Vond je? Ik vond Venus echt te wisselwallig spelen om het over hoog niveau te hebben. Ja tuurlijk sommige rally's waren super, maar eenvoudige ballen die meters werden uitgeslagen...zo hoog was het niveau niet.quote:Op zaterdag 8 september 2007 12:19 schreef Federer-fan het volgende:
Ik vond het een mooie partij gisteren, tussen Hénin en Williams. Vooral een aantal van die punten vanaf 5-5 in de eerste set (en helemaal dat eerste punt op de stand 5-5) vond ik mooi. Maar het was het hoogste niveau damestennis dat ik in een tijd had gezien.
Inderdaad, ze beantwoorde het op een fenomenale manierquote:Op zaterdag 8 september 2007 12:15 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ik ben ook geen echte fan van Justine, maar respect heb ik zeer zeker voor haar.
Het mooiste ook vind ik dat ze de provocaties van het kamp - Williams met de racket heeft beantwoord i.p.v. met de mond. Dat komt ook het hardste aan.
Los van of haar coach Rodriguez al dan niet onsympathiek of onsportief is. Als ze verstandig is gaat ze verder ook niet op zijn uitlatingen in.
Het blijft damestennis he.quote:Op zaterdag 8 september 2007 12:28 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Vond je? Ik vond Venus echt te wisselwallig spelen om het over hoog niveau te hebben. Ja tuurlijk sommige rally's waren super, maar eenvoudige ballen die meters werden uitgeslagen...zo hoog was het niveau niet.
Peer - Vaidisova was ook van hoog niveau vond ik, daar zat bovendien veel meer spanning in.quote:Op zaterdag 8 september 2007 12:19 schreef Federer-fan het volgende:
Ik vond het een mooie partij gisteren, tussen Hénin en Williams. Vooral een aantal van die punten vanaf 5-5 in de eerste set (en helemaal dat eerste punt op de stand 5-5) vond ik mooi. Maar het was het hoogste niveau damestennis dat ik in een tijd had gezien.
Nou, ik zal nog eens wat zeggen.quote:Op zaterdag 8 september 2007 12:28 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Vond je? Ik vond Venus echt te wisselwallig spelen om het over hoog niveau te hebben. Ja tuurlijk sommige rally's waren super, maar eenvoudige ballen die meters werden uitgeslagen...zo hoog was het niveau niet.
quote:Op zaterdag 8 september 2007 12:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
TijgerLuipaardpakjes, hoe krijg je ze toch gevonden
.
Vind die foto er best realistisch uitzien. Haar ogen zien er ook al uit alsof ze er opgeplakt zijn.quote:
quote:Op zaterdag 8 september 2007 12:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
Tijgerpakjes, hoe krijg je ze toch gevonden
.
quote:Op zaterdag 8 september 2007 12:41 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Vind die foto er best realistisch uitzien. Haar ogen zien er ook al uit alsof ze er opgeplakt zijn.Maar goed, ze kan goed tennissen.
Wat is de laagste speler op de wereldranglijst van de heren die van Hénin zou winnen denken jullie?
ontopic jaquote:Op zaterdag 8 september 2007 12:58 schreef kleinzusje het volgende:
venus en serena hebben een paar jaar geleden nog tegen de nummer 463 van de wereld gespeeld..ze waren toen allebei wereldtop en wilden bewijzen dat ze makkelijk mee konden..quote:Op zaterdag 8 september 2007 12:41 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Vind die foto er best realistisch uitzien. Haar ogen zien er ook al uit alsof ze er opgeplakt zijn.Maar goed, ze kan goed tennissen.
Wat is de laagste speler op de wereldranglijst van de heren die van Hénin zou winnen denken jullie?
Niet de hoogste,de láágste.quote:
Karsten Braasch volgens mij.quote:Op zaterdag 8 september 2007 13:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
venus en serena hebben een paar jaar geleden nog tegen de nummer 463 van de wereld gespeeld..ze waren toen allebei wereldtop en wilden bewijzen dat ze makkelijk mee konden..
Het resultaat: ze speelden beide een set en wonnen in totaal 2 games geloof ik![]()
Ben alleen de naam van die kerel ff kwijt...als iemand het nog weet..
Jup, hij was toen nummer 200 volgens mij. Het typeert natuurlijk ook weer de grote mond van die Williams-zusjes om zoiets te flikken.quote:Op zaterdag 8 september 2007 13:12 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Karsten Braasch volgens mij.
lollquote:Op zaterdag 8 september 2007 13:14 schreef Mindlight het volgende:
http://observer.guardian.co.uk/osm/story/0,,543962,00.html
quote:Preparation is crucial. Remember that a game like this is light-hearted - taking it too seriously would be a mistake. My training regime consisted of a leisurely round of golf in the morning followed by a couple of shandies. I turned up on court feeling suitably laid-back.
Leuk artikel.quote:Op zaterdag 8 september 2007 13:14 schreef Mindlight het volgende:
http://observer.guardian.co.uk/osm/story/0,,543962,00.html
Nee hoor, hij stond toen al dik in de 400 en won niks meer op de herentour. Hij was keihard aan het vallen.quote:Op zaterdag 8 september 2007 13:14 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Jup, hij was toen nummer 200 volgens mij. Het typeert natuurlijk ook weer de grote mond van die Williams-zusjes om zoiets te flikken.![]()
quote:Op zaterdag 8 september 2007 13:23 schreef XL het volgende:
[..]
Nee hoor, hij stond toen al dik in de 400 en won niks meer op de herentour. Hij was keihard aan het vallen.
quote:. At the time I was ranked 203 so the men's tour manager mentioned the possibility of a challenge to me, thinking that I was the perfect candidate.
Ik heb het artikel niet gelezen, maar heb het ooit opgezocht. Hij was echt aan het kelderen in die weken, won geen enkele herenpartij meer en is niet veel later gestopt met enkelen. Speelde nog af en toe dubbels op laag niveau.quote:
Dat kelderen klopt idd, maar dat was na de AO 1998, op het moment dat er gespeeld werd, stond hij wel rond de 200quote:Op zaterdag 8 september 2007 13:33 schreef XL het volgende:
[..]
Ik heb het artikel niet gelezen, maar heb het ooit opgezocht. Hij was echt aan het kelderen in die weken, won geen enkele herenpartij meer en is niet veel later gestopt met enkelen. Speelde nog af en toe dubbels op laag niveau.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |