quote:Op zaterdag 8 september 2007 22:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat kan best irritant zijn hoor
Heb vandaag toch weer 3 van de 4GB volgeschoten terwijl ik me inhield. En als het nou vol was geweest, wat had ik dan gemoeten![]()
Ik heb een boos mailtje gestuurdquote:
iddquote:Op zaterdag 8 september 2007 23:14 schreef SpeedyGJ het volgende:
Trlalalalalalalalalala wat een gezelligheid
We moeten het hier maar wat gezellig maken, wie regelt even een BBQ?quote:
Ik heb naar aanleiding van KLB al even contact gezocht met de winkel waar ik dat stuk apenstront gekocht heb. Maar bedankt. EN nu ga ik slapen.quote:Op zaterdag 8 september 2007 23:13 schreef Sjowhan het volgende:
@ Flash:
http://www.houseofhelp.com/v3/index.php
Polonaisequote:Op zaterdag 8 september 2007 23:17 schreef buzzer het volgende:
doen we gezellig een dansje met z'n allen
[afbeelding]
Weltrustenquote:Op zaterdag 8 september 2007 23:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb naar aanleiding van KLB al even contact gezocht met de winkel waar ik dat stuk apenstront gekocht heb. Maar bedankt. EN nu ga ik slapen.
liesbreuk ?quote:
denk t niet, hoop t nietquote:
Ik vrees er bijna voorquote:Op zondag 9 september 2007 11:15 schreef marcb1974 het volgende:
Leonieke, wat erg voor je
Hoe ga je er door komen, heb je bijstand nodig?
Dat hebben we gisteren gedaanquote:Op zondag 9 september 2007 12:49 schreef es70 het volgende:
Vanmiddag naar de kermis met de kinderen...
Maar wij hebben een grote kermis, denk dat we langer onderweg zijnquote:Op zondag 9 september 2007 13:05 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat hebben we gisteren gedaanOliebollen gegeten
![]()
Ah ja, met die vier kraampjes kon je idd niet echt van een serieuze kermis spreken. Maar grote kermissen zijnquote:Op zondag 9 september 2007 13:07 schreef es70 het volgende:
[..]
Maar wij hebben een grote kermis, denk dat we langer onderweg zijn.
Leuke avatar.
quote:
quote:Op zondag 9 september 2007 12:03 schreef qu63 het volgende:
Fles, is dit niet nog iets voor jou? http://www.xs4all.nl/~watervge/
20 daagse treinreis van Moskou naar Mongolië en China
is maar 20 daagjes johquote:
Spar open vandaag ja?quote:Op zondag 9 september 2007 17:14 schreef Memento-Mori het volgende:
die zondagopenstelling van de spar is wel ideaal, en ze hebben eindelijk rosebier
Begin jij ook al jaquote:Op zondag 9 september 2007 17:37 schreef leonieke het volgende:
Zo, het weekend zit er weer bijna op...
jaaaaaaaaaah vrijdag weer een dagje weekendquote:
Wat een schatjequote:Op zondag 9 september 2007 18:16 schreef es70 het volgende:
Mijn onaangepaste, probleem tussen de oren hebbende, slecht schrijvende en spellende kanjer had een boodschap achtergelaten.
[afbeelding]
quote:Op zondag 9 september 2007 18:16 schreef es70 het volgende:
Mijn onaangepaste, probleem tussen de oren hebbende, slecht schrijvende en spellende kanjer had een boodschap achtergelaten.
[afbeelding]
ohjaquote:Op zondag 9 september 2007 20:46 schreef Memento-Mori het volgende:houd je in, straks wordt jdude nog boos
qu mag dat. En Fles mag dat. En met veldmuis mag ik meer dingen doenquote:Op zondag 9 september 2007 20:46 schreef Memento-Mori het volgende:houd je in, straks wordt jdude nog boos
maar wat moet ik danquote:
Maar jij was er ook al..quote:Op zondag 9 september 2007 20:52 schreef Memento-Mori het volgende:
maar euhm qu ik voel me wel gepasseerd je zegt mij nog niet eens gedag
en trouwens->quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 9 september 2007 20:54 schreef Memento-Mori het volgende:
daarom wil ik ook nog wel begroet worden met![]()
enzo
Wat moet ik er voor doen zodat ik meer mag dan veldmuis?quote:Op zondag 9 september 2007 20:50 schreef Kuukske het volgende:
[..]
qu mag dat. En Fles mag dat. En met veldmuis mag ik meer dingen doen.
JDude worden?quote:Op zondag 9 september 2007 20:57 schreef qu63 het volgende:
Wat moet ik er voor doen zodat ik meer mag dan veldmuis?
nee, sorry. Dat gaat me te verquote:
is 1x per week niet genoeg?quote:
dan wacht ik nog ff met het updaten van mn weblogquote:
Whehehe.quote:
Hé treinnerdquote:Op zondag 9 september 2007 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Ha zootje aandachtshoerende kuttekoppen
quote:Op zondag 9 september 2007 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Ha zootje aandachtshoerende kuttekoppen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |