating Piet Velthuizen could prove to be a frustrating experience.

By Patrick Watts - European Correspondent.
Arnhem – Holland.
pi_52999786
Als hij zo door blijft gaan, mag hij van mij van der Sar zeker opvolgen ja.
  vrijdag 7 september 2007 @ 10:24:58 #3
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_52999789
En Piets paspoort:

Paspoort
Geboorteplaats Nijmegen
Geboortedatum 3-11-1986
Rugnummer 1
Positie Keeper
Lengte 1,89 meter
Gewicht 87,5 kilogram
Contract tot 30-6-2010
Debuut Vitesse 31-12-2006
(Heracles - Vitesse2-2)





  vrijdag 7 september 2007 @ 10:29:33 #4
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_52999894
Godzijdank dat hij is opgestaan zeg.. met "de Steek" zie ik het echt niet zitten.
pi_53000237
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 10:24 schreef Yozzz het volgende:
En Piets paspoort:

Paspoort
Geboorteplaats Nijmegen
!
  vrijdag 7 september 2007 @ 10:46:11 #6
184465 Migue
Sensuele man
pi_53000275
Idd, en Waterman maakt mij (nog?) teveel fouten, bij Vermeer houd ik mijn hart vast bij elke bal die richting het doel gaat... Alleen Velthuizen en Vorm zie ik van de huidige jonge jongens het gaan maken in Oranje.
pi_53000300
Meest getalenteerde keeper van de Eredivisie.

Hij zal wel eens de Gomes van dit seizoen kunnen worden.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_53000411
Piet is een held. Absoluut.
Don't think twice, it's all right.
  vrijdag 7 september 2007 @ 11:06:17 #9
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_53000667
Jammer dat die niet naar ons is gekomen, hij wou wel graag. Wel begrijpelijk dat Vitesse hem niet zomaar liet gaan.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_53001049
Velthuizen en Vorm, ik denk dat ze meer potentie hebben dan de Steek.

Vermeer geloof ik niet zo in, die is nogal gestagneerd in zijn ontwikkeling door die tijd bij Ajax 2.

Boy Waterman blijft Boy Waterman. Hij is nogal eccentriek, doet wel eens iets geks, maar is ook wel een talentvolle keeper. Maar nog niet beslissend, dat zijn Velthuizen en Vorm al wel, soms.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  vrijdag 7 september 2007 @ 11:21:18 #11
67174 Dos37
Come on Twente
pi_53001054
Wel een goede keeper maar de namen waarmeehij hier vergeleken wordt schiet ik van in de lach. (Gomes, van der Sar) laat ie daarvoor eerst maar een paar jaar aan de top staan.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_53001167
Leuke keeper, maar hij heeft nog een hele lange weg te gaan.
pi_53002266
Goede keeper
AFC AJAX
pi_53002442
Altijd goed, een talentvolle keeper erbij.
pi_53002550
Hij kan keepen, dat zeker. Ik vind hem tactisch nog niet een van de sterksten. Dan doel ik met name op slimheid. Hij mengt zich nog in dingen waar hij beter weg kan blijven. Dat kan hem blessures gaan kosten. Maar dat is ook weer een kwestie van ervaring. Mentaal was hij vroeger nogal eens van z'n stuk te krijgen, dat lijkt hij nu wel kwijt te zijn. We zullen zien hoe hij zich ontwikkelt.
That's all folks!
  vrijdag 7 september 2007 @ 12:33:40 #16
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_53002782
Hij heeft veel talent las ik een keer in de VI. Ik zal 'm eens in de gaten houden..
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_53003797
Hij ik ook nog maar 20 jaar. Maar ik weet zeker dat deze jongen er wel komt. Hij is gewoon zeer talentvol. Enige puntje van kritiek is dat hij wel eens wat sneller mag zijn met uittrappen.
O ja;

PIET PIET PIET PIET
Vitesse, Celtic FC, Everton, Green Bay Packers.
pi_53004052
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 12:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij kan keepen, dat zeker. Ik vind hem tactisch nog niet een van de sterksten. Dan doel ik met name op slimheid. Hij mengt zich nog in dingen waar hij beter weg kan blijven. Dat kan hem blessures gaan kosten. Maar dat is ook weer een kwestie van ervaring. Mentaal was hij vroeger nogal eens van z'n stuk te krijgen, dat lijkt hij nu wel kwijt te zijn. We zullen zien hoe hij zich ontwikkelt.
Vroeger??? Hij is pas 20..
pi_53004138
Dan heb je er al wel 20 jaar opzitten hoor.
That's all folks!
pi_53004197
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 13:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Dan heb je er al wel 20 jaar opzitten hoor.
Ja waar heb je het nu over dan? Jij kent hem al vanaf toen ie 5 was ofzo?
pi_53004391
Nee, ik doel natuurlijk op de sores in de leeftijd van 15 tot pakweg 19 jaar. Oke, pubertijd, maar wel karaktereigen.
That's all folks!
pi_53005780
PIET PIET PIET!

Wel even wat anders dan een Old Trafford dat Ruud Ruud roept maar toch wel leuk . Hoe hij na nek ook de tribune in sprong .
pi_53006282


pi_53006424
Mafkees
  vrijdag 7 september 2007 @ 14:55:00 #25
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_53006445
Het mooiste is nog de heldenstatus die hij nu al toebedeeld heeft gekregen van de supporters Het hele stadion "Piet" horen roepen bij elke vangbal zorgt er voor dat Pietje vleugels krijgt!
  vrijdag 7 september 2007 @ 15:13:52 #26
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_53006929
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 11:21 schreef EnGCatjuh het volgende:
Vermeer geloof ik niet zo in, die is nogal gestagneerd in zijn ontwikkeling door die tijd bij Ajax 2.
Vermeer is gewoone een slechte keeper. Opgehemeld omdat hij uit een bepaalde jeugdopleiding komt, een paar keer goed voor een bal struikelde op het jeugd-WK en werd onterecht vergeleken met Stanley Menzo (omdat hij toevallig ook neger is ) terwijl hij ook op dat jeugd-WK ongecontroleerde capriolen acties uithaalde die aantoonden dat hij daar meer op geluk dan wijsheid zijn doel aardig schoon hield.

Stagneren in Ajax 2 is dan ook bull, hij mist gewoon talent. Sparta wilde hem dit seizoen halen.... als 2e keeper achter Wapenaar. Bij Willem II laat hij zien dat Sparta en Ajax dat heel goed zagen.

Ontopic: Piet Velthuizen doet het goed, hoewel ik bij keepers reflexen eigenlijk vanzelfspreken vind. Zijn keeperswerk buiten laten we zeggen 2 meter van de doellijn af (voorzetten, uitkomen, meevoetballen etc.) heb ik nog niet echt voorbij zien komen in de samenvattingen. Wat iig qua blunders een goed teken is.
pi_53007837
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 15:13 schreef Stpan het volgende:

[..]

Vermeer is gewoone een slechte keeper. Opgehemeld omdat hij uit een bepaalde jeugdopleiding komt, een paar keer goed voor een bal struikelde op het jeugd-WK en werd onterecht vergeleken met Stanley Menzo (omdat hij toevallig ook neger is ) terwijl hij ook op dat jeugd-WK ongecontroleerde capriolen acties uithaalde die aantoonden dat hij daar meer op geluk dan wijsheid zijn doel aardig schoon hield.

Stagneren in Ajax 2 is dan ook bull, hij mist gewoon talent. Sparta wilde hem dit seizoen halen.... als 2e keeper achter Wapenaar. Bij Willem II laat hij zien dat Sparta en Ajax dat heel goed zagen.

Ontopic: Piet Velthuizen doet het goed, hoewel ik bij keepers reflexen eigenlijk vanzelfspreken vind. Zijn keeperswerk buiten laten we zeggen 2 meter van de doellijn af (voorzetten, uitkomen, meevoetballen etc.) heb ik nog niet echt voorbij zien komen in de samenvattingen. Wat iig qua blunders een goed teken is.
Wat een onzin...Vermeer wordt helemaal niet vergeleken met Menzo omdat hij een "neger" is (:') ) maar omdat hij net als Menzo een keeper van uitersten is die goed kan meevoetballen. Ook Menzo kon de meest briljante wedstrijden keepen en daarnaast de meest debiele blunders maken en Vermeer is daarin niet anders. Ook staan beide mannen bekend als keepers die uitstekend meevoetballen vanwege hun achtergrond als voetballer en niet als keeper. Huidskleur heeft daar niets mee te maken en maakt de vergelijking eigenlijk alleen maar treffender..het is zeker niet een van de hoofdoorzaken. Over zijn talent kan zeker gediscussieerd worden. Ik zie zelf inderdaad graag een stabiele keeper waar je altijd van op aan kan en niet iemand als Vermeer die briljant en dramatisch tegelijk kan zijn. Gewoon "goed" op een stabiele manier is dan beter in mijn ogen. Was daarom ook nooit een fan van Barthez.

Bij Ajax is hij overigens zeker niet uit de picture..Ze willen gewoon dat hij ritme opdoet zodat hij er in de toekomst kan staan. Zie Stekelenburg ook geen jaren meer bij Ajax keepen.

Nu nog even over Veldhuizen..Hij doet het inderdaad fantastisch. Kan hem eigenlijk niet op fouten betrappen en is een jongen die na een moeilijke jeugd mentaal onwijs is gegroeid en echt voor zijn sport is gaan leven. Hij heeft alles in zich om een topkeeper te worden, ondanks zijn bouw, en is echt een cultfiguur in wording. Overigens vind ik Vorm een nog groter talent momenteel. Die heeft zich al voor veel langere tijd bewezen en op een enkel foutje na in de loop van een compleet seizoen is hij erg stabiel. Hij moet alleen even werken aan zijn blessuregevoeligheid maar ik zie in hem eigenlijk de opvolger van van der Sar.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  vrijdag 7 september 2007 @ 16:17:38 #28
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_53008367
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 15:54 schreef Tim86 het volgende:

[..]


Nu nog even over Veldhuizen..Hij doet het inderdaad fantastisch. Kan hem eigenlijk niet op fouten betrappen en is een jongen die na een moeilijke jeugd mentaal onwijs is gegroeid en echt voor zijn sport is gaan leven. Hij heeft alles in zich om een topkeeper te worden, ondanks zijn bouw, en is echt een cultfiguur in wording. Overigens vind ik Vorm een nog groter talent momenteel. Die heeft zich al voor veel langere tijd bewezen en op een enkel foutje na in de loop van een compleet seizoen is hij erg stabiel. Hij moet alleen even werken aan zijn blessuregevoeligheid maar ik zie in hem eigenlijk de opvolger van van der Sar.
HIj zat er onder andere tegen AZ toch een keer goed naast hoor, bij een corner Gelukkig kan Martens niet met zulke kansen omgaan!
pi_53011629
Pietje en Vorm!
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_53012674
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 16:55 schreef vitessezuid113 het volgende:
Pietje na Vitesse - AZ
Haha wat een kerel
En goed dat hij er is, want hij kan wel eens een groot keepersprobleem gaan oplossen. Want de heren Vermeer, Waterman en Stekelenburg kunnen me nog niet zo bekoren.
Woo-loo-loo!
pi_53013405
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 16:55 schreef vitessezuid113 het volgende:
Pietje na Vitesse - AZ
Haha wat een sheriff.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_53014099
Piet verdiende ook een column en die kreeg hij dan ook: http://frontpage.fok.nl/column/5185/1

Jammer dat hij nog enige tijd naar de bank is verwezen door Stojkovic. Anders had hij nu al nog meer ervaring gehad.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_53022526
Denk dat hij zeer snel bij Ajax of Feyenoord onder de lat zal staan.
Steek zal ook wel eens weg gaan en Timmer is 35 en Feyenoord wil ook vooruit


PSV heeft al een talentvolle doelman of deze moet tegen vallen
pi_53024433
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 20:10 schreef methodmich het volgende:
Piet verdiende ook een column en die kreeg hij dan ook: http://frontpage.fok.nl/column/5185/1

Jammer dat hij nog enige tijd naar de bank is verwezen door Stojkovic. Anders had hij nu al nog meer ervaring gehad.
Ik had Stojko anders ook niet willen missen, wat een vent . Staat nu ook gewoon bij Sporting onder de lat meen ik.

pi_53032745
Doet ie het goed tot nu toe?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_53032810
Mwa aardige speler maar nog niet de nieuwe Sarremans. Hij wint het in ieder geval wel van Stekelenburg
pi_53032985
Dat doet iedere keeper met een Nederlands paspoort in de eredivisie wel
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 10 september 2007 @ 09:46:06 #39
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_53067406
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 15:54 schreef Tim86 het volgende:
Wat een onzin...Vermeer wordt helemaal niet vergeleken met Menzo omdat hij een "neger" is (:') ) maar omdat hij net als Menzo een keeper van uitersten is die goed kan meevoetballen. Ook Menzo kon de meest briljante wedstrijden keepen en daarnaast de meest debiele blunders maken en Vermeer is daarin niet anders.
Mwoah, ik heb alleen die briljante wedstrijden van Vermeer nog nooit gezien. Ik heb in de jeugdelftallen betere keepers voorbij zien komen dan Vermeer, en die jongens eindigden soms in de 1e divisie.
Ik bedoel, Piet Velthuizen zie ik briljante reddingen maken waar Vermeer niet eens in de buurt komt met zijn kwaliteiten.
pi_53067446
Keepers onder de 1.85 worden geen topkeepers
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 10 september 2007 @ 10:14:30 #41
184465 Migue
Sensuele man
pi_53067930
Barthez is onder de 1m85, en wordt (onterecht, dat wel) gezien als een topkeeper.
pi_53068048
quote:
Op maandag 10 september 2007 09:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Keepers onder de 1.85 worden geen topkeepers
Gordon Banks
Andreas Kopke
Dino Zoff
Fabien Barthez
Sepp Maier
Victor Valdes
Santiago Canizares
Gregory Coupet
pi_53068177
Hoe lang zijn de huidige keepers van je lijstje?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_53068220
quote:
Op maandag 10 september 2007 10:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe lang zijn de huidige keepers van je lijstje?
onder de 1.85
pi_53068293
Dat was de vraag niet
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_53068309
quote:
Op maandag 10 september 2007 10:14 schreef Migue het volgende:
Barthez is onder de 1m85, en wordt (onterecht, dat wel) gezien als een topkeeper.
My point exactly.

Kijk nog een keer Real - MU terug van een paar jaar geleden als je wil
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_53068730
quote:
Op maandag 10 september 2007 10:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe lang zijn de huidige keepers van je lijstje?
quote:
Op maandag 10 september 2007 10:20 schreef sjimz het volgende:
Gordon Banks 1.83
Andreas Kopke 1.82
Dino Zoff 1.82
Fabien Barthez 1.83
Sepp Maier 1.83
Victor Valdes 1.83
Santiago Canizares 1.81
Gregory Coupet 1.81
pi_53068765
Barthez, Canizarez, Valdes en Coupet zijn geen topkeepers
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_53068785
Dat was de vraag niet
pi_53068797
quote:
Op maandag 10 september 2007 11:00 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat was de vraag niet
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')