abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 september 2007 @ 03:12:48 #121
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_52997077
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 03:07 schreef Lyrebird het volgende:
Waarom doe jij dat niet even. En dan denken we met z'n allen terug aan de tweede wereld oorlog en dan vragen we aan Thom de Graaff of hij mooi over Anne Frank wil oreren. En waarom laten we niet meteen de treinen weer rijden.
Goed idee. En dan zeggen we daarna gezamenlijk: "Nie wieder."
pi_52997078
treinen... treinen... ze doen t tegenwoordig met vliegtuigen.
  vrijdag 7 september 2007 @ 03:26:11 #123
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_52997117
Niks mis met wat nationalisme in combinatie met sociale omgang dan wel, geen politiestaat praktijken natuurlijk, ik zal eens voor de verandering op wilders stemmen, en dan volgend jaar plak ik mn brievenbus dicht, dan is het wel mooi geweest met dat stemmen want ookal zegt wilders geregeld dingen waar ik het mee eens ben (soms ook absoluut niet) zit hij nogsteeds in een kamer met leugenaars en oplichters waardoor hij nooit wat zal bereiken, zelfs niet al zou heel nederland op wilders stemmen. Democratie bestaat namelijk niet.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_52997350
quote:
Op donderdag 6 september 2007 22:47 schreef Fiskus het volgende:
mee eens.
Er is al teveel islam in Nederland
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_52997923
Wat een debiel is die Wilders zeg.
Wat ging hij weer tekeer gister.
Die vent kan je zo naar Zuidlaren sturen.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_52998868
Ik vraag me ook serieus af wat hij denkt te bereiken door alles en iedereen in de kamer te schofferen.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_53002605
Wilders haalt een aantal versen aan uit de Koran waaruit blijkt dat ongelovigen en mensen die de Koran niet volledig naleven in de hel terecht zullen komen.

Ik weet niet of dat ook in de bijbel staat (volgens mij ook), maar in ieder geval zijn er ook veel christenen die hetzelfde denken. Dergelijk gedachtegoed is niet alleen voorbehouden aan moslims.

Wat maakt het trouwens uit dat ze denken dat alle ongelovigen zullen branden in de hel als je toch niet gelooft?

Wilders doet net alsof dergelijk achterhaalde teksten iets unieks is van de islam, maar zo is het niet.

Bovendien heeft het geloof geen direct verband met de overlast die veel allochtonen veroorzaken of de criminaliteit die zij plegen. Of denken mensen serieus dat er mensen zijn die een tankstation overvallen uit naam van Allah? Of dat Marokkaanse hangjongeren eerst eens de Koran doorbladeren voordat zij de buurt gaan terroriseren?

Dat - vooral de marokkaanse - allochtonen crimineler gedrag vertonen dan veel autochtonen komt imo door andere oorzaken dan door hun geloof.

Daarom ben ik van mening dat Wilders het geloof buiten beschouwing moet laten omdat hij daarmee onnodig veel mensen kwetst en aanzet tot radicalisering met zijn polariserende uitspraken.

Uiteraard mag hij wel vraagtekens plaatsen bij het feit dat relatief veel allochtonen overlast veroorzaken, ongeschoold zijn, crimineel gedrag vertonen etc. - maar als hij nou eens logisch nadenkt dan moet hij toch ook tot heldere, logische conclusies komen en kunnen indenken dat hier andere oorzaken aan ten grondslag liggen dan het geloof.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_53005545
Beste fokkers, laat ik beginnen met het fundament van het Jodendom, de Torah (Joodse bijbel). De plicht voor alle Joden om strijd te leveren tegen niet-Joden, vormt het kernthema van de Torah, de Joodse Communist Manifesto, en met strijd wordt bedoeld: Politieke macht, Propaganda. De Torah is vooral een krijgsboek – waarin onder andere opgeroepen wordt niet-joden af te slachten (2:191, 3:141, 4:91, 5:33), te stenigen (4:56, 69:30-69:32) en om bloedbaden onder hen aan te richten (47:4). Egyptenaren worden vergeleken met apen en zwijnen (2:65, 5:60, 7:166). Mensen die geloven dat Jezus Christus de zoon van God is, moeten volgens de Joden bestreden worden, ze hadden niet voor niets de "Koning der Joden" Afgeslacht (9:30).

Het Westen kent geen problemen met het christendom, maar wel met de Joden, al eeuwen, waarom?. Joden kunnen de teksten in de Torah, die eeuwig gelden voor alle Joden, ook vandaag de dag nog beschouwen als een license to kill. En dat gebeurt ook. De inhoud van de Torah is zo geformuleerd dat de bevelen gericht zijn aan Joden van alle tijden, dus ook aan Joden van nu. In tegenstelling tot de teksten in de Bijbel, die juist zijn geformuleerd als historische verhalen waarbij de gebeurtenissen in een ver verleden zijn geplaatst. Het waren dan ook Joden, en geen Moslims of christenen, die de catastrofale terroristische aanslagen in New York, Madrid en Londen pleegden en dit probeerden af te leiden naar andere culturen, zoals de Islam, om zo tweestrijd te creeren binnen onze trotse culturen.

Er zijn zeker gematigde mensen die zichzelf Joden noemen en onze wetten respecteren. Ik heb natuurlijk niets tegen hen, maar de Torah heeft dat wel. De Torah zegt namelijk in Heola 2, vers 85 dat gelovigen die een deel van de Torah niet geloven, vernederd zullen worden en de hevigste bestraffing zullen krijgen; met andere woorden zullen braden in het Hellevuur. Dus mensen die zeggen dat ze Joden zijn, maar bijvoorbeeld niet in Heola 9, vers 30 geloven, dat zegt dat moslims en christenen bestreden moeten worden of niet in Heola 5, vers 38 geloven, dat zegt dat de hand van een dief moet worden afgehakt, die mensen zullen worden vernederd en gebraden. Dat verzin ik niet, maar dat zegt de Torah. Volgens de Torah zijn Joden die slechts een deel van de Torah geloven in feite afvalligen en we weten wat er volgens de Torah met afvalligen moet gebeuren. Zij moeten worden gedood.

De Torah is een opruiend boek en het verspreiden van een opruiend geschrift is op grond van artikel 132 van ons Wetboek van Strafrecht verboden. Daarnaast zet de Torah aan tot haat en roept het op tot moord en doodslag; verspreiding van dergelijke teksten is door artikel 137e strafbaar gesteld. De Torah is levensgevaarlijk en volledig in strijd met onze rechtsorde en democratische rechtsstaat. Ter verdediging en versterking van onze rechtsstaat en beschaving is het dan ook bittere noodzaak, de Torah te verbieden.

Er bestaat geen gematigde Jood. Zoals de Iraanse premier onlangs letterlijk zei: “There is no moderate or immoderate Jewdom, Jewdom is Jewdom and that’s it”. De Joden zijn uit op dominantie. De Joden willen haar imperialistische agenda met geweld wereldwijd afdwingen (8:39). En dat blijkt ook uit de Europese geschiedenis. Laten we er voor zorgen dat ook de derde Joodse invasie, die nu volop gaande is, tot stilstand wordt gebracht, zeker in de USA zitten hele lobby's van deze achterlijke religie stiekum plannen te verzinnen om hun macht uit te breiden en om Israel een domiante macht te maken in het Midden oosten. Nu sluipend of zelfs met Joods leger omdat de bange Christenen in het Westen zoals ook de Nederlandse politiek, de deur voor de Joden en het jodendom wagenwijd openzet.

Naast verovering is het Jodendom ook uit op het installeren van een totaal andere maatschappelijke orde en rechtssysteem. Daarmee is het Jodendom behalve een religie voor honderden miljoenen Joden vooral ook een politieke ideologie (politiek/rechtsstaat/islamitische normen en waarden etc). het Jodendom is een ideologie die geen respect heeft voor anderen, niet voor christenen, niet voor Moslims, niet voor ongelovigen en niet voor afvalligen. het Jodendom wil overheersen, onderwerpen, doden en oorlog voeren, zoals in Gaza overduidelijk blijkt/

De toenemende Jodenisering moet worden gestopt. De Joden zijn het paard van Troje in Europa. Als we de Jodenisering niet stoppen zijn Eurasiel en Nederael slechts een kwestie van tijd. Een eeuw geleden woonden er in Nederland ongeveer 3 miljoen Joden, hun uitbreiding werdt gelukkig optijd ingezien en er werd goed opgetreden. Maar vandaag de dag wonen er weer een hoop Joden in ons land. Waar gaat dat heen? We stevenen af op het einde van de Europese en Nederlandse samenleving zoals we die nu nog kennen. Maar de minister-president antwoordde deze week doodleuk dat er van Jodenisering van ons land geen sprake is. Een nu al historische vergissing. Heel veel Nederlanders, meneer de minister-president, zien de Jodenisering van Nederland echter elke dag, en heel veel mensen hebben genoeg van Hoofdkapjes, van Rabbi's, van het ritueel slachten van dieren, van eerwraak, van schallende minaretten en krijsende varkens die ze zijn, van vrouwenbesnijdenis, van anti-varkenvlees, van de mishandeling van homo’s, van het afslachten van palastijnen in de bus en trein en op de folders in het gemeentehuis, van halalvlees bij Albert Heijn en El Hema en van Torahtestamenten.

Maar er is hoop. Gelukkig. De meerderheid van de Nederlanders is inmiddels namelijk doordrongen van het gevaar en ziet de Jodendom weer als een bedreiging voor onze cultuur zoals dat jaren geleden ook al was, voordat de machtige Joodse lobby's in de USA en Rusland een tijde maakten aan onze oplossingen.

Veel Nederlanders zijn het spuugzat en hunkeren naar actie. Maar de Haagse politiek doet helemaal niets, tegengehouden door angst, politieke correctheid of simpelweg electorale motieven: bang om Jodenkiezers kwijt te raken zoals overduidelijk bij de PvdA het geval is. De minister-president zei in het Islamitische Indonesie dat de Joden geen gevaan zijn, maar de slimme Moslims daar hadden al lang door dat er vuil spel was. Minister Donner vindt dat de Torah rustig in Nederland ingevoerd kan worden als de meerderheid dat wil. Minister Vogelaar kwekt dat Nederland in de toekomst een joods-christelijk-islamitische traditie zal kennen en dat ze de Joden wil helpen wortelen in de Nederlandse samenleving. Deze Minister toont daarmee aan dat ze knettergek is geworden. Zij pleegt verraad aan de Nederlandse cultuur en beledigt de Nederlandse, en Marrokaanse bevolking. Nederland mag nooit een Joodse traditie kennen, nu niet, 70 jaar geleden niet en ook niet over een paar eeuwen.

Voorzitter. Het is een paar minuten voor twaalf. Als we zo doorgaan zullen de Joden het einde betekenen van onze Westerse beschaving en Nederlandse cultuur.

Ik zou mijn bijdrage in eerste termijn willen eindigen met een persoonlijk beroep op de minister-president namens heel veel Nederlanders: stop de Joden in Nederland!

Er rust een historische taak op uw schouders meneer Balkenende. Wees moedig, en doe waar veel Nederlanders om schreeuwen, doe wat Nederland nodig heeft. Stop de immigratie uit Jodenlanden, sta geen enkele nieuwe Joodse wanna-be kerk meer toe, sluit alle Joodse scholen, verbied de Keppel en de Torah. Zet Joden, zoals die Joodse straatterroristen waar de mensen in het land gek van worden, het land uit. Neem uw verantwoordelijkheid! Stop de Jodenisering!

Genoeg is genoeg meneer Balkenende. Genoeg is genoeg.
pi_53019700
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 03:12 schreef Zyggie het volgende:
Nee laten we constant gaan hameren op een historisch diepgeworteld geloof. Waar een groep allochtonen met een bepaald kleurtje die toevallig aanhangt. Want daar los je wat mee op.

Het lost zich op in de loop van de tijd. Die mafkees wil liever een burgeroorlog hebben en alle islamieten ausreisen.
He, hoho, dat werp ik verre van mij!!
Met die nitwit, dat minkukel, die witbol, wil ik niks te maken hebben.

Ik denk dat ik eens bij van Dale ga klagen over discriminatie. Mafkees, smeerkees, klaar is Kees.....
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_53019759
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 12:24 schreef Tomatenboer het volgende:
Wilders haalt een aantal versen aan uit de Koran waaruit blijkt dat ongelovigen en mensen die de Koran niet volledig naleven in de hel terecht zullen komen.

Ik weet niet of dat ook in de bijbel staat (volgens mij ook), maar in ieder geval zijn er ook veel christenen die hetzelfde denken. Dergelijk gedachtegoed is niet alleen voorbehouden aan moslims.

Wat maakt het trouwens uit dat ze denken dat alle ongelovigen zullen branden in de hel als je toch niet gelooft?

Wilders doet net alsof dergelijk achterhaalde teksten iets unieks is van de islam, maar zo is het niet.

Bovendien heeft het geloof geen direct verband met de overlast die veel allochtonen veroorzaken of de criminaliteit die zij plegen. Of denken mensen serieus dat er mensen zijn die een tankstation overvallen uit naam van Allah? Of dat Marokkaanse hangjongeren eerst eens de Koran doorbladeren voordat zij de buurt gaan terroriseren?

Dat - vooral de marokkaanse - allochtonen crimineler gedrag vertonen dan veel autochtonen komt imo door andere oorzaken dan door hun geloof.

Daarom ben ik van mening dat Wilders het geloof buiten beschouwing moet laten omdat hij daarmee onnodig veel mensen kwetst en aanzet tot radicalisering met zijn polariserende uitspraken.

Uiteraard mag hij wel vraagtekens plaatsen bij het feit dat relatief veel allochtonen overlast veroorzaken, ongeschoold zijn, crimineel gedrag vertonen etc. - maar als hij nou eens logisch nadenkt dan moet hij toch ook tot heldere, logische conclusies komen en kunnen indenken dat hier andere oorzaken aan ten grondslag liggen dan het geloof.
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_53019941
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 14:22 schreef Xith het volgende:
Beste fokkers, ... geblaat ...
Logica is niet je sterkste kant? Je kunt niet zo maar Moslims door Joden vervangen. Taaltechnisch werkt dat misschien, maar logisch gezien klopt er helemaal niets van.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_53020007
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 23:47 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Logica is niet je sterkste kant? Je kunt niet zo maar Moslims door Joden vervangen. Taaltechnisch werkt dat misschien, maar logisch gezien klopt er helemaal niets van.
Hm... wat vind jij als live-free-or-die-tryinger ervan? Onvoorwaardelijke tegenstand, of?

....
pi_53020081
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 14:22 schreef Xith het volgende:
Beste fokkers,

[plagiaat!]
Toen ik de qor'an uit had, ben ik maar weer eens aan de bijbel begonnen. Nou, Genesis, Exodus, Leviticus, Numeri, Deuteronomium en bij hoofdstuk 19 heb ik het maar opgegeven. Wat een list en bedrog, moord en doodslag. En dan aan het eind, de brieven van Paulus! Van dik hout zaagt men planken!!

Maar eigenlijk weten we dat allemaal toch al! Waarom valt niet iedereen schaterend van de stoel af?

Ik veronderstel dat hij, net als de meeste mensen uit zijn herkomstland, katholiek is. Dan heeft hij bij het Vormsel beloofd een soldaat van Christus te zijn en de kerk te verdedigen. Dat doet hij met verve, maar een soldaat kan andere soldaten toch niet verwijten dat ze op hem schieten? Dat hoort toch bij het vak.
pi_53020085
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 23:49 schreef Monidique het volgende:

[..]

Hm... wat vind jij als live-free-or-die-tryinger ervan? Onvoorwaardelijke tegenstand, of?

....
Ik vind dat we iedere extremist die onze Westerse levenstijl afkeurt en dat dmv aanslagen en geweld probeert af te dwingen, een spuitje moeten geven.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_53020139
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 23:47 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

"helemaal niets" is niet hetzelfde als "niet helemaal".
En als je moslim vervangt door christen kom je al weer een stuk verder!
  vrijdag 7 september 2007 @ 23:57:08 #136
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_53020224
Xith waar heb je die tekst vandaan?
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
pi_53020579
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 23:57 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Xith waar heb je die tekst vandaan?
http://www.geertwilders.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=1162&Itemid=1
De basis is het haatzaaien van Wilders zelf, maar dan bewerkt.
De bewerking maakt wel duidelijk de overeenkomsten tussen islamietenhaat en klassiek europees jodenhaat.
  zaterdag 8 september 2007 @ 02:51:50 #138
178198 Cheva
http://www.cheva.nl
pi_53023026
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 23:53 schreef Kees22 het volgende:

[..]

"helemaal niets" is niet hetzelfde als "niet helemaal".
En als je moslim vervangt door christen kom je al weer een stuk verder!
Maar er rennen geen christenen of Joden met bommen op hun rug cafes binnen, of vliegtuigen in gebouwen .
pi_53023616
Geen OP, geen discussiepunt.

Slot.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')