abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52996794
Weltrusten ER
Don't cry because it's over. Smile because it happened.
Liefde is een bitch plus een macht der gewoonte
  vrijdag 7 september 2007 @ 02:05:15 #52
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_52996804
Hoe heet dit mannetje?
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
pi_52996812
joris driepinter
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_52996813
Geen idee
Don't cry because it's over. Smile because it happened.
Liefde is een bitch plus een macht der gewoonte
  vrijdag 7 september 2007 @ 02:08:00 #55
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_52996820
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 02:06 schreef qonmann het volgende:
joris driepinter


qonmann +1

Tussenstand deel 996:
MREn 2
ElizabethR 2
ScottTracy 1
qonmann 1
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
pi_52996839
Minister Ella Vogelaar was vanavond in debat met de kamer.
Hoe heet haar ministerie ?
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_52996840
Wonen wijken en integratie
Don't cry because it's over. Smile because it happened.
Liefde is een bitch plus een macht der gewoonte
  vrijdag 7 september 2007 @ 02:12:16 #58
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_52996843
Wonen en Integratie
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
pi_52996845
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 02:11 schreef ScottTracy het volgende:
Wonen wijken en integratie
Minister voor Wonen, Wijken en Integratie

Geslaagd !

ST +1

Tussenstand deel 996:
MREn 2
ElizabethR 2
ScottTracy 2
qonmann 1
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_52996855
Vooral dat 'wijken' ja. Daarom onthou ik dat altijd.
Don't cry because it's over. Smile because it happened.
Liefde is een bitch plus een macht der gewoonte
pi_52996859
Ze weet van geen wijken
last question..
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_52996863
Wie zijn dit?

Don't cry because it's over. Smile because it happened.
Liefde is een bitch plus een macht der gewoonte
  vrijdag 7 september 2007 @ 02:17:01 #63
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_52996864
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 02:15 schreef qonmann het volgende:
Ze weet van geen wijken
last question..
Goed idee, ik moet om 7 uur weer op
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
  vrijdag 7 september 2007 @ 02:17:28 #64
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_52996866
new kids on the block ofzo?
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
pi_52996867
Bye all !!
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_52996868
Nope, niet NKOTB... Trusten qonmann
Don't cry because it's over. Smile because it happened.
Liefde is een bitch plus een macht der gewoonte
  vrijdag 7 september 2007 @ 02:18:19 #67
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_52996873
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 02:17 schreef MREn het volgende:
new kids on the block ofzo?
nee, sorry, the backstreetboys, ik herken nu die krullenkop, die britneyneuker
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
pi_52996877
Nee niet Backstreet Boys Maar goed dat je die krullenkop herkende, die heeft het inderdaad met Britney gedaan
Don't cry because it's over. Smile because it happened.
Liefde is een bitch plus een macht der gewoonte
  vrijdag 7 september 2007 @ 02:21:17 #69
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_52996885
'n sync dan
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
  vrijdag 7 september 2007 @ 02:22:03 #70
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_52996888
(zijn jonge zusjes toch nog ergens goed voor geweest in het leven )
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
pi_52996889
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 02:21 schreef MREn het volgende:
'n sync dan
Die wel ja

MREn +1

Tussenstand deel 996:
MREn 3
ElizabethR 2
ScottTracy 2
qonmann 1
Don't cry because it's over. Smile because it happened.
Liefde is een bitch plus een macht der gewoonte
  vrijdag 7 september 2007 @ 02:30:00 #72
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_52996914
Wie? Karakternamen zijn ook goed.

"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
pi_52996921
Derrick en Klein
Don't cry because it's over. Smile because it happened.
Liefde is een bitch plus een macht der gewoonte
  vrijdag 7 september 2007 @ 02:34:03 #74
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_52996926
Harry, hol schon mal den Wagen!!

Tussenstand deel 996:
MREn 3
ElizabethR 2
ScottTracy 3
qonmann 1

Und jetzt: gute nacht
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
pi_52996928
Weltrusten
Don't cry because it's over. Smile because it happened.
Liefde is een bitch plus een macht der gewoonte
  vrijdag 7 september 2007 @ 02:35:49 #76
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_52996933
merci!

"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
pi_52996937
Dan zet ik vast een leuke vraag klaar voor de ochtendploeg

Wat voor stof zien we hier?

Don't cry because it's over. Smile because it happened.
Liefde is een bitch plus een macht der gewoonte
  vrijdag 7 september 2007 @ 02:38:19 #78
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_52996942
te verslavend: kopervitriool
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
  vrijdag 7 september 2007 @ 02:38:31 #79
166255 Maringo
Bèhèhèhèh
pi_52996943
Blauw pigment / Ultramarijn?
Die volg topic-knop hè...
Op 02-06-2014 16:38 schreef Moeraskat
Je bent te goed voor de mensheid.
pi_52996948
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 02:38 schreef MREn het volgende:
te verslavend: kopervitriool
De ochtendploeg is vroeg Ik moest even zoeken maar kopervitriool blijkt hetzelfde te zijn als kopersulfaat, waar ik eigenlijjk naar op zoek was.

MREn +1

Tussenstand deel 996:
MREn 4
ElizabethR 2
ScottTracy 3
qonmann 1
Don't cry because it's over. Smile because it happened.
Liefde is een bitch plus een macht der gewoonte
  vrijdag 7 september 2007 @ 02:47:59 #81
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_52996982
Welk merk?

"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
  vrijdag 7 september 2007 @ 02:54:27 #82
166255 Maringo
Bèhèhèhèh
pi_52997004
Persische kat?
Die volg topic-knop hè...
Op 02-06-2014 16:38 schreef Moeraskat
Je bent te goed voor de mensheid.
  vrijdag 7 september 2007 @ 02:54:29 #83
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_52997005
Aangezien ik nu ga slapen:
als je het antwoord denkt te weten, vul het in bij de google image search, neem de 3e afbeelding van links op de bovenste rij, en klik op 'original context'.
Als je dan bovenstaande foto onderaan ziet staan, was je antwoord goed.
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
  vrijdag 7 september 2007 @ 02:55:18 #84
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_52997009
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 02:54 schreef Maringo het volgende:
Persische kat?
Nee...
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
pi_52997010
Geen idee en ik ga ook mijn bedje opzoeken
Don't cry because it's over. Smile because it happened.
Liefde is een bitch plus een macht der gewoonte
  vrijdag 7 september 2007 @ 02:59:25 #86
166255 Maringo
Bèhèhèhèh
pi_52997018
Noorse Boskat?
Die volg topic-knop hè...
Op 02-06-2014 16:38 schreef Moeraskat
Je bent te goed voor de mensheid.
pi_52997112
whiskas?
oneindig...?
dan is dus alle fictie werkelijkheid, en wel op dit moment
pi_52997741
vloerkleed in wording
Nobody expects the Spanish Inquisition!
  vrijdag 7 september 2007 @ 08:14:29 #89
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_52997759


Instructies van MRen gevolgd en:

Maringo +1

Tussenstand deel 996:
MREn 4
ElizabethR 2
ScottTracy 3
qonmann 1
maringo 1

Dacht zelf aan een Maine Coon...
  vrijdag 7 september 2007 @ 08:54:30 #90
168996 steekbal
Dwars door het midden
pi_52998149
mohguh
Ik weet alles, en dat wat ik niet weet vermoed ik
  vrijdag 7 september 2007 @ 09:14:11 #91
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_52998399
Question anyone?
  vrijdag 7 september 2007 @ 09:15:08 #92
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_52998472
Wat is het scheikundig symbool voor ijzer?
  vrijdag 7 september 2007 @ 09:19:15 #94
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_52998487
Fe.
pi_52998500
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 09:19 schreef JDude het volgende:
Fe.
IJzersterk

JDude +1

Tussenstand deel 996:
MREn 4
ElizabethR 2
ScottTracy 3
qonmann 1
maringo 1
JDude 1
  vrijdag 7 september 2007 @ 09:28:42 #96
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_52998650
Het voordeel van een paar jaar Latijn volgen, Fe is kort voor Ferrum, wat dan weer IJzer betekent. Scheikunde was nooit m'n sterkste vak .

In dezelfde categorie: Noem minimaal drie van de zes Edelgassen uit het Periodiek Systeem der Elementen.
pi_52998666
Neon
Freon
Fluor
Single ply roofing, pay less, worthless.
  vrijdag 7 september 2007 @ 09:33:19 #98
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_52998738
1 van de drie is goed.
pi_52998748
Is dat niet die hele rechterkolom?

Ik kom niet verder dan neon en fluor.
pi_52998777
Argon
Nuon
Single ply roofing, pay less, worthless.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')