quote:Op vrijdag 7 september 2007 08:20 schreef leonieke het volgende:
Is het vandaag "geef-kritiek-op-uw-collega's-dag" ofzo?
"Wow Leonie, je ziet er echt wel slecht uit vandaag!" was de eerste reactie vandaag.
Tegen een vrouw met een ochtendhumeur moet je zoiets dus niet zeggen![]()
![]()
Goed voor je geheugenquote:Op vrijdag 7 september 2007 08:41 schreef Kuukske het volgende:
Whehe. Nouja, ik heb het nog niet op. Maar goed. Ik ben aan de gehele onthouding.
Oh!quote:Op vrijdag 7 september 2007 08:45 schreef leonieke het volgende:
Het was uiteraard () een man die dit zei...
quote:Op vrijdag 7 september 2007 08:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh!
Jezus, die heb je zeker wel even met de vlakke hand tegen zijn snuit geslagen neem ik aan
En hem daarna ze balle in ze keel geschuptquote:Op vrijdag 7 september 2007 08:51 schreef leonieke het volgende:
Ik heb heel stilletjes tot 10 geteld![]()
De Russen komen!quote:Op vrijdag 7 september 2007 09:00 schreef es70 het volgende:
En mensen die inslaan alsof kerst, oud&nieuw, pasen en pinksteren dit jaar allemaal achter elkaar vallen.
Overschot van vorig jaar ofzo?quote:Op vrijdag 7 september 2007 09:07 schreef Kuukske het volgende:
Ja bij Kruidvat kun je al kerstkaarten kopen.
quote:
Nee, de nieuwe.quote:
jamaar niet al in septemberquote:Op vrijdag 7 september 2007 09:13 schreef leonieke het volgende:
Bwa, ik vind die sfeer persoonlijk eigenlijk wel leuk hoor![]()
De laatste kerst dat we niet in ons eigen huis gaan zittenAlles is vanaf nu voor het laatst
![]()
Pretquote:Op vrijdag 7 september 2007 09:18 schreef Ynske het volgende:
[..]
jamaar niet al in september
ok dat ik een keer kerst in juni gevierd heb was weer een anderverhaal
maar voorpret van 4 maanden is wel erg lang hoor
quote:Op vrijdag 7 september 2007 09:21 schreef es70 het volgende:
[..]
Pret. Mijn kinderen hebben het niet getroffen met hun moeder, die houdt niet van kermis, niet van 'feest'dagen en niet van vakantie
.
Nou, wat een snertmoeder hebben die zeg, pffffquote:Op vrijdag 7 september 2007 09:21 schreef es70 het volgende:
Pret. Mijn kinderen hebben het niet getroffen met hun moeder, die houdt niet van kermis, niet van 'feest'dagen en niet van vakantie
.
Joyquote:Op vrijdag 7 september 2007 09:07 schreef Kuukske het volgende:
Ja bij Kruidvat kun je al kerstkaarten kopen.
Die vier maand is idd wel heel erg langquote:Op vrijdag 7 september 2007 09:18 schreef Ynske het volgende:
[..]
jamaar niet al in september
ok dat ik een keer kerst in juni gevierd heb was weer een anderverhaal
maar voorpret van 4 maanden is wel erg lang hoor
Lekker tochquote:Op vrijdag 7 september 2007 10:12 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb eigenlijk ook niet echt iets te vertellen. Behalve dan dat ik weekend heb over 45 minuten.
Christus op ooghoogte?quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga morgen naar Coo
Als het doorgaat hmm
relaxen dusquote:Op vrijdag 7 september 2007 10:21 schreef Kuukske het volgende:
Neh, ik heb niet echt plannen.
Watervallen bekijken?quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga morgen naar Coo
Als het doorgaat hmm
Precies. Zou ik nu ook putopties in moeten zetten? Kan ik er nog rijk van worden ookquote:
was ist?quote:
Mazzelaarquote:Op vrijdag 7 september 2007 10:54 schreef Kuukske het volgende:
Huiswaarts!
Ze worden er wel creatief van, Nina stelde voor dat ik volgend jaar lekker thuisblijf en zij met Pat op vakantie gaanquote:Op vrijdag 7 september 2007 09:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, wat een snertmoeder hebben die zeg, pffff![]()
Arme zieltjes
Kabouter Plopquote:Op vrijdag 7 september 2007 11:21 schreef Frezer het volgende:
Coo! Vroegah, vet-cool!
Maar nu zijn er van die kut kabouters zie ik,[afbeelding].
Nog 20 minutenquote:
als je rugpijn maar over isquote:Op vrijdag 7 september 2007 12:12 schreef Ynske het volgende:
Pfff handig hoor
naar de fysio gaan, en terugkomen met een enorme hoofdpijnaanval
Dan heeft je fysio iig iets geraaktquote:Op vrijdag 7 september 2007 12:12 schreef Ynske het volgende:
Pfff handig hoor
naar de fysio gaan, en terugkomen met een enorme hoofdpijnaanval
quote:Op vrijdag 7 september 2007 12:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan heeft je fysio iig iets geraakt
word ik duizelig vanquote:
je moet iets wel een kans gevenquote:Op vrijdag 7 september 2007 12:33 schreef marcb1974 het volgende:
hmmm, das niet handig nee. En als het een vage boel is waarom zoek je dan geen andere, of een manueel therapeut?
Nee.quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:52 schreef marcb1974 het volgende:
Jullie zijn met zijn allen weekend aan het vieren he
Wat doe je op fokquote:
Wachten tot JD thuis is.quote:
1 2 3 4 5 | *probeert "Hee dit werkt niet" -"Probeer het nogeens" END LOOP |
Een loopende flash.. Bug?quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:18 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ben rondjes aan het lopen
[ code verwijderd ]
Schiet zo lekker op
quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:41 schreef marcb1974 het volgende:
Zo, kom nu echt maar op met die trein![]()
Helaas, vertraagdquote:Op vrijdag 7 september 2007 14:41 schreef marcb1974 het volgende:
Zo, kom nu echt maar op met die trein![]()
En zo is er wederom niets nieuws onder de zonquote:
Preciesquote:Op vrijdag 7 september 2007 15:35 schreef es70 het volgende:
[..]
En zo is er wederom niets nieuws onder de zon.
Middagquote:
na 18.00 is het avondquote:
Esje!quote:Op vrijdag 7 september 2007 18:24 schreef es70 het volgende:
Brainpower heeft best wel een bekakte rrrrrrrrr voor een 'stoere' rapper.
Qutiequote:
Eerder vrij ranzigquote:Op vrijdag 7 september 2007 18:31 schreef Ynske het volgende:
een 55plusser op t werk die van een braadworst een spermalekkende piemel maakt is best erg
quote:
Ik was al veul eerder uit bedquote:Op vrijdag 7 september 2007 18:24 schreef qu63 het volgende:
[..]
na 18.00 is het avond
Dat jij nou om 14.00 pas je bed uit komt kan ik ook niks aan doen![]()
Zonde van die braadworst ookquote:Op vrijdag 7 september 2007 18:31 schreef Ynske het volgende:
een 55plusser op t werk die van een braadworst een spermalekkende piemel maakt is best erg
Ik heb elders verstrooiing gevondenquote:
Waar?quote:Op vrijdag 7 september 2007 21:59 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb elders verstrooiing gevonden.
Eldersquote:
Bite mequote:
Oehquote:
Hoiquote:Op vrijdag 7 september 2007 23:59 schreef buzzer het volgende:
Vandaag 600 foto's gemaakt
Dit is er een van:
[afbeelding]
Nee, das niet bij es in de buurtquote:Op zaterdag 8 september 2007 00:09 schreef Ynske het volgende:
Hey Es...
is dit bij jou in de buurt?
07-09
23:18
Beek en donk
Piet van thielplein
Ongeval met beknelling 870 846 ll3/mmt
23:21 - assistentie van OvD Laarbeek
23:27 - waarschijnlijk kermis ongeval
23:33 - kermis attractie ''de octopus'' zijn 2 karretjes losgevlogen
Sluiten
Hoiquote:Op zaterdag 8 september 2007 00:11 schreef Ynske het volgende:allemaal
eindelijk thuis
nog een gekut vandaag, collega had een heleboel niet gedaan, waardoor paniek om 22 uur
ben ik blij morgen niet om 9 te hoeven beginnen
quote:Op zaterdag 8 september 2007 00:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoi
Je bent meteen verslaafd
Ziet er wel goed uit
jah echt geniaal, als je dan niets wil doen, ook goed maar laat de tapes dan liggen en berg ze niet op alsof t werk gedaan isquote:Op zaterdag 8 september 2007 00:14 schreef buzzer het volgende:
Altijd fijn als je van collega's op aan kunt
wist ik niet, maar omdat ze t laatst over kermis had dahct ikquote:Es woont overigens in het palingdorp
Ach, je kan ergere virussen hebbenquote:Op zaterdag 8 september 2007 00:15 schreef buzzer het volgende:
[..]het virus heeft me te pakken
en tnx
Lekker slapen zo dan? Rust is goedquote:Op zaterdag 8 september 2007 00:15 schreef Ynske het volgende:
heey marc
heb mijn dag niet geloof ik, alles zit vast
ben maar met een warme kruik in bed gekropen
Inderdaadquote:Op zaterdag 8 september 2007 00:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ach, je kan ergere virussen hebben
idd, ga ik ook maar doen jahquote:Op zaterdag 8 september 2007 00:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lekker slapen zo dan? Rust is goed
Trustequote:Op zaterdag 8 september 2007 00:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
idd, ga ik ook maar doen jah
hoop dat t morgen minder word
heb zelfs last van de spieren in mijn vingers
trusten
Schiet je in raw of jpg?quote:Op zaterdag 8 september 2007 00:19 schreef buzzer het volgende:
nog ff snel een van vandaag (moet no gecropt worden)
[afbeelding]
ik ga van het weekend eens aan de knutsel hoe ik dat instel in de menu'squote:Op zaterdag 8 september 2007 00:25 schreef marcb1974 het volgende:
Ik kan beide tegelijk schieten. Dus kan mijn jpg laten zien en de raw later bewerken, misschien wel handig
Frezerquote:Op zaterdag 8 september 2007 09:19 schreef Frezer het volgende:
Mogge Sjow!
Huuuu, ik hier, zo vroeg in het weekend? * Schopt zichzelf achter de computer vandaan.
Nee joh, ik woon in Palingstein, Noord-Hollandquote:Op zaterdag 8 september 2007 00:09 schreef Ynske het volgende:
Hey Es...
is dit bij jou in de buurt?
07-09
23:18
Beek en donk
Piet van thielplein
Ongeval met beknelling 870 846 ll3/mmt
23:21 - assistentie van OvD Laarbeek
23:27 - waarschijnlijk kermis ongeval
23:33 - kermis attractie ''de octopus'' zijn 2 karretjes losgevlogen
Sluiten
Als je 't maar niet op ons expirementeerdquote:Op zaterdag 8 september 2007 19:54 schreef qu63 het volgende:
Net een soort van Monty Python film gezien: How to irritate people.
Weer wat leuke tips opgedaan
quote:Op zaterdag 8 september 2007 19:54 schreef qu63 het volgende:
Net een soort van Monty Python film gezien: How to irritate people.
Weer wat leuke tips opgedaan
Dat zien we nog welquote:Op zaterdag 8 september 2007 20:12 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Als je 't maar niet op ons expirementeerd
Waar danquote:Op zaterdag 8 september 2007 20:32 schreef marcb1974 het volgende:
Paar dagen toch nog maar?
moet jij geen tv kijken? is nu iets over japen
Ah, ok. Straks wel World Café: Asia op Discovery Travel & Living channel wat over tokyo gaat.quote:Op zaterdag 8 september 2007 20:39 schreef marcb1974 het volgende:
Sorry, is morgen pas, 8 uur op rtl 8
Oh das weer jammer, het idee kan zo leuk zijnquote:Op zaterdag 8 september 2007 20:44 schreef Pheno het volgende:
Oh, Lost in Tokyo. Had ik al gezien, valt wel tegen, het is zo'n talpa programma, kortom, meer over de sullige deelnemers dan over de stad zelf
Hoiquote:Op zaterdag 8 september 2007 22:30 schreef buzzer het volgende:
Hoi
Leuke dag gehad vandaag. Verjaardagspartijtje van mijn neefje..
Echt leuk als je die kinderen ziet genieten op de bowlingbaan
En weer 150 foto's geschotenEn mijn uitrusting compleet gemaakt
[afbeelding]
niet heen geweestquote:
Ik kon het niet latenquote:Op zaterdag 8 september 2007 22:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoi
Ik zie net wat voor vieze dingen jij in he weiland doet
Eindhovenquote:Op zaterdag 8 september 2007 22:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Utrecht - Arnhem - Zutphen - Hengeloooooooooooo - vervangend busvervoer naar Enschede - Gronau - Münster - Osnabrück - Bielefeld - Düsseldorf - Mönchengladbach - Venlo - Eindhoven - Utrecht
Doen dan, een nieuwe werkt misschien wel goedquote:Op zaterdag 8 september 2007 22:42 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga die stick terugsturen. Ik word er echt kotsdoodkankermisselijk van
zo heb ik er geen ene fuck aan
wel aardigquote:
kankerquote:Op zaterdag 8 september 2007 22:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Doen dan, een nieuwe werkt misschien wel goed
een lootje waarmee je in de wacht mag staan tot het je gegund is dat ze naar je defecte ding willen kijken.quote:Op zaterdag 8 september 2007 22:55 schreef Ynske het volgende:
wat is een RMA nummer?
Dat kan best irritant zijn hoorquote:Op zaterdag 8 september 2007 22:48 schreef buzzer het volgende:
Toch wel grappig: ouderen met moderne techniek...
"ik moet een nieuwe geheugenkaartje hebben voor mijn camera, hij is vol"
Marciequote:
Niet standaard werken, das vaak het leukstquote:Op zaterdag 8 september 2007 22:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
wel aardig
hebben een heleboel foute clips opgespoord hersteld en uitgezocht wie dat gedaan hebben.
aangezien het de spuigaten uitloopt, krijgen die personen van de week een gesprek hierover.
maar t was wel dagvullend, en de twee mensen waar ik dat mee gedaan heb, kan ik het goed mee vinden, dus was wel gezellig
nu is het weekend
tot maandag 12 uur dan
quote:Op zaterdag 8 september 2007 22:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
kanker
Ik wil een RMA nummer aanvragen maar WAT ik ook invul ik krijg "failure sending mail"
sterf gewoon met je vuilnistroep
quote:Op zaterdag 8 september 2007 22:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat kan best irritant zijn hoor
Heb vandaag toch weer 3 van de 4GB volgeschoten terwijl ik me inhield. En als het nou vol was geweest, wat had ik dan gemoeten![]()
Ik heb een boos mailtje gestuurdquote:
iddquote:Op zaterdag 8 september 2007 23:14 schreef SpeedyGJ het volgende:
Trlalalalalalalalalala wat een gezelligheid
We moeten het hier maar wat gezellig maken, wie regelt even een BBQ?quote:
Ik heb naar aanleiding van KLB al even contact gezocht met de winkel waar ik dat stuk apenstront gekocht heb. Maar bedankt. EN nu ga ik slapen.quote:Op zaterdag 8 september 2007 23:13 schreef Sjowhan het volgende:
@ Flash:
http://www.houseofhelp.com/v3/index.php
Polonaisequote:Op zaterdag 8 september 2007 23:17 schreef buzzer het volgende:
doen we gezellig een dansje met z'n allen
[afbeelding]
Weltrustenquote:Op zaterdag 8 september 2007 23:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb naar aanleiding van KLB al even contact gezocht met de winkel waar ik dat stuk apenstront gekocht heb. Maar bedankt. EN nu ga ik slapen.
liesbreuk ?quote:
denk t niet, hoop t nietquote:
Ik vrees er bijna voorquote:Op zondag 9 september 2007 11:15 schreef marcb1974 het volgende:
Leonieke, wat erg voor je
Hoe ga je er door komen, heb je bijstand nodig?
Dat hebben we gisteren gedaanquote:Op zondag 9 september 2007 12:49 schreef es70 het volgende:
Vanmiddag naar de kermis met de kinderen...
Maar wij hebben een grote kermis, denk dat we langer onderweg zijnquote:Op zondag 9 september 2007 13:05 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat hebben we gisteren gedaanOliebollen gegeten
![]()
Ah ja, met die vier kraampjes kon je idd niet echt van een serieuze kermis spreken. Maar grote kermissen zijnquote:Op zondag 9 september 2007 13:07 schreef es70 het volgende:
[..]
Maar wij hebben een grote kermis, denk dat we langer onderweg zijn.
Leuke avatar.
quote:
quote:Op zondag 9 september 2007 12:03 schreef qu63 het volgende:
Fles, is dit niet nog iets voor jou? http://www.xs4all.nl/~watervge/
20 daagse treinreis van Moskou naar Mongolië en China
is maar 20 daagjes johquote:
Spar open vandaag ja?quote:Op zondag 9 september 2007 17:14 schreef Memento-Mori het volgende:
die zondagopenstelling van de spar is wel ideaal, en ze hebben eindelijk rosebier
Begin jij ook al jaquote:Op zondag 9 september 2007 17:37 schreef leonieke het volgende:
Zo, het weekend zit er weer bijna op...
jaaaaaaaaaah vrijdag weer een dagje weekendquote:
Wat een schatjequote:Op zondag 9 september 2007 18:16 schreef es70 het volgende:
Mijn onaangepaste, probleem tussen de oren hebbende, slecht schrijvende en spellende kanjer had een boodschap achtergelaten.
[afbeelding]
quote:Op zondag 9 september 2007 18:16 schreef es70 het volgende:
Mijn onaangepaste, probleem tussen de oren hebbende, slecht schrijvende en spellende kanjer had een boodschap achtergelaten.
[afbeelding]
ohjaquote:Op zondag 9 september 2007 20:46 schreef Memento-Mori het volgende:houd je in, straks wordt jdude nog boos
qu mag dat. En Fles mag dat. En met veldmuis mag ik meer dingen doenquote:Op zondag 9 september 2007 20:46 schreef Memento-Mori het volgende:houd je in, straks wordt jdude nog boos
maar wat moet ik danquote:
Maar jij was er ook al..quote:Op zondag 9 september 2007 20:52 schreef Memento-Mori het volgende:
maar euhm qu ik voel me wel gepasseerd je zegt mij nog niet eens gedag
en trouwens->quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 9 september 2007 20:54 schreef Memento-Mori het volgende:
daarom wil ik ook nog wel begroet worden met![]()
enzo
Wat moet ik er voor doen zodat ik meer mag dan veldmuis?quote:Op zondag 9 september 2007 20:50 schreef Kuukske het volgende:
[..]
qu mag dat. En Fles mag dat. En met veldmuis mag ik meer dingen doen.
JDude worden?quote:Op zondag 9 september 2007 20:57 schreef qu63 het volgende:
Wat moet ik er voor doen zodat ik meer mag dan veldmuis?
nee, sorry. Dat gaat me te verquote:
is 1x per week niet genoeg?quote:
dan wacht ik nog ff met het updaten van mn weblogquote:
Whehehe.quote:
Hé treinnerdquote:Op zondag 9 september 2007 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Ha zootje aandachtshoerende kuttekoppen
quote:Op zondag 9 september 2007 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Ha zootje aandachtshoerende kuttekoppen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |