abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52994418
quote:
Op donderdag 6 september 2007 23:30 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Dat is zeker ook de schuld van de moslims of niet?
Hebben kamelen zoveel CO2 uitstoot dan?
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_52994436
quote:
Op donderdag 6 september 2007 23:32 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Die gaat naar Originele taal- en spelfouten #18 .
pi_52994470
quote:
Op donderdag 6 september 2007 23:32 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Die gaat naar Originele taal- en spelfouten #18 .
Je concept van origineel is een beetje beperkt...
pi_52994515
quote:
Op donderdag 6 september 2007 23:35 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Je concept van origineel is een beetje beperkt...
Hoezo, had hij hem overgeschreven dan?
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_52994529
quote:
Op donderdag 6 september 2007 23:37 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Hoezo, had hij hem overgeschreven dan?
van Meki
pi_52994533
quote:
Op donderdag 6 september 2007 22:56 schreef SteveBallmer het volgende:
Wat zitten jullie nou te nuanceren en te beperken?

Rot op, Wilders zier eruit alsof hij onder een bus heeft gelegen maar dat betekent nog niet dat hij achterlijk is, zoals zijn tegenstanders zeg maar.
pi_52994580
Hij heeft een paar goede punten maar moet altijd overdrijven...
Op zaterdag 23 juni 2007 18:54 schreef MASD het volgende:
Double-Helix is mijn held vandaag! _O_
pi_52994583
Laat mijnheer Wilders eerst maar komen met goed onderbouwde argumenten in plaats van onsamenhangende quotes die op een vergelijkbare manier ook in andere geloofsschriften staan. Ik vind hem steeds minder serieus te nemen eigenlijk.
pi_52994618
quote:
Op donderdag 6 september 2007 23:37 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

van Meki
Kan me anders niet voorstellen dat Meki het leuk vindt dat iemand anders op zijn achterste benen gaat staan.
Ik zou dat tenminste helemaal niet leuk vinden.
Makkelijk scoren wel bij moslims: die liggen vijf keer per dag voorovergebogen op de grond: kun je zo over hun achterste benen heenlopen.
Zijn dat genoeg hints?
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_52994662
quote:
Op donderdag 6 september 2007 23:41 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Kan me anders niet voorstellen dat Meki het leuk vindt dat iemand anders op zijn achterste benen gaat staan.
Ik zou dat tenminste helemaal niet leuk vinden.
Makkelijk scoren wel bij moslims: die liggen vijf keer per dag voorovergebogen op de grond: kun je zo over hun achterste benen heenlopen.
Zijn dat genoeg hints?
als een paard steigert, wat doet hij dan?
pi_52994666
quote:
Op donderdag 6 september 2007 23:39 schreef Double-Helix het volgende:
Wat bedoel je met "een paar"? Op de tientallen vragen die hij stelt?
pi_52994708
op je achterste benen staan [verontwaardigd zijn]
klik
genoeg hints

die Meki is echt goed
pi_52994742
quote:
Op donderdag 6 september 2007 23:42 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

als een paard steigert, wat doet hij het dan?
Je snapt het nog steeds niet.
........ staat men (3e persoon enkelvoud, onderwerp) op hun (3e persoon meervoud, bezittelijk voornaamwoord) achterste benen.

Edit: had het paard even vergeten.
pi_52994751
Het is inderdaad een vrij normale uitdrukking, ik dacht dat het hem om de dt en meervoud fout ging...
pi_52994767
quote:
Als hij die punten ook op een goede manier kan beargumenteren ipv moties probereert in te dienen die continue verworpen worden kost het alleen maar geld, en lost het niet op. ik weet dat de gemmiddelde Wilders stemmer er niet van houd maar in een meer partijen systeem moet je nou eenmaal compromissen sluiten, en de SP heeft vorig jaar bewezen dat een populistische partij dat niet kan. Ik verwacht dus ook dat Wilders een absolute meerderheid moet halen, wil hij ooit in een regering gaan zitten.
pi_52994807
quote:
Op donderdag 6 september 2007 23:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Als hij die punten ook op een goede manier kan beargumenteren ipv moties probereert in te dienen die continue verworpen worden kost het alleen maar geld, en lost het niet op. ik weet dat de gemmiddelde Wilders stemmer er niet van houd maar in een meer partijen systeem moet je nou eenmaal compromissen sluiten, en de SP heeft vorig jaar bewezen dat een populistische partij dat niet kan. Ik verwacht dus ook dat Wilders een absolute meerderheid moet halen, wil hij ooit in een regering gaan zitten.
Tegen die tijd is de storm wel voorbij, en hebben de reguliere partijen hem de wind wel uit de zeilen gehaald
pi_52994845
quote:
Op donderdag 6 september 2007 23:46 schreef Evil_Jur het volgende:
Het is inderdaad een vrij normale uitdrukking, ik dacht dat het hem om de dt en meervoud fout ging...
Nou je het zegt: die had ik niet eens gezien !
Ik ben mezelf aan het aanleren om over dat soort stompzinnigheden heen te lezen, anders kan ik wel aan de gang blijven. De norm is tegenwoordig slecht schrijven. En dat ligt niet aan de scholieren, maar aan de leraren! Maar goed, dat is een andere discussie.
pi_52994888
Aparte passage in het betoog van Wilders:
quote:
Voorzitter, er zijn zeker gematigde mensen die zichzelf moslim noemen en onze wetten respecteren. De Partij voor de Vrijheid heeft natuurlijk niets tegen hen, maar de Koran heeft dat wel. De Koran zegt namelijk in Soera 2, vers 85 dat gelovigen die een deel van de Koran niet geloven, vernederd zullen worden en de hevigste bestraffing zullen krijgen; met andere woorden zullen braden in het Hellevuur. Dus mensen die zeggen dat ze moslim zijn, maar bijvoorbeeld niet in Soera 9, vers 30 geloven, dat zegt dat joden en christenen bestreden moeten worden of niet in Soera 5, vers 38 geloven, dat zegt dat de hand van een dief moet worden afgehakt, die mensen zullen worden vernederd en gebraden. Dat verzin ik niet, maar dat zegt de Koran. Volgens de Koran zijn moslims die slechts een deel van de Koran geloven in feite afvalligen en we weten wat er volgens de Koran met afvalligen moet gebeuren. Zij moeten worden gedood.
http://www.geertwilders.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=1162&Itemid=74
pi_52994928
quote:
Als je bepaalde versen uit de Thora of de Bijbel uit zn verband gaat rukken kan je om precies dezelfde redenen het hele geloof afschaffen, maar mijnheer Wilders streeft naar een joods/christelijke traditie.
pi_52994936
quote:
Hij heeft een paar goede punten
Maar hem elimineren op zijn eigen punten, ho maar.
quote:
maar moet altijd overdrijven...
Adverteren doet begeren.

Welnee, het is net als met Janmaat destijds; affikken, wat het ook kost.
In plaats van zijn zinnige puntjes af te pakken, daar wat aan te doen en hem daarmee om de oren te kletsen, kozen ze een kansloze aanval die ernstig op de man was gespeeld. Niemand heeft ene fuck geleerd. Van dat gedoe met Janmaat niet en van Fortuyn niet, waarmee ik Janmaat nadrukkelijk NIET op 1 lijn zet met Fortuyn.
pi_52994952
quote:
Ah, Wilders kent de Koran al beter uit z'n hoofd dan menig Moslim.
Of is het als menig Moslim?
pi_52995124
quote:
Op donderdag 6 september 2007 23:54 schreef SteveBallmer het volgende:

[..]
Welnee, het is net als met Janmaat destijds; affikken, wat het ook kost.
In plaats van zijn zinnige puntjes af te pakken, daar wat aan te doen en hem daarmee om de oren te kletsen, kozen ze een kansloze aanval die ernstig op de man was gespeeld. Niemand heeft ene fuck geleerd. Van dat gedoe met Janmaat niet en van Fortuyn niet, waarmee ik Janmaat nadrukkelijk NIET op 1 lijn zet met Fortuyn.
Noem een paar zinnige punten die uitvoerbaar zijn dan.
  vrijdag 7 september 2007 @ 00:04:42 #73
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_52995155
Wilders is een gevaarlijke gek. Wachten tot hij met messen gaat zwaaien en dan keihard opsluiten.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  vrijdag 7 september 2007 @ 00:06:28 #74
178198 Cheva
http://www.cheva.nl
pi_52995200
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 00:04 schreef Ringo het volgende:
Mohammed B. is een gevaarlijke gek. Wachten tot hij met messen gaat zwaaien en dan keihard opsluiten.
pi_52995243
ik heb het partijprogramma niet gelezen ofzo bij de vorige verkiezingen , maar van dat 10 punten plan dat hij bij de oprichting van zn partij presenteerde was de helft sowieso al niet haalbaar zonder een 2/3de meerderheid in de eerste kamer(waaronder het afschaffen van deze), waarin hij niet in vertegenwoordigd is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')