owquote:
Ieuw!quote:Op vrijdag 7 september 2007 01:25 schreef Ringo het volgende:
parodontax.
*zijntongdanwelergensandersvoorgebruikt*quote:Op vrijdag 7 september 2007 01:26 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
owben ik heel allergisch voor
*langetongvankrijgt*
Alles gaat langzaam naar de klote.quote:Op vrijdag 7 september 2007 01:27 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Ieuw!
Jij hebt verrot tandvlees.
NEE niet in mijn oor!!!!!quote:Op vrijdag 7 september 2007 01:29 schreef Ringo het volgende:
[..]
*zijntongdanwelergensandersvoorgebruikt*
ik vind juist de afwisseling erg fijnquote:Op donderdag 6 september 2007 22:54 schreef Daffodil31LE het volgende:
Wat kan helpen - als je tenminste in twee ploegen werkt - is een collega in de andere ploeg te vinden die graag enkel 's morgens werkt. Als jij dan bereid bent om alle late diensten te doen, hoef je enkel je baas nog te overtuigen. Vaak is dat geen enkel probleem. Soms helaas wel...
Kijk, dit gaat weer over het onderwerp.quote:Op vrijdag 7 september 2007 01:35 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
ik vind juist de afwisseling erg fijn
Alleen dat gaat er bij minige baas niet inquote:Op vrijdag 7 september 2007 09:39 schreef mark2012 het volgende:
Ja duh.. je moet gewoon naar je lichaam 'luisteren'. Als het rust nodig heeft dan moet je slapen.
jesusssssss tis ook nooit goed he!quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:21 schreef AgLarrr het volgende:
Hmmm. Wat is vroeg? Het gaat toch om het aantal uren slaap? Bovendien heb ik gelezen dat teveel slaap ook slecht voor je is... beetje bullshit onderzoek dus.
Als ik dat zo lees, kunnen we inderdaad wel gaan aftellen.quote:Op vrijdag 7 september 2007 22:50 schreef zoalshetis het volgende:
ik sta graag vroeg op. drink verschrikkelijk veel bier, rook me helemaal de tering.
jullie zullen mijn woorden op een schaaltje moeten leggen als ik mijn levensprognose zo zie. ik geef mezelf nog een jaartje fok!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |