Je vader is net geen dier, ;@.quote:Op donderdag 6 september 2007 23:34 schreef Harajuku. het volgende:
En nee, ook geen dieren.
je zegt net dat je dood wiltquote:Op donderdag 6 september 2007 23:39 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ga geen zelfmoord plegen.
Waar zeg ik dat ik dood wil?quote:Op donderdag 6 september 2007 23:41 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
je zegt net dat je dood wilt![]()
dus het is toch aandacht dat je wilt?
Echt niet?quote:Op donderdag 6 september 2007 23:39 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ga geen zelfmoord plegen.
Les 1 op FOK!, geen tieten, geen hulpquote:Op donderdag 6 september 2007 22:52 schreef Harajuku. het volgende:
M'n PC doet al dagen debiel, fucking frustrerend.
FOKkers helpen niet.
Frappant, mijn PC is nog steeds fucked up. Puike hulp.quote:Op donderdag 6 september 2007 23:43 schreef mvt het volgende:
[..]
Les 1 op FOK!, geen tieten, geen hulp
Ookal wordt er aardig geholpen in dit topic
tussen de regels door is dat te lezen dat je dood wiltttttttttttttttttttttttttquote:Op donderdag 6 september 2007 23:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat ik dood wil?
Dat is best ranzig.quote:Op donderdag 6 september 2007 23:45 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
tussen de regels door is dat te lezen dat je dood wilttttttttttttttttttttttttt
het is lekker wiltof het is lekker wild.. of lekker wild als in een lekker fazantje mmmmm
[afbeelding]
dit is lekker wild
Zelfmoord is ook een oplossing, heb je meteen geen last meer van een haperende pcquote:Op donderdag 6 september 2007 23:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Frappant, mijn PC is nog steeds fucked up. Puike hulp.
quote:Op donderdag 6 september 2007 23:00 schreef yvonne het volgende:
http://dood.startkabel.nl/forum/?sub=1
Niet naar zijn profiel gekeken.quote:Op donderdag 6 september 2007 23:50 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Sherlock, je weet waar heerlen ligt.
Niet zo raar dat men weet waar sommige FOK!kers wonen.quote:Op donderdag 6 september 2007 23:50 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Sherlock, je weet waar heerlen ligt.
Welja joh, ga een beetje mijn bashers stelen.quote:Op donderdag 6 september 2007 23:54 schreef teh_m0nkey het volgende:
Ik ben veel zieliger, er is gvd vanmiddag ingebroken. Geld weg, maar m'n PC niet, snuggere dieven, wee mij.
Ik blief geen Limburgers.quote:
Niet echt snugger, je maagzuur zou een beetje op de vloer moeten liggen met een opengereten maag.quote:Op donderdag 6 september 2007 23:54 schreef teh_m0nkey het volgende:
Ik ben veel zieliger, er is gvd vanmiddag ingebroken. Geld weg, maar m'n PC niet, snuggere dieven, wee mij.
1e goede argument wat ik hier lees.quote:Op donderdag 6 september 2007 23:55 schreef TheYoung1 het volgende:
Neuh, nog geen tetten gezien....
Boeiend, wil je sex of niet? Ik doe wel een Grunnings accent...quote:
Het boeide niet toch?quote:Op donderdag 6 september 2007 23:56 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
1e goede argument wat ik hier lees.
Tetten? Tetten boeien altijd!quote:
Nee, dankje.quote:Op donderdag 6 september 2007 23:57 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Boeiend, wil je sex of niet? Ik doe wel een Grunnings accent...
Ik herinner me iets anders.quote:Op donderdag 6 september 2007 23:58 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Tetten? Tetten boeien altijd!
Hoe bezopen was ik?quote:
Oh, ik ga even in een hoekje huilen, brb.quote:Op donderdag 6 september 2007 23:59 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Lekker boeiend.
Jij zeurt en je bent lelijk.![]()
Doe eens niet zo ad rem, straks gebruik je nog je laatste hersencel.quote:Op donderdag 6 september 2007 23:59 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Lekker boeiend.
Jij zeurt en je bent lelijk.![]()
Ik wil er niet eens aanzitten, ergo, dat doe ik ook niet.quote:Op donderdag 6 september 2007 23:59 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
blijf van mn onderschrift af![]()
None of your business.quote:Op vrijdag 7 september 2007 00:00 schreef Linkmiegel het volgende:
en die orgasme vraag was voor queenbee harajaku.. dus heb je al een orgasme gehad queenbee harajaku?
Ooooh. Dat verklaard alles.quote:
Ooohhhww oke....quote:Op vrijdag 7 september 2007 00:00 schreef Linkmiegel het volgende:
en die orgasme vraag was voor queenbee harajaku.. dus heb je al een orgasme gehad queenbee harajaku?
Hmmm, tja. Denken dat je interessant bent als je verschillende profieltjes en fotoboekjes aanmaakt. Zéér intelligent.quote:Op vrijdag 7 september 2007 00:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
Doe eens niet zo ad rem, straks gebruik je nog je laatste hersencel.
Ja, ik voel me reuze interessant met twee accounts. Heus.quote:Op vrijdag 7 september 2007 00:03 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Hmmm, tja. Denken dat je interessant bent als je verschillende profieltjes en fotoboekjes aanmaakt. Zéér intelligent.
none of my business? eerst maak je er een topic over dat je het niet kan en nu laat je niet weten of je progressie hebt heboektquote:
Een limbo die een gronings accent doet...quote:Op donderdag 6 september 2007 23:57 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Boeiend, wil je sex of niet? Ik doe wel een Grunnings accent...
Mijn maag keert zich om.quote:Op vrijdag 7 september 2007 00:05 schreef zarGon het volgende:
"Speel je al met je kleine pronte borstjes, klein meisje? Streel je ze al. Toe maar, raak ze maar eens aan. Het is goed zo. Ja, iets hoger. Goed zo, klein meisje. Heb je zin in een bronstig worstje? Toe maar hoor, pak hem eens beet."
Wat gemeen van mij. Foei.quote:Op vrijdag 7 september 2007 00:05 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
none of my business? eerst maak je er een topic over dat je het niet kan en nu laat je niet weten of je progressie hebt heboekt![]()
quote:Op vrijdag 7 september 2007 00:05 schreef zarGon het volgende:
"Speel je al met je kleine pronte borstjes, klein meisje? Streel je ze al. Toe maar, raak ze maar eens aan. Het is goed zo. Ja, iets hoger. Goed zo, klein meisje. Heb je zin in een bronstig worstje? Toe maar hoor, pak hem eens beet."
Zij is een hoge levensvorm en is een allesomvattend hoge vorm van kunst.quote:Op vrijdag 7 september 2007 00:03 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Hmmm, tja. Denken dat je interessant bent als je verschillende profieltjes en fotoboekjes aanmaakt. Zéér intelligent.
Je moet me Limburgs horen lullen, kun je echt lachenquote:Op vrijdag 7 september 2007 00:05 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Een limbo die een gronings accent doet...
Ach ja, ik kalk ook maar wat neer hoor.quote:
Geen ideeeeeee, geef es een link dan..quote:Op vrijdag 7 september 2007 00:08 schreef Queen_Bee het volgende:
Zeg, YoungOne, waarom ben jij nog niet in ons Actie topic geweest?
Tieners, fuck yeah.quote:Op vrijdag 7 september 2007 00:08 schreef Quatertemper het volgende:
Pronte borstjes zijn voor pedo's Zg.
In your mind dude...Go wash your brain.quote:Op vrijdag 7 september 2007 00:08 schreef Quatertemper het volgende:
Pronte borstjes zijn voor pedo's Zg.
[INZAMELACTIE ASIEL] Help Bowie en zn maten! Deeltje 10!quote:Op vrijdag 7 september 2007 00:09 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Geen ideeeeeee, geef es een link dan..
Thnx!quote:Op vrijdag 7 september 2007 00:10 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
[INZAMELACTIE ASIEL] Help Bowie en zn maten! Deeltje 10!
Ik heb vandaag geen zin in eten.quote:Op vrijdag 7 september 2007 00:13 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Thnx!
Heb wel net al mn overbodig kattespul aan net zo'n doel weg gegeven, aspca portugal. Vrienden hebben daar een hond geadopteert..
Maar goed, wilde je nou pizza of niet?![]()
Wijntje?quote:Op vrijdag 7 september 2007 00:16 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik heb vandaag geen zin in eten.
Jij vuige bierbuik, je bent mijn held.quote:Op vrijdag 7 september 2007 00:16 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
http://altapendeja.com/galeria.php
I know, ik zit al op pagina 70.quote:Op vrijdag 7 september 2007 00:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jij vuige bierbuik, je bent mijn held.
je kiest voor een langzame zelfmoord.. goede keuzequote:Op vrijdag 7 september 2007 00:16 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik heb vandaag geen zin in eten.
Ik geef niet veel om mensen.quote:Op vrijdag 7 september 2007 00:29 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
je kiest voor een langzame zelfmoord.. goede keuze![]()
veel afrikanen plegen zo zelfmoord
zie bijvoorbeeld hier een afrikaan in zelfmoordactie:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 7 september 2007 00:34 schreef jpg97 het volgende:
Hier, om je op te vrolijken
[afbeelding]
Nee, je kan niet zwanger worden van zaad in je muil.quote:Op vrijdag 7 september 2007 00:42 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
keihard!
toch moest ik gniffelen
ben ik nu zwanger?
Natuurlijk moest je gniffelen.quote:Op vrijdag 7 september 2007 00:42 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
keihard!
toch moest ik gniffelen
ben ik nu zwanger?
antwoord is dus gebrek aan technisch inzichtquote:Op donderdag 6 september 2007 23:03 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik ben een meisje, wat denk je dat het antwoord is?
Jij helpt ook niet.
Nou, nee. Ik hoef mn ex toch niet om toestemming te vragen als ik iemand zoen terwijl m'n ex m'n ex al is..
Yup. Maar dan is hij nog wel een mongool.
Dieren..
Jawel.
Jawel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |