abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 8 september 2007 @ 01:07:06 #51
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_53021757
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 01:05 schreef milagro het volgende:

[..]

knettergek dus
Waar ze trouwens bij jullie over vallen , iemand die een minister knettergek noemt in de kamer. Bij ons in België vliegen krachtermen als 'mestkevers' en 'mentaal gehandicapte' vrolijk over en weer ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  zaterdag 8 september 2007 @ 01:08:08 #52
pi_53021775
Hij mag trots zijn, hij speelde mee in wat allicht de slechtste James Bond uit de hele filmgeschiedenis is ...
  Trouwste user 2022 zaterdag 8 september 2007 @ 01:15:07 #53
7889 tong80
Spleenheup
pi_53021879
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 01:08 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Hij mag trots zijn, hij speelde mee in wat allicht de slechtste James Bond uit de hele filmgeschiedenis is ...

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_53021895
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 01:08 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Hij heeft wel wat meer gedaan hoor. Hij zat ook in Dynasty.
Keeping an eye on the world going by my window.
pi_53021927
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 01:07 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Waar ze trouwens bij jullie over vallen , iemand die een minister knettergek noemt in de kamer. Bij ons in België vliegen krachtermen als 'mestkevers' en 'mentaal gehandicapte' vrolijk over en weer ...
ze vallen er enkel over omdat Wilders het zegt.
iedereen over de zeik, en hij leunt achteraf en ziet de polls omhoog gaan.
ze weten zich geen raad met die man.
ik lach me rot, een hele kamer die niet met argumenten hem dusdanig weet onderuit te schoffelen dat het hem stemmen kost, bij iedere bah vies schande, hoe durft u reactie als Wilders weer een scheet laat, hoppa weer een tandje hoger in de polls.
sukkels.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_53022433
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 01:04 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Nee, van haar persoonlijk mocht je dat niet. Maar omdat ze niet de politieke moed heeft om er dan wat aan te doen zal je het wel kunnen ...
Nee, zij vind het onwenselijk. Maar ze vindt de vrijheid van (het uiten van) religie en de vrijheid van onderwijs belangrijker dan een anti-Islamagenda. Ze wil deze waarden (en wetten) niet opofferen om Burka's op straat en Islamitische scholen te kunnen verbieden.
Soms blijk je de waarheid alleen te kunnen overbrengen door deze geweld aan te doen.
  zaterdag 8 september 2007 @ 01:56:31 #57
pi_53022495
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 01:52 schreef ijsbrekertje het volgende:

[..]

Nee, zij vind het onwenselijk. Maar ze vindt de vrijheid van (het uiten van) religie en de vrijheid van onderwijs belangrijker dan een anti-Islamagenda. Ze wil deze waarden (en wetten) niet opofferen om Burka's op straat en Islamitische scholen te kunnen verbieden.
Zoals ik dus zei, ze heeft niet de politieke moed om dat te doen ...

Overigens, puur 'ter info' , maar in België zijn Burka's dus bv wél verboden. Het kan dus blijkbaar wél.
pi_53022499
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 00:30 schreef milagro het volgende:
jezus, Jeroen doe niet zo naief, er zijn ouders die hun kinderen vermoorden, meisje van Nulde, Jeroen?
Daar was Thomese een stuk realistischer in inderdaad. Als die ouders dat kind echt per ongeluk hebben gedood, dan kan ik me best voorstellen dat ze uit paniek dat kind 'kwijt maken' en vervolgens alarm slaan. En er misschien zelf nog in gaan geloven.
Wel vreemd dat ze dan zo extreem de publiciteit hebben ingezet bij het zoeken naar hun dochter.
Soms blijk je de waarheid alleen te kunnen overbrengen door deze geweld aan te doen.
  zaterdag 8 september 2007 @ 02:00:02 #59
pi_53022543
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 00:30 schreef milagro het volgende:
jezus, Jeroen doe niet zo naief, er zijn ouders die hun kinderen vermoorden, meisje van Nulde, Jeroen?
Ik zal trouwens nog wat meer zeggen, op de VRT kwam vandaag gerechtspleiter Jef Vermassen die onderzoek gedaan heeft naar kindermoorden vertellen dat er niet enkel ouders zijn die hun kinderen vermoorden, maar dat zelfs in de meerderheid van de gevallen van een vermoord kind uiteindelijk de moeder de daderes blijkt te zijn. Ook al ontkennen ook nog eens de meerderheid van die dader-moeders dat bij aanvang van het onderzoek ...
pi_53022592
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 01:56 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Zoals ik dus zei, ze heeft niet de politieke moed om dat te doen ...
Volgens mij ligt dat niet aan moed, maar vindt ze de gevolgen van de maatregelen die nodig zijn om Islamitische scholen en Burka's te verbieden onwenselijk.

Het is een keuze: vind je de mogelijkheid om het oprichten van Islamitische scholen te verbieden belangrijker dan de vrijheid van onderwijs in het algemeen, of niet. Volgens mij geeft Vogelaar hierop als antwoord nee. Dus ligt het uitblijven van dat soort maatregelen niet aan een gebrek aan moed, maar aan een afweging van belangen, die anders uitpakt dan bij Wilders.
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 01:56 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Overigens, puur 'ter info' , maar in België zijn Burka's dus bv wél verboden. Het kan dus blijkbaar wél.
Zijn Burka's altijd in publieke ruimte verboden? Heb je meer info (linkje) over omstandigheden en randvoorwaarden van deze wet? Ik ben wel benieuwd hoe het in België wel kan en waarom ze er in Nederland van terugschrikken.
pi_53022664
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 02:00 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Ik zal trouwens nog wat meer zeggen, op de VRT kwam vandaag gerechtspleiter Jef Vermassen die onderzoek gedaan heeft naar kindermoorden vertellen dat er niet enkel ouders zijn die hun kinderen vermoorden, maar dat zelfs in de meerderheid van de gevallen van een vermoord kind uiteindelijk de moeder de daderes blijkt te zijn. Ook al ontkennen ook nog eens de meerderheid van die dader-moeders dat bij aanvang van het onderzoek ...
oh ik denk dat moeders, ouders, die zoiets doen, zo'n spijt kunnen hebben van hun daad, zelf niet kunnen geloven dat ze dat gedaan hebben en dan ook niet willen geloven en zo een herinnering creéren die niet bestaat.
en dan ben je ook overtuigend in je verdriet, en ben je ook volhardend in je ontkenning, je gelooft je eigen leugens. omdat de waarheid niet te dragen is.

ik word een beetje moe van mensen die zeggen "nee, dat kan ik me niet voorstellen, je eigen kind, waarom zou een moeder dat doen?? nee, hoor dat geloof ik niet"

ja weet ik veel, omdat ze gestoord is, overspannen is, in en in slecht is?
het komt voor, Jeroen, ouders die niet blij zijn met hun kinderen, met 1 specifiek kind, en het dan net effe een tik teveel geven.
  zaterdag 8 september 2007 @ 02:10:55 #62
pi_53022684
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 02:09 schreef milagro het volgende:

[..]

oh ik denk dat moeders, ouders, die zoiets doen, zo'n spijt kunnen hebben van hun daad, zelf niet kunnen geloven dat ze dat gedaan hebben en dan ook niet willen geloven en zo een herinnering creéren die niet bestaat.
en dan ben je ook overtuigend in je verdriet, en ben je ook volhardend in je ontkenning, je gelooft je eigen leugens. omdat de waarheid niet te dragen is.

ik word een beetje moe van mensen die zeggen "nee, dat kan ik me niet voorstellen, je eigen kind, waarom zou een moeder dat doen?? nee, hoor dat geloof ik niet"

ja weet ik veel, omdat ze gestoord is, overspannen is, in en in slecht is?
het komt voor, Jeroen, ouders die niet blij zijn met hun kinderen, met 1 specifiek kind, en het dan net effe een tik teveel geven.
Dat is het net , mensen denken dat een moeder dat niet kan doen met haar eigen kind, maar statistisch gezien is als kind de kans véél groter dat je vermoord zal worden door je bloedeigen moeder dan door een wildvreemde ...
pi_53022739
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 02:10 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Dat is het net , mensen denken dat een moeder dat niet kan doen met haar eigen kind, maar statistisch gezien is als kind de kans véél groter dat je vermoord zal worden door je bloedeigen moeder dan door een wildvreemde ...
nu vandaag ook weer in Zud Holland ergens, een vader, die vrouw en kind vermoord heeft ,kind van drie jaar, schattig meisje.
je ziet die vrouw een paar dagen terug nog posten op haar hyves pagina en nu is ze dood, en haar kind ook, want papa zag het allemaal niet meer zitten blijkbaar of zo
pi_53044748
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 23:22 schreef Tomatenboer het volgende:
Hij is vermomd zodat hij niet herkend wordt aangezien hij talloze miljoenen heeft gewonnen en nu iedereen iets van hem wilt.
Heeft hij ff iedereen te pakken gehad!

'Ik heb het geld niet gestort' zo 9 sep 2007, 05:30

'Miljonair' misleidt anorexiepatiënte

APELDOORN - De 38-jarige Apeldoornse 'miljonair' Frank Verbeek, die in de uitzending van Pauw & Witteman vrijdagavond in vermomming bekendmaakte dat hij de 32-jarige anorexiepatiënte Saskia van Ruiten uit Leeuwarden minstens 150.000 euro schenkt voor een noodzakelijke behandeling in Zweden, blijkt dit te hebben verzonnen.

De man werd gisteren door deze krant via zijn paspoort ontmaskerd als de 32-jarige Remon de B. uit Apeldoorn die in zijn verleden een spoor van ellende zou hebben achtergelaten. "Ik trok me het lot van de vrouw aan omdat mijn zus aan anorexie is overleden. Maar ik heb het geld niet overgemaakt, dat klopt. Ik weet niet eens hoe die kliniek heet", biechtte De B. op, die beweert dat hij in 2004 zeven miljoen euro met de Staatsloterij won. Volgens De B., alias Frank Verbeek, alias Frank Brown, wilde Univé ook de noodzakelijke behandeling van zijn zus destijds niet betalen. Het identieke verhaal over de anorexiepatiënte had hij ook al bij andere slachtoffers opgehangen. "Dit heeft hij ons ook verteld. Hij noemde zich toen Frank Brown", vertelt een gedupeerde. "Hij plunderde mijn bankrekening leeg."

Dolgelukkig
Saskia, die slechts 41 kilo weegt, krijgt de unieke behandeling die zij nodig heeft niet vergoed. Zij en haar ouders waren dolgelukkig toen Remon de B. het geld wilde betalen. In de uitzending benadrukte hij dat hij liever onherkenbaar wilde blijven.

"Ik heb veel dingen in mijn leven fout gedaan. Het klopt dat ik met justitie in aanraking ben geweest. Iedereen denkt dat ik toch al een fantast ben. Daarom wilde ik ook niet op televisie worden herkend."

De ouders van Saskia hebben hun dochter gisteravond op de hoogte gebracht van het vreselijke nieuws. De redactie van Pauw & Witteman komt morgenavond met een rectificatie. telegraaf.nl
pi_53045135
jezus, wat erg...
  zondag 9 september 2007 @ 10:43:39 #66
79273 18konijn
Rey de Copán
pi_53045265
Nou nou...
De redacteur die dit item ingebracht heeft, kan zijn biezen wel pakken.
En die ADHD-journalisten van de EO beleven de beste zondag in jaren: "Geen beter vermaak dan leedvermaak".
It's not a lie, if you believe
  zondag 9 september 2007 @ 10:45:42 #67
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_53045287
Hij had het eerder al bekend gemaakt via Hart van Nederland, dus het is niet dat het meisje het pas via P&W te horen kreeg.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_53045297
ze hadden dat idd wel beter mogen checken dan, het was blijkbaar niet zo lastig te achterhalen allemaal.

hopelijk staat er nu een echte weldoener op, nu dit bekend is.

eventjes voor de zekerheid http://www.frank1220.hyves.nl/

zo ziet de man er dus uit zonder pruik en bril
pi_53048287
Zieke shit.
pi_53048487
Ik vond 'm al zo gestoord overkomen
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 9 september 2007 @ 15:07:36 #71
862 Arcee
Look closer
pi_53049927
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  Trouwste user 2022 zondag 9 september 2007 @ 16:57:31 #72
7889 tong80
Spleenheup
pi_53052248
Triest

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 10 september 2007 @ 21:50:40 #73
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_53082256
Benieuwd naar de rectificatie vanavond
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 10 september 2007 @ 22:04:23 #74
862 Arcee
Look closer
pi_53082731
quote:
Op maandag 10 september 2007 21:50 schreef Veerboot het volgende:
Benieuwd naar de rectificatie vanavond

Vanavond Nebahat Albayrak.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  maandag 10 september 2007 @ 22:08:21 #75
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_53082871
Mwoa, iedereen kan zich vergissen.
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')