Kijk, dit gaat weer over het onderwerp.quote:Op vrijdag 7 september 2007 01:35 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
ik vind juist de afwisseling erg fijn
Alleen dat gaat er bij minige baas niet inquote:Op vrijdag 7 september 2007 09:39 schreef mark2012 het volgende:
Ja duh.. je moet gewoon naar je lichaam 'luisteren'. Als het rust nodig heeft dan moet je slapen.
jesusssssss tis ook nooit goed he!quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:21 schreef AgLarrr het volgende:
Hmmm. Wat is vroeg? Het gaat toch om het aantal uren slaap? Bovendien heb ik gelezen dat teveel slaap ook slecht voor je is... beetje bullshit onderzoek dus.
Als ik dat zo lees, kunnen we inderdaad wel gaan aftellen.quote:Op vrijdag 7 september 2007 22:50 schreef zoalshetis het volgende:
ik sta graag vroeg op. drink verschrikkelijk veel bier, rook me helemaal de tering.
jullie zullen mijn woorden op een schaaltje moeten leggen als ik mijn levensprognose zo zie. ik geef mezelf nog een jaartje fok!
Iemand zei ooitquote:Op vrijdag 7 september 2007 23:20 schreef Bresser het volgende:
als 6e jaars student wist ik dit allang. uitslape heerlijk.
behalve op zaterdag, dan 8 uur eruit voor de bijbaan.
pauper arbeiders hier ook
Toch is dat niet waar. Vroeger werkte ik bij een werkgever, drie kwartier rijden. Ik stond om 7.15 op. Was vaak moe, bevattelijk voor griepjes etc. Sinds 5 jaar ben ik zelfstandig ondernemer, kantoor aan huis, begin om 9.00 uur, sta om 8.30 op. In beide gevallen slaap ik 6 uur. Maar ik ben nu veel fitter, nooit ziek, en nooit moe 's avonds. Misschien heeft het er mee te maken dat opstaan als het nog donker is niet gezond is?quote:Op vrijdag 7 september 2007 09:42 schreef Viking84 het volgende:
Daar gaan m'n goede voornemens.
Het lijkt mij een onzinonderzoek. Hoe vroeg of hoe laat je opstaat boeit niet, zolang je maar zorgt dat je voldoende slaap krijgt. Ik lig rond 23:00 op bed en slaap tot een uur of 7:00. Ik krijg dus 8 uur slaap en dat is de aanbevolen slaaptijd. Je maakt mij niet wijs dat degenen die tot 11:00 uitslapen óók om 23:00 op bed liggen.
Dat zou dan alleen in de donkere maanden opgaan, aangezien het in de zomer vroeg licht is. Had je in de zomer ook last van vermoeidheid?quote:Op zaterdag 8 september 2007 03:12 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Toch is dat niet waar. Vroeger werkte ik bij een werkgever, drie kwartier rijden. Ik stond om 7.15 op. Was vaak moe, bevattelijk voor griepjes etc. Sinds 5 jaar ben ik zelfstandig ondernemer, kantoor aan huis, begin om 9.00 uur, sta om 8.30 op. In beide gevallen slaap ik 6 uur. Maar ik ben nu veel fitter, nooit ziek, en nooit moe 's avonds. Misschien heeft het er mee te maken dat opstaan als het nog donker is niet gezond is?
Jij doucht & epileert niet?quote:Op maandag 10 september 2007 23:54 schreef Noway666 het volgende:
Er is een verschil tussen wakker worden, meteen opstaan en wakker worden, half doorslapen tot je daarwerkelijk opstaat.
Ik heb een poos gehad dat ik vroeg wilde opstaan, was ik lekker fris en kon goed denken enzo, maar ja de zaak ging niet eerder open als half negen - kwart voor negen.
Dus met andere woorden, half acht opstaan is wel fijn maar ja, je staat voor niks te wachten.
Ging ik dan van 7.30 tot 8.15 me nog even omdraaien en wat radio luisteren dan kwam ik zo lui als een hond op me werk. :S
Frustrerend was dat maar goed ik had dat al tig-keer aangekaart maar het mocht niet baten.
Nee ik scheer en douche mezelf.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |