Dus jouw ex neukt je scharrel of wat?quote:Mijn ex gedraagt zich als een mongool
Mn "scharrel" verdient z'n lul niet
quote:Op donderdag 6 september 2007 22:56 schreef SeaOfLove het volgende:
Och lieffie toch![]()
Voor wat het waard is: * SeaOfLove geeft jou een kusje
![]()
Okay!quote:Op donderdag 6 september 2007 22:59 schreef HostiMeister het volgende:
psst... ik ken je verder nauwelijks, ik weet helemaal niets over je behalve wat er in de OP staat, maar jij hebt 'teveel' drank en ik heb dorst.
Doen?
Laat je piemel eens zien, praten we dan verder.quote:
Ik ga heus niet klikken.quote:Op donderdag 6 september 2007 23:00 schreef yvonne het volgende:
http://dood.startkabel.nl/forum/?sub=1
quote:Op donderdag 6 september 2007 23:00 schreef yvonne het volgende:
Doe es?quote:
Die staat nog wel ergens op FOK! Ga maar zoeken.quote:Op donderdag 6 september 2007 23:00 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Laat je piemel eens zien, praten we dan verder.
Bizar toch?quote:
Ik ben een meisje, wat denk je dat het antwoord is?quote:Op donderdag 6 september 2007 22:55 schreef GSbrder het volgende:
PC doet niet debiel: tijd voor nieuwe of gebrek aan inzicht in techniek
Fokkers helpen niet: daar breng ik verandering in
ex'en horen zich als mongolen te gedragen, daar zijn het ex'en voor (geworden)
scharrel kies je toch écht zelf uit
beters dat je geen nieuwe dieren mag (van je ouders oid) kosten alleen tijd/geld
teveel drank bestaat niet
te weinig peuken ook niet
samenvatting: wee jouw omgeving..
weer dat hele kpd doorzoekenquote:Op donderdag 6 september 2007 23:02 schreef Snakey het volgende:
[..]
Die staat nog wel ergens op FOK! Ga maar zoeken.![]()
Ik ben een meisje, maar ik zal m'n detective even inschakelen.quote:Op donderdag 6 september 2007 23:02 schreef Snakey het volgende:
[..]
Die staat nog wel ergens op FOK! Ga maar zoeken.![]()
iew, wat een idioten.quote:Op donderdag 6 september 2007 23:00 schreef yvonne het volgende:
Nu de rest van de wereld nog,quote:Op donderdag 6 september 2007 23:02 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik weet wel wat goed is voor jou beeb![]()
![]()
Geef ik een totaal onbekend persoon een begeerlijk gevoel, krijg je zo'n reactie op je respijt. Nou dank je de koekoek, dame!quote:
Als ik jou moet hebben rammel ik wel met de pispot,quote:Op donderdag 6 september 2007 23:03 schreef Koploperkopper het volgende:
Ik wil je wel batsen als je me 50 euro betaald.
quote:
Voor iemand die dood wil heeft ie wel humor.quote:Joost Van D.. 1. Geplaatst op 23 mei 2003 om 13:59 uur
ik wil dood
ik heb veel problemen ik heb geen vrienden geen familie
zit in een rolstoel heb geen werk dus ook geen geld en ben zware alcoholist
ik ga binnen nu en een jaar zelfmoord plegen als dit niet veranderd
dit wilde ik even kwijt
Joost Van D.. 2. Geplaatst op 23 mei 2003 om 19:06 uur
ben ondertusse met mijn rolstoel de gracht in gereden
maar zonder enig effect zo als u ziet
Joost Van D.. 3. Geplaatst op 23 mei 2003 om 19:07 uur
(het was een uitgedroogde gracht)
Je slaafje bedoel je?quote:Op donderdag 6 september 2007 23:03 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik ben een meisje, maar ik zal m'n detective even inschakelen.
Selim?
Dit dan:quote:
quote:Op donderdag 6 september 2007 23:04 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
[..]
Voor iemand die dood wil heeft ie wel humor.
woeiiii je bent erquote:Op donderdag 6 september 2007 23:05 schreef zarGon het volgende:
Klim er eens op.
Ik heb spijt. Vergeef me.quote:Op donderdag 6 september 2007 23:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Geef ik een totaal onbekend persoon een begeerlijk gevoel, krijg je zo'n reactie op je respijt. Nou dank je de koekoek, dame!
Ah, daar is het slaafje.quote:Op donderdag 6 september 2007 23:05 schreef zarGon het volgende:
Klim er eens op.
Nog al zo'n stel vrolijkerds:quote:Op donderdag 6 september 2007 23:04 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
[..]
Voor iemand die dood wil heeft ie wel humor.
Wat ga je met m'n scharrel doen,quote:Op donderdag 6 september 2007 23:06 schreef ikJur het volgende:
dat drank overschot kan ik wel fixen, dat van dat scharrel ook wel, en dan maak ik morgenochtend je pc
Een admin die een doodsverwensing post mag van mij zelf aan de hoogste boom.quote:Op donderdag 6 september 2007 23:00 schreef yvonne het volgende:
de rest van de wereld is stomquote:Op donderdag 6 september 2007 23:04 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nu de rest van de wereld nog,.
Je huis valt ook nog uit elkaar ook!11quote:Op donderdag 6 september 2007 23:04 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als ik jou moet hebben rammel ik wel met de pispot,.
inruilen.quote:Op donderdag 6 september 2007 23:06 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat ga je met m'n scharrel doen,!
Inderdaad,quote:Op donderdag 6 september 2007 23:07 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
de rest van de wereld is stom![]()
Neem m'n ex ook even mee dan.quote:Op donderdag 6 september 2007 23:08 schreef ikJur het volgende:
[..]
inruilen.
o en ik heb ook nog peuken
Aggossie.quote:Op donderdag 6 september 2007 23:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een admin die een doodsverwensing post mag van mij zelf aan de hoogste boom.
Ik ben niet moe,quote:Op donderdag 6 september 2007 23:08 schreef Autoreply het volgende:
Ik herken me in de TT. Een tip: ga lekker tukken. Owja en water drinken dan zijn puntjes 6 en 7 minder erg![]()
*Knuffiekroel!quote:Op donderdag 6 september 2007 23:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een admin die een doodsverwensing post mag van mij zelf aan de hoogste boom.
Okay, ga ik doen.quote:Op donderdag 6 september 2007 23:10 schreef yvonne het volgende:
Hoe voel jij je eigenlijk?
De test “Hoe voel jij je eigenlijk?” duurt niet langer dan vier minuten en bestaat uit dertien onderdelen. Deze test stelt GEEN diagnose, het vertelt je alleen hoe waarschijnlijk het is dat je zwaar down en depressief bent. Alle onderdelen van de test gaan over je gevoel. Hoe voel jij je eigenlijk de laatste tijd? Bij elk onderdeel kun je kiezen uit vier uitspraken, waarvan je er eentje aanklikt. Kies maar wat je gevoel je ingeeft. Als je alle onderdelen hebt ingevuld, komt daar een score uit. De score bepaalt in welke categorie jij zit. Ben je happy? Zit je in een dip? Ben je depri? Of ben je zwaar depri of zwaar down en depressief?
http://www.pratenonline.n(...)rjou/isdetestvoorjou
Waar heb ik dat gedaan?quote:
quote:
Johan de Kat, klinkt goed.quote:Op donderdag 6 september 2007 23:07 schreef Harajuku. het volgende:
Oh, en m'n zusje wil een kat en hem Johan noemen, wtf!
mijn vriend heeft een kat en die brengt muizen en mollen enzo meequote:Op donderdag 6 september 2007 23:07 schreef Harajuku. het volgende:
Oh, en m'n zusje wil een kat en hem Johan noemen, wtf!
Ach, neem een paar slaappillen, sla je twee vliegen in een klap.quote:Op donderdag 6 september 2007 23:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik ben niet moe,. En ik heb me vandaag al lam gezopen aan water dus dat is even een no go.
Dát had ik niet verwachtquote:
Moord en zelfmoordcijfers in 2000
Bron : De Standaard van 4 oktober 2002
Uit een rapport van de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) blijkt dat op deze wereld gemiddeld om de 40 seconden iemand zelfmoord pleegt, om de minuut iemand wordt vermoord en om de honderd seconden iemand sneuvelt in een gewapend conflict. Zelfmoord doodt dus meer mensen dan oorlog.
Aan dit onderzoek werkten 160 deskundigen mee die drie jaar lang in 170 landen gegevens verzamelden.
Volgens de VN-organisatie komen op jaarbasis 1,6 miljoen mensen door geweld om het leven.
Voor 815.000 onder hen (cijfers 1995) was zelfdoding de oorzaak. Het rapport leert dat de meeste zelfmoordenaars ouder zijn dan 60 (44 % bij de mannen en 22 % bij de vrouwen). Mannen plegen driemaal zo vaak zelfmoord als vrouwen, behalve in China, waar het cijfer voor beide geslachten gelijk is. De hoogste zelfmoordcijfers worden genoteerd in Oost-Europa. In Zuid-Amerika liggen de zelfmoordcijfers het laagst. Met een zelfmoordcijfer van 21,5 per 100.000 staat ons land op de 13e plaats.
Nog volgens het rapport zijn er in 2000 naar schatting 520.000 mensen vermoord. Onder de doden waren 199.000 jongeren tussen de 10 en 29 jaar, die vrijwel altijd door andere jongeren om het leven waren gebracht, vaak als gevolg van alcohol- of drugsmisbruik. Moord en doodslag onder jongeren zijn sterk toegenomen in de Verenigde Staten, veel Latijns-Amerikaanse landen en de voormalige Sovjetunie.
Naar schatting 57.000 kinderen, vooral peuters, verloren door mishandeling het leven, meestal ten gevolge van hoofdletsel of verstikking. Miljoenen andere kinderen worden afgeranseld.
De Wereldgezondheidsorganisatie stelt overigens dat de twintigste eeuw één der gewelddadigste periodes uit de menselijke geschiedenis is geweest. In die honderd jaar kwamen 191 miljoen mensen direct of indirect door geweld om het leven, van wie meer dan de helft niet-militairen.
Nee.quote:Op donderdag 6 september 2007 23:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Johan de Kat, klinkt goed.
Dus zij mag wel beesten
Is de verkering weer aan?quote:Op donderdag 6 september 2007 23:13 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
mijn vriend heeft een kat en die brengt muizen en mollen enzo mee![]()
Ben ik niet meer goed genoeg?quote:Op donderdag 6 september 2007 23:13 schreef Harajuku. het volgende:
Zwaar down, depressief
Waarschijnlijk ben jij zwaar down, depressief. Je rugzak is overvol. Je ziet het niet meer zitten. Maar dat je de test hebt ingevuld betekent dat je het er niet bij wilt laten zitten, gelukkig!
Wij nodigen je uit om (een tijdje) te gaan chatten met een van onze online medewerkers, ze staan voor je klaar om met je te praten. We gaan je proberen te helpen om die zware last uit je rugzak te krijgen. Wil je dat? Vul dan het formulier in voor het maken van een afspraak.
Doe dit alleen als je écht een chatafspraak wilt met een professional!!!!!!
neuh niet met die jij bedoelt, spare me...quote:Op donderdag 6 september 2007 23:13 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Is de verkering weer aan?
Oh, net zoals ik in m'n eigen hoofd doequote:Op donderdag 6 september 2007 23:16 schreef Snakey het volgende:
[..]
Niet, je leeft een eigen leven in sommigen hun hoofd ben ik bang.![]()
Roel, stommerd.quote:Op donderdag 6 september 2007 23:16 schreef Quatertemper het volgende:
Zet nog meer tekst van emoliedjes achter je naam bij msn.
Pompompom.quote:Op donderdag 6 september 2007 23:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh, net zoals ik in m'n eigen hoofd doe
quote:Op donderdag 6 september 2007 23:16 schreef yvonne het volgende:
Godskolere, en ik was alleen maar op zoek naar zo'n pols met scheermesje
Ik ook van jou hoor.quote:
Zal ik maar gelijk nee zeggen?quote:Op donderdag 6 september 2007 23:25 schreef ne0n het volgende:
lekker neuken lost alles op!
* ne0n bied zich aan
Spinnen zijn zoooo fucking akelig. Zelf met een schoen ga ik ze nog niet te lijf, en ik heb grote schoenen.quote:Op donderdag 6 september 2007 23:25 schreef Harajuku. het volgende:
Oh, als klap op de vuurpijl een dikke huisspin beneden en mijn vader wil zn nest niet uitkomen om hem te houden
Dus vannacht kruipt ie naar boven en als ik dan slaap valt ie op mn hopofd![]()
De gemiddelde mens slikt zeker een keer per jaar tijdens z'n slaap een spin/mug inquote:Op donderdag 6 september 2007 23:25 schreef Harajuku. het volgende:
Oh, als klap op de vuurpijl een dikke huisspin beneden en mijn vader wil zn nest niet uitkomen om hem te houden
je weet dat die altijd met z'n tweeen zijn? Nou, dat is zo, dus waarschijnlijk zit er al 1 boven.quote:Op donderdag 6 september 2007 23:25 schreef Harajuku. het volgende:
Dat is een hoax. Maar ik zal even doen alsof ik flip, okay?quote:Op donderdag 6 september 2007 23:27 schreef Autoreply het volgende:
[..]
De gemiddelde mens slikt zeker een keer per jaar tijdens z'n slaap een spin/mug in![]()
Ik ook niet. Ik ga niet met bakjes/schoenen/kranten in de weer. Kom er niet in de buurt.quote:Op donderdag 6 september 2007 23:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Spinnen zijn zoooo fucking akelig. Zelf met een schoen ga ik ze nog niet te lijf, en ik heb grote schoenen.
Dat zeg ik net.quote:Op donderdag 6 september 2007 23:27 schreef Snakey het volgende:
[..]
je weet dat die altijd met z'n tweeen zijn? Nou, dat is zo, dus waarschijnlijk zit er al 1 boven.![]()
I can hardly wait.quote:Op donderdag 6 september 2007 23:30 schreef zarGon het volgende:
Voor je het weet is je neusholte bevredigd en lig jij te broeden op eieren.
quote:Op donderdag 6 september 2007 23:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Zal ik maar gelijk nee zeggen?
Dus je hebt een pc-probleem, twee relatieproblemen, een probleem met je ouders, een drankprobleem, een rook probleem een een attitude probleem. Maar je kan het ten minste nog wel van je af schrijven op internet.quote:Op donderdag 6 september 2007 22:52 schreef Harajuku. het volgende:
M'n PC doet al dagen debiel, fucking frustrerend.
FOKkers helpen niet.
Mijn ex gedraagt zich als een mongool
Mn "scharrel" verdient z'n lul niet
Ik mag geen nieuwe dieren
Ik heb teveel drank
Te weinig peuken
En ik haat iedereen en alles nu!
En oh ja;
Mannen!
Vrouwen!
Samenvatting; Wee mij.
Yeay for teh internetz.quote:Op donderdag 6 september 2007 23:33 schreef buitenbeentje het volgende:
[..]
Dus je hebt een pc-probleem, twee relatieproblemen, een probleem met je ouders, een drankprobleem, een rook probleem een een attitude probleem. Maar je kan het ten minste nog wel van je af schrijven op internet.![]()
Ik stop met seks.quote:Op donderdag 6 september 2007 23:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zulks een hoogtepunt. Beter dan een vleesinjectie, me dunkt.
Lucht het dan niet op het hier allemaal neer te kunnen plempen?quote:
Zo voorkom je een hoop aantal doden.quote:Op donderdag 6 september 2007 23:34 schreef Harajuku. het volgende:
Met andere mensen dan.
Je vader is net geen dier, ;@.quote:Op donderdag 6 september 2007 23:34 schreef Harajuku. het volgende:
En nee, ook geen dieren.
je zegt net dat je dood wiltquote:Op donderdag 6 september 2007 23:39 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ga geen zelfmoord plegen.
Waar zeg ik dat ik dood wil?quote:Op donderdag 6 september 2007 23:41 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
je zegt net dat je dood wilt![]()
dus het is toch aandacht dat je wilt?
Echt niet?quote:Op donderdag 6 september 2007 23:39 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ga geen zelfmoord plegen.
Les 1 op FOK!, geen tieten, geen hulpquote:Op donderdag 6 september 2007 22:52 schreef Harajuku. het volgende:
M'n PC doet al dagen debiel, fucking frustrerend.
FOKkers helpen niet.
Frappant, mijn PC is nog steeds fucked up. Puike hulp.quote:Op donderdag 6 september 2007 23:43 schreef mvt het volgende:
[..]
Les 1 op FOK!, geen tieten, geen hulp
Ookal wordt er aardig geholpen in dit topic
tussen de regels door is dat te lezen dat je dood wiltttttttttttttttttttttttttquote:Op donderdag 6 september 2007 23:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat ik dood wil?
Dat is best ranzig.quote:Op donderdag 6 september 2007 23:45 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
tussen de regels door is dat te lezen dat je dood wilttttttttttttttttttttttttt
het is lekker wiltof het is lekker wild.. of lekker wild als in een lekker fazantje mmmmm
[afbeelding]
dit is lekker wild
Zelfmoord is ook een oplossing, heb je meteen geen last meer van een haperende pcquote:Op donderdag 6 september 2007 23:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Frappant, mijn PC is nog steeds fucked up. Puike hulp.
quote:Op donderdag 6 september 2007 23:00 schreef yvonne het volgende:
Niet naar zijn profiel gekeken.quote:Op donderdag 6 september 2007 23:50 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Sherlock, je weet waar heerlen ligt.
Niet zo raar dat men weet waar sommige FOK!kers wonen.quote:Op donderdag 6 september 2007 23:50 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Sherlock, je weet waar heerlen ligt.
Welja joh, ga een beetje mijn bashers stelen.quote:Op donderdag 6 september 2007 23:54 schreef teh_m0nkey het volgende:
Ik ben veel zieliger, er is gvd vanmiddag ingebroken. Geld weg, maar m'n PC niet, snuggere dieven, wee mij.
Ik blief geen Limburgers.quote:
Niet echt snugger, je maagzuur zou een beetje op de vloer moeten liggen met een opengereten maag.quote:Op donderdag 6 september 2007 23:54 schreef teh_m0nkey het volgende:
Ik ben veel zieliger, er is gvd vanmiddag ingebroken. Geld weg, maar m'n PC niet, snuggere dieven, wee mij.
1e goede argument wat ik hier lees.quote:Op donderdag 6 september 2007 23:55 schreef TheYoung1 het volgende:
Neuh, nog geen tetten gezien....
Boeiend, wil je sex of niet? Ik doe wel een Grunnings accent...quote:
Het boeide niet toch?quote:Op donderdag 6 september 2007 23:56 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
1e goede argument wat ik hier lees.
Tetten? Tetten boeien altijd!quote:
Nee, dankje.quote:Op donderdag 6 september 2007 23:57 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Boeiend, wil je sex of niet? Ik doe wel een Grunnings accent...
Ik herinner me iets anders.quote:Op donderdag 6 september 2007 23:58 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Tetten? Tetten boeien altijd!
Hoe bezopen was ik?quote:
Oh, ik ga even in een hoekje huilen, brb.quote:Op donderdag 6 september 2007 23:59 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Lekker boeiend.
Jij zeurt en je bent lelijk.![]()
Doe eens niet zo ad rem, straks gebruik je nog je laatste hersencel.quote:Op donderdag 6 september 2007 23:59 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Lekker boeiend.
Jij zeurt en je bent lelijk.![]()
Ik wil er niet eens aanzitten, ergo, dat doe ik ook niet.quote:Op donderdag 6 september 2007 23:59 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
blijf van mn onderschrift af![]()
None of your business.quote:Op vrijdag 7 september 2007 00:00 schreef Linkmiegel het volgende:
en die orgasme vraag was voor queenbee harajaku.. dus heb je al een orgasme gehad queenbee harajaku?
Ooooh. Dat verklaard alles.quote:
Ooohhhww oke....quote:Op vrijdag 7 september 2007 00:00 schreef Linkmiegel het volgende:
en die orgasme vraag was voor queenbee harajaku.. dus heb je al een orgasme gehad queenbee harajaku?
Hmmm, tja. Denken dat je interessant bent als je verschillende profieltjes en fotoboekjes aanmaakt. Zéér intelligent.quote:Op vrijdag 7 september 2007 00:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
Doe eens niet zo ad rem, straks gebruik je nog je laatste hersencel.
Ja, ik voel me reuze interessant met twee accounts. Heus.quote:Op vrijdag 7 september 2007 00:03 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Hmmm, tja. Denken dat je interessant bent als je verschillende profieltjes en fotoboekjes aanmaakt. Zéér intelligent.
none of my business? eerst maak je er een topic over dat je het niet kan en nu laat je niet weten of je progressie hebt heboektquote:
Een limbo die een gronings accent doet...quote:Op donderdag 6 september 2007 23:57 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Boeiend, wil je sex of niet? Ik doe wel een Grunnings accent...
Mijn maag keert zich om.quote:Op vrijdag 7 september 2007 00:05 schreef zarGon het volgende:
"Speel je al met je kleine pronte borstjes, klein meisje? Streel je ze al. Toe maar, raak ze maar eens aan. Het is goed zo. Ja, iets hoger. Goed zo, klein meisje. Heb je zin in een bronstig worstje? Toe maar hoor, pak hem eens beet."
Wat gemeen van mij. Foei.quote:Op vrijdag 7 september 2007 00:05 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
none of my business? eerst maak je er een topic over dat je het niet kan en nu laat je niet weten of je progressie hebt heboekt![]()
quote:Op vrijdag 7 september 2007 00:05 schreef zarGon het volgende:
"Speel je al met je kleine pronte borstjes, klein meisje? Streel je ze al. Toe maar, raak ze maar eens aan. Het is goed zo. Ja, iets hoger. Goed zo, klein meisje. Heb je zin in een bronstig worstje? Toe maar hoor, pak hem eens beet."
Zij is een hoge levensvorm en is een allesomvattend hoge vorm van kunst.quote:Op vrijdag 7 september 2007 00:03 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Hmmm, tja. Denken dat je interessant bent als je verschillende profieltjes en fotoboekjes aanmaakt. Zéér intelligent.
Je moet me Limburgs horen lullen, kun je echt lachenquote:Op vrijdag 7 september 2007 00:05 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Een limbo die een gronings accent doet...
Ach ja, ik kalk ook maar wat neer hoor.quote:
Geen ideeeeeee, geef es een link dan..quote:Op vrijdag 7 september 2007 00:08 schreef Queen_Bee het volgende:
Zeg, YoungOne, waarom ben jij nog niet in ons Actie topic geweest?
Tieners, fuck yeah.quote:Op vrijdag 7 september 2007 00:08 schreef Quatertemper het volgende:
Pronte borstjes zijn voor pedo's Zg.
In your mind dude...Go wash your brain.quote:Op vrijdag 7 september 2007 00:08 schreef Quatertemper het volgende:
Pronte borstjes zijn voor pedo's Zg.
[INZAMELACTIE ASIEL] Help Bowie en zn maten! Deeltje 10!quote:Op vrijdag 7 september 2007 00:09 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Geen ideeeeeee, geef es een link dan..
Thnx!quote:Op vrijdag 7 september 2007 00:10 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
[INZAMELACTIE ASIEL] Help Bowie en zn maten! Deeltje 10!
Ik heb vandaag geen zin in eten.quote:Op vrijdag 7 september 2007 00:13 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Thnx!
Heb wel net al mn overbodig kattespul aan net zo'n doel weg gegeven, aspca portugal. Vrienden hebben daar een hond geadopteert..
Maar goed, wilde je nou pizza of niet?![]()
Wijntje?quote:Op vrijdag 7 september 2007 00:16 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik heb vandaag geen zin in eten.
Jij vuige bierbuik, je bent mijn held.quote:Op vrijdag 7 september 2007 00:16 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
http://altapendeja.com/galeria.php
I know, ik zit al op pagina 70.quote:Op vrijdag 7 september 2007 00:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jij vuige bierbuik, je bent mijn held.
je kiest voor een langzame zelfmoord.. goede keuzequote:Op vrijdag 7 september 2007 00:16 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik heb vandaag geen zin in eten.
Ik geef niet veel om mensen.quote:Op vrijdag 7 september 2007 00:29 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
je kiest voor een langzame zelfmoord.. goede keuze![]()
veel afrikanen plegen zo zelfmoord
zie bijvoorbeeld hier een afrikaan in zelfmoordactie:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 7 september 2007 00:34 schreef jpg97 het volgende:
Hier, om je op te vrolijken
[afbeelding]
Nee, je kan niet zwanger worden van zaad in je muil.quote:Op vrijdag 7 september 2007 00:42 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
keihard!
toch moest ik gniffelen
ben ik nu zwanger?
Natuurlijk moest je gniffelen.quote:Op vrijdag 7 september 2007 00:42 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
keihard!
toch moest ik gniffelen
ben ik nu zwanger?
antwoord is dus gebrek aan technisch inzichtquote:Op donderdag 6 september 2007 23:03 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik ben een meisje, wat denk je dat het antwoord is?
Jij helpt ook niet.
Nou, nee. Ik hoef mn ex toch niet om toestemming te vragen als ik iemand zoen terwijl m'n ex m'n ex al is..
Yup. Maar dan is hij nog wel een mongool.
Dieren..
Jawel.
Jawel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |